دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی در هوآوی پی 11 بکار می‌رود!
هوآوی پی 11 به دوربین سه‌گانه مجهز می‌شود!
طبق تازه‌ترین گزارش‌های غیر رسمی به دست آمده، ظاهرا هوآوی در تلاش است تا یک قدم رو به جلوی دیگر در راستای بهبود کیفیت عکسبرداری دوربین اسمارتفون‌ها برداشته و این بار پرچمدار سال 2018 خود را به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز سازد! با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

بدون تردید هوآوی هم مثل شرکت‌های رقیب خود در حال طراحی و آزمایش نمونه‌های اولیه پرچمدار سال 2018 خود یعنی گوشی هوشمند هوآوی پی 11 (Huawei P11) است. در همین راستا به تازگی گزارش‌های جدیدی در مورد این اسمارتفون منتشر شده است که بسیار جالب توجه هستند. منبع این گزارش یکی از فاش کنندگان اطلاعات قابل اعتماد در حوزه موبایل با نام Roland Quandt است.

طبق گزارش وی هوآوی پرچمدار سال 2018 خود را در سه ماه نخست این سال روانه بازار خواهد کرد. وی همچنین مدعی شده که هوآوی به شکل ویژه‌ای بر روی افزایش قابلیت‌های دوربین اصلی پرچمدارش متمرکز شده و قصد دارد دوربین اصلی هوآوی پی 11 را پشتیبانی از معیارهای جالبی از واقعیت افزوده (Augmented Reality) روانه بازار سازد! وی اشاره داشته که احتمال رونمایی از هوآوی پی 11 در نمایشگاه MWC 2018 وجود دارد.

از آنجایی که هوآوی پی 10 هم در جریان نمایشگاه MWC معرفی شده بود، جای تعجبی ندارد که هوآوی پی 11 هم در جریان همین نمایشگاه معرفی شود. اما نکته جالب‌تری هم در مورد هوآوی پی 11 منتشر شده است. طبق گزارش آقای ایوان بلاس (Evan Blass) یکی از شناخته‌شده‌ترین افرادی که خبرهای غیررسمی حوزه موبایل را فاش می‌کند، گوشی پی 11 احتمالا به یک دوربین سه‌گانه مجهز می‌شود که سنسور اصلی آن 40 مگاپیکسلی و از نوع لایکا خواهد بود!

آقای بلاس همچنین اشاره داشته که دوربین اصلی این گوشی از زوم هیبریدی 5 برابر پشتیبانی خواهد کرد و دوربین سلفی گوشی هم احتمالا به سنسوری 24 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. بنابراین اگر صحبت‌های آقای بلاس صحت داشته باشند، گوشی هوآوی پی 11 از نظر دوربین یکی از قدرتمندترین و شاید نوآورانه‌ترین اسمارتفون‌های سال 2018 باشد. با وجود تمام این تفاسیر هنوز صحبت هیچ یک از موارد فوق به صورت رسمی از سوی شرکت چینی هوآوی به تأیید نرسیده‌اند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟