یک پرچمدار قدرتمند با تراشه کرین 970
گوشی آنر وی 10 با رم 6 گیگابایتی معرفی شد + عکس
شرکت آنر (Honor) که از زیرشاخه‌های کمپانی هوآوی است به صورت رسمی از یک پرچمدار اندرویدی قدرتمند رونمایی کرد. این پرچمدار اندرویدی آنر وی 10 (Honor V10) نام دارد و به نمایشگری بدون حاشیه، تراشه کرین 970 و رم 6 گیگابایتی مجهز است. با سایت شبکه همراه باشید.

شرکت آنر به صورت رسمی از قدرتمندترین گوشی اندرویدی خود رونمایی کرد. این گوشی که هم اکنون پرچمدار سری اسمارتفون‌های آنر محسوب می‌شود وی 10 نام دارد. آنر وی 10 از بدنه‌ای تمام فلزی دوربین دوگانه و نمایشگری بدون حاشیه بهره می‌برد. علیرغم اینکه شرکت آنر لبه‌های نمایشگر گوشی مذکور را بسیار باریک طراحی کرده است، با این حال دکمه هوم را در زیر نمایشگر آن می‌بینیم.

دکمه هوم گوشی آنر وی 10 نقش اسکنر انگشت این اسمارتفون را هم ایفاء می‌کند. صفحه نمایش این گوشی 5.99 اینچی بوده و وضوح تصویر 2160 در 1080 پیکسل را به همراه دارد که به آن اصطلاحا وضوح فول اچ‌دی پلاس هم گفته می‌شود. شرکت آنر همچنین روی نمایشگر این گوشی شیشه 2.5D را هم بکار برده است. نسبت تصویر به بدنه آنر وی 10 هم 18 به 9 خواهد بود.

گوشی هوشمند آنر وی 10 از نظر رم شامل دو نسخه مختلف می‌شود. نسخه پایه‌ای آن از رم 4 گیگابایتی بهره‌مند است و حافظه داخلی 64 گیگابایتی دارد. در سمت مقابل نسخه دیگر این محصول از رم 6 گیگابایتی بهره می‌برد و از نظر حافظه داخلی شامل دو آپشن 64 و 128 گیگابایتی می‌شود. لازم به اشاره است که هر دو نسخه گوشی مذکور از تراشه قدرتمند کرین 970 بهره می‌برند.

شرکت آنر گوشی مذکور را به شیار هیبریدی مجهز کرده، یعنی امکان نصب همزمان دو سیم کارت در گوشی یا نصب یک سیم کارت و یک حافظه SD در آن وجود دارد. باتری آنر وی 10 هم ظرفیت بسیار عالی 3750 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند. دوربین اصلی گوشی از دو سنسور قدرتمند 20 و 16 مگاپیکسلی تشکیل شده و سیستم عامل اندروید 8 اوریو به طور پیش‌فرض روی گوشی آنر وی 10 نصب خواهد بود.

شرکت آنر اشاره داشته که گوشی هوشمند آنر وی 10 را از نظر تنوع رنگی در رنگ‌های آبی، قرمز، طلایی و مشکی روانه بازار می‌کند. قیمت نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی این گوشی 2699 یوآن در نظر گرفته شده و قیمت نسخه‌های مجهز به رم 6 گیگابایتی این گوشی به ترتیب در شرایط بهره‌مندی از حافظه 64 و 128 گیگابایتی برابر با 2999 یوآن و 3499 یوآن در نظر گرفته شده است. عرضه آنر وی 10 هم از روی پنجم ماه دسامبر آغاز می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟