با ایسوس زنفون مکس پلاس (ام 1) آشنا شوید!
اولین گوشی زنفون با نمایشگر 18:9 ایسوس معرفی شد + عکس
شرکت ایسوس به صورت رسمی از اولین گوشی از سری محصولات زنفون خود با نمایشگر 5.7 اینچی و نسبت تصویر 18 به 9 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند زنفون مکس پلاس (Asus Zenfone Max Plus) نام دارد که به طور مختصر به آن ام 1 هم گفته می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

همانطور که می‌دانید این روزها یکی از تغییرات شایعی که در حال رایج شدن در طراحی اسمارتفون‌هاست، مربوط به تجهیز آن‌ها به نمایشگرهای با نسبت 18 به 9 می‌شود. در همین راستا شرکت ایسوس هم به تازگی از اولین گوشی زنفون مجهز به نمایشگر با نسبت تصویر این چنینی خود به نام زنفون مکس پلاس رونمایی کرد.

گوشی هوشمند زنفون مکس پلاس (ام 1) ایسوس یک گوشی بلند و زیباست که سیستم عامل اندروید 87.0 نوقا به صورت پیش‌فرض بر روی آن نصب و را‌ه‌اندازی می‌شود. در کنار این سیستم عامل رابط کاربری اختصاصی ZenUI 4.0 هم نصب خواهد بود. علیرغم اینکه در مورد قیمت و زمان عرضه ایسوس زنفون مکس پلاس (ام 1) اطلاعاتی ارائه نشده، در مورد مشخصات فنی و سخت افزاری این گوشی اطلاعاتی جامعی منتشر گردیده است.

بنا به گزارش ایسوس، گوشی زنفون مکس پلاس (ام 1) شامل دو نسخه مختلف می‌شود. نسخه پایه‌ای آن از رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره‌مند است و نسخه برتر آن از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی بهره می‌برد. تراشه MT67050T شرکت مدیاتک در این اسمارتفون بکار رفته که یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای دارد.

باتری گوشی مذکور ظرفیت عالی 4130 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند که پیش‌بینی می‌شود حداقل 48 ساعت انرژی مورد نیاز دستگاه را در شرایط عادی تأمین کند. صفحه نمایش زنفون مکس پلاس (ام 1) یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس یا 1080  در 2060 پیکسل است. همچنین روی نمایشگر این گوشی با شیشه 2.5D پوشانده شده که لبه‌های نسبتا خمیده‌ای را برای گوشی به همراه می‌آورد.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی هوشمند ایسوس زنفون مکس پلاس (ام 1) مربوط به دوربین اصلی آن می‌شود که از دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک چراغ فلش LED هم در کنار دوربین اصلی دوگانه دستگاه تعبیه شده و اسکنر انگشت گوشی هم در پنل پشت آن جای دارد. همچنین ایسوس برای دوربین سلفی گوشی هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی را تعبیه کرده است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیقی در مورد قیمت و زمان عرضه گوشی ایسوس زنفون مکس پلاس (ام 1) منتشر نشده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟