با میان رده مقرون به صرفه لنوو (موتورولا) آشنا شوید
گوشی جدید لنوو با نام موتو گرین پولمو رونمایی شد + عکس
شرکت لنوو که صاحب امتیاز تولیدات کمانی موتورولا است، جدیدترین گوشی میان رده خود را بنام اختصاصی موتو گرین پولمو (Moto Green Polemo) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند هم اکنون در کشور چین با قیمتی در حدود 243 دلار به فروش می‌رسد. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

حتما می‌دانید که مدت‌هاست شرکت لنوو نسبت به خریدار کمپانی موتورولا اقدام کرده و سود عرضه محصولات موتورولا عملا در جیب لنوو می‌رود. لنوو استراتژی خوبی را در پیش گرفته و همچنان از نام برند موتورولا استفاده می‌کند. به هیمن دلیل است که گوشی‌های جدید موتورولا هم اکنون هم روانه بازار می‌شوند. حال موتورولا (لنوو) از جدیدترین گوشی میان رده خود رونمایی کرده که با قیمتی در حدود 243 دلار در چین عرضه می‌شود.

گوشی موتو گرین پولمو بسیار شبیه به گوشی موتو جی 5 اس (Moto G5S) است. این دو گوشی علاوه بر ظاهر، از نظر مشخصات فنی هم وجه تشابه زیادی دارند. صفحه نمایش موتو گرین پولمو 5.2 اینچی بوده و وضوح تصویر فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) را ارائه می‌کند. همچنین نمایشگر آن توسط شیشه گوریلاگلس پوشانده شده است.

سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 430 کوالکام در گوشی مذکور بکار رفته و رم ان ظرفیت 4 گیگابایتی دارد. همچنین این گوشی به طور پیش‌فرض 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. جالب است بدانید که هر دو دوربین اصلی و سلفی گوشی موتو گرین پولمو هم از سنسوری قدرتمند و 16 مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند و چراغ فلش LED اختصاصی هم برای آن‌ها تعبیه گردیده است.

گوشی موتو گرین پولمو از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از قابلیت شارژ سریع اختصاصی با نام توربوپاور پشتیبانی می‌کند. دستگاه به اسکنر انگشت مجهز است و از شیار سیم کارت هیبریدی هم بهره می‌برد. بنابراین کاربران علاقمند قادر نصب دو سیم کارت یا یک سیم کارت در کنار رم SD خواهند بود. سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده روی دستگاه هم اندروید 7.1.1 نوقا بوده و رابط کاربری ZUI 3.1 هم در کنار آن نصب شده است.

شرکت لنوو (موتورولا) گوشی موتو گرین پولمو را در دو رنگ مشکل و رزگلد روانه بازار کشور چین کرده و قیمت آن را فقط 243 دلار در نظر گرفته است.  پس موتو گرین پولمو ی گوشی میان رده و مقرون به صرفه است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟