ابزاری قدرتمند که هر کاربری باید روی کامپیوتر ویندوزی نصب کند
چگونه با Dr.Fone Recover پیامک‌های پاک شده بر روی دستگاه‌های اندروید را بازیابی کنیم
اگر اطلاعات دستگاه اندرویدی شما پاک شده، Dr.Fone - Recover یک ابزار بازیابی اطلاعات اندروید است که توسط Wondershare توسعه داده شده است. تیم نرم‌افزاری این ابزار به‌طور پیوسته نیازهای کاربر را زیرنظر دارند و دائما محصولات بهتری را روانه بازار می‌کنند.

1606683296_1_0.gif

به‌‌جرأت می‌توان گفت که همه ما به‌نوعی به اسمارت‌فون اندرویدی خود وابسته شده‌ایم و از آن برای کارهای گوناگون مانند برقراری تماس، ارسال پیامک، وب‌گردی، تماشای فیلم و غیره استفاده می‌کنیم. منبع باز بودن سیستم‌عامل اندروید موجب شده تا هر نوع اپلیکیشن با اهداف مختلف روی آن قابل اجرا باشد.

در این مقاله، درباره بازیابی پیام‌های پاک شده و از دست رفته صحبت می‌کنیم. گاهی اوقات، به‌صورت ناخواسته پیام‌های روی دستگاه‌مان را پاک می‌کنیم و بعد از بابت این قضیه به‌شدت پشیمان می‌شویم. همان‌طور که می‌دانید بازیابی فایل‌های پاک شده هیچ‌گاه کار ساده‌ای نبوده است. با این‌حال، چندین روش برای بازیابی این فایل‌ها وجود دارد.

بعد از خواندن راهنمای زیر می‌تونید پیام‌های پاک شده‌ای که روی اسمارت‌فون اندروید داشته‌اید را بازیابی کنید. ابزاری که برای این کار معرفی می‌کنیم Dr.Fone نام دارد.

Dr.Fone - Recover چیست (بازیابی داده‌های اندروید)؟

به‌طور خلاصه، ابزار فوق‌العاده کارآمد برای بازیابی اطلاعات برای کامپیوتر دسکتاپ است که به‌کاربران برای بازگرداندن داده‌های از دست رفته بر روی اسمارت‌فون‌های اندروید کمک می‌کند. مهم نیست که مشکل تا چه اندازه حاد باشد، این ابزار در هر شرایطی کارایی دارد.

این نرم‌افزار متعلق به تیم Dr.Fone است و در حقیقت سردمدار راه‌کارهای نرم‌افزاری است که توسط Wondershare توسعه یافته است. وظیفه اصلی این تیم کمک به‌بازیابی اطلاعات و داده‌ها در اندروید و iOS است. این تیم روی نیازهای کاربر تمرکز ویژه دارد و همواره در حال بهبود بخشیدن به محصولاتی است که روانه بازار می‌کند.

شرکت Wondershare یک مجموعه نرم‌افزاری است که در سال 2003 تأسیس شد و اولین محصول آن‌ها Photo2VCD نام داشت. بعد از شروع به‌کار، این شرکت نرم‌افزاری با تلاش بسیار موفق شد تا نردبان موفقیت را به‌خوبی بالا برود. آن‌ها پس از معرفی و عرضه محصولی بی‌نظیر و فوق‌العاده به‌نام Filmora توانستند اعتبار بسیار زیادی کسب کنند.

حالا Dr.Fone بخشی از Wondershare است و در حال حاضر به بیش از 50 میلیون کاربر خدمات می‌دهد. مهم‌ترین دلیل برای موفقیت عظیم آن‌ها صداقت و اعتماد کاربران است.

چگونه پیام‌های پاک شده را با استفاده از Dr.Fone - Recovery بازیابی کنیم؟

پیش از معرفی این محصول، بازیابی پیام‌های پاک شده روی اسمارت‌فون‌های اندروید وظیفه بسیار سخت و دشواری بود. اما، با توسعه این ابزار فوق‌العاده، کاربران اندروید می‌توانند بدون مشکل و به‌راحتی پیام‌های از دست رفته خود را بازیابی کنند.

گام اول- ابتدا Dr.fone - Recover را دانلود و روی کامپیوتر ویندوزی نصب کنید. بعد از نصب برنامه را راه‌اندازی کنید.

گام دوم- گزینه USB debugging را بر روی اندروید فعال کنید. برای این کار به‌مسیر Settings -> About Phone -> Build Number بروید و روی آن 7 تا 10 بار ضربه بزنید. بعد از این کار، مشاهده می‌کنید که deveoper option به بخش تنظیمات اضافه می‌شود. با لمس آن وارد این قسمت شوید و USB Debugging را فعال کنید.

گام سوم- حالا گوشی اندرویدی را با استفاده از کابل USB به‌کامپیوتر وصل کنید. چند لحظه صبر کنید تا نرم‌افزار گوشی شما را شناسایی کند.

گام چهارم- بعد از شناسایی، باید نوع داده‌ای که می‌خواهید بازیابی کنید را مشخص کنید. برای پیامک، "Messaging" را انتخاب و روی Next کلیک کنید.

گام پنجم- نرم‌افزار شروع به‌اسکن پیامک‌های پاک شده بر روی دستگاه اندرویدی می‌کند. بعد از اسکن، پیامک‌های پاک شده را مشاهده می‌کنید که قابل بازیابی هستند. کافی است روی "Recover" کلیک کنید تا فایل‌ها روی پی‌سی ذخیره شود.

تمام شد! مراحل فوق نحوه استفاده از Dr.Fone -Recover است که به‌شما در بازگرداندن پیام‌های پاک شده بر روی اسمارت‌فون اندروید کمک می‌کند. این نرم‌افزار یکی از بهترین ابزاری است که می‌توانید روی کامپیوترتان داشته باشید.

آیا Dr.Fone - Recover می‌تواند برای بازیابی موارد دیگر هم استفاده شود؟

این سئوال یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی است که کاربران همیشه پیش از خریدن هر ابزاری باید به‌دنبال پاسخ آن باشند. در یک کلام، می‌توان گفت که با Dr.fone - Recover تقریبا هر چیزی که روی اسمارت‌فون اندرویدی باشد را می‌توان بازیابی کرد. مواردی مانند تصاویر، فیلم‌ها، پیام‌ها، واتس‌اپ، پیامک، لاگ تماس‌ها، مخاطبان و بسیاری موارد دیگر به‌کمک این نرم‌افزار قابل بازیابی است.

در کل، Dr.Fone Recover یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توانید روی کامپیوتر داشته باشید. این نرم‌افزار ارزش پولی که برای آن پرداخت می‌کنید را دارد و محبوب میلیون‌ها کاربری است که در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟