همیشه هم نباید به سراغ محصولات گران‎قيمت رفت - آخر هفته با شبکه
۹ گجت کاربردی زیر ۱۰۰ دلار
دنیای لوازم جانبی و گجت‎های کامپیوتر بسیار گسترده شده است. در خیلی از موارد یک برند خاص به تولید مجموعه متنوعی از هدفن‎ها، اسپیکرها یا دستگاه‎های هوشمند می‎‎پردازد. مسئله آزاردهنده اینجا است که قیمت این گجت‎ها به میزان قابل ملاحظه‎ای متغیر است و همین تصمیم‎گیری در مورد انتخاب این که کدام محصول مناسب شما است را سخت‎تر می‎کند.

1606683296_1_0.gif

فهرستی که در ادامه مشاهده خواهید کرد شامل مجموعه‎ای از محصولات با کیفیت و کاربردی است که قیمتی زیر 100 دلار دارند و برای کسانی که به دنبال فناوری روز هستند عالی است.

یک اسپیکر بلوتوث

از لحاظ اندازه، کیفیت صدا و قیمت Soundcore Sport XL شرکت Anker بی همتا است. در وصف ویژگی و خصوصیات آن زیاد نوشته‎اند، اما ما به همین بسنده می‎کنیم که برای کاربردهای عادی روزانه شما این یک انتخاب ایده‎ال است. از این اسپیکر در کنار استخر نیز می‎توانید استفاده کنید و در مقابل گرد و غبار و شن و ماسه نیز مقاوم است. بنابراین می‎تواند یک همراه سرگرم کننده در سفرهای تابستانی شما باشد.

Anker Soundcore Sport XL با قیمت 66.99 دلار در آمازون موجود است.

دستیار صوتی آمازون (Echo Dot)

در مورد دستیار صوتی آمازون مطالب زیادی وجود دارد، اما به طور خلاصه باید گفت که این یک گجت دوست داشتنی است. Echo Dot ارزانترین روش دستیابی به دستیار صوتی آمازون است و یک مزیت بزرگ نسبت به سایر اعضای این خانواده دارد. بر خلاف Amazon Echo استاندارد و Echo Tap، Echo Dot یک جک خروجی صدا نيز دارد که ضعف اسپیکر داخلی آن را جبران می‎کند، به این معنا که شما می‎توانید آن را به هر دستگاه پخش صوتی متصل کنید و یک پخش کننده هوشمند به دست آورید.

از آنجا که تمام اپلیکیشن‎ها و فرآیند پردازشی داخل خود Echo تعبیه شده است، گوش کردن به موزیک مورد نظر به راحتی تنها با یک فرمان صوتی قابل انجام است.

Echo Dot با قیمت 49.99 دلار در آمازون موجود است.

هدفن‎های با کیفیت

اگر به دنبال یک هدفن پرقدرت هستید برند Beats را انتخاب کنید. اگر به دنبال یک هدفن راحت، لوکس و صدای زیاد هستید Bowers و Wilkins بخرید. اما اگر به دنبال یک صدای کاملا طبیعی هستید، سونی مناسب شما است. Sony MDR7506 می‎تواند یک انتخاب ایده‎ال باشد، هر چند کابل بلند و مارپیچ آن کمی‎ آزاردهنده است. شاید چنین ساختاری در طراحی سیم برای دهه 90 که هدفن‎ها برای دستگاه‎های استريو ساخته می‎شدند مناسب بود، اما برای سال 2017 قابل قبول نیست. پخش موزیک از هر ژانری در این هدفن به خوبی انجام می‎شود و خیلی بیشتر از قیمتی که دارد به شما خدمت رسانی می‎کند.

Sony MDR7506د با قیمت 79.99 لار در آمازون موجود است.

Pebble Steel یک پوشیدنی همیشه همراه

اگر چه Pebble Steel را نمی‎توان در دسته ساعت‎های هوشمند سطح بالا قرار داد، اما می‎تواند نیازهای پایه شما را در هر دو پلتفرم آندرويد و iOS برآورده کند. نکته جالب توجه اینجا است که در نگاه سطحی کسی متوجه نمی‎شود که شما یک ساعت هوشمند به دست دارید. اصلی‎ترین علت خرید یک ساعت هوشمند سطح پایین دریافت سریع پیغام‎ها است که Pebble Steel این وظیفه را به خوبی انجام می‎دهد. از مزایای قابل توجه این ساعت هوشمند ضد آب بودن و طول عمر باتری یک هفته‎ای آن است.

Pebble Steel با قیمت 86.96 دلار در آمازون موجود است.

یک شارژر لپ‌تاپ جمع و جور

انتخاب یک شارژر جمع و جور کار شما را ساده می‎کند. شما به راحتی می‎توانید آن را در کیف یا میز کار خود قرار دهید. شاید در ظاهر خرید یک منبع تغذیه اضافه کاری غیرضروری به حساب آید، اما با انتخاب آداپتور برق 85 وات MagSafe 2 شرکت اپل از انتخاب خود پشیمان نخواهید شد.

Apple 85W MagSafe 2 Power Adapter با قیمت 77.30 دلار در آمازون موجود است.

میکروفن Blue

اگر برای تولید پادکست یا صدا گذاری روی پروژه‎های خود به دنبال یک میکروفن با کیفیت ارزان قیمت هستید Blue mic می‎تواند یک انتخاب مناسب باشد. Snowball با پایه سر خود و اندازه کوچک به راحتی روی میز کار شما قرار می‎گیرد و شما می‎توانید آن را از طریق پورت USB به کامپیوتر متصل کنید.

Blue Microphones Snowball USB Microphone با قیمت 68 دلار در آمازون موجود است.

یک هارد درايو اکسترنال

شکی نیست که اطلاعات شما خیلی با ارزش هستند و تهیه نسخه پشتیبان از آنها روی یک هارد درايو اکسترنال راحت و مقرون به صرفه است. شاید داده‎های خیلی از ما هیچ گاه به ظرفیت 2 ترابایت نرسد، اما با در اختیار داشتن چنین ظرفیتی شما قادر خواهید بود از تمام فایل‎های خود پشتیبان تهیه کنید. هارد درايو اکسترنال 2 ترابایت پرتابل شرکت وسترن دیجیتال از اسناد و عکس‎های خاطره انگیز شما به خوبی محافظت می‎کند.

WD 2TB Elements Portable External Hard Drive با قیمت 80.30 در آمازون موجود است.

یک جفت اسپیکر مخصوص کامپیوتر

استفاده از اسپیکرهای بلوتوث بسیار راحت است، اما اگر برای کامپیوتر دسکتاپ خود به دنبال یک جفت اسپیکر ارزان هستید باید این محصول Bose را امتحان کنید. با مطالعه نظرات ثبت شده در آمازون در مورد این اسپیکر متوجه خواهید شد که دیگران نیز از انتخاب خود راضی هستند. کیفیت صدای آن شفاف و نسبتا قوی است. در یکی از نظرات حتی اشاره شده است که شما به راحتی می‎توانید فرق بین کیفیت یک CD و یک فایل با کیفیت بالا را با این اسپیکر تشخیص دهید. کیفیت ساخت این محصول نیز قابل قبول است و ظاهر زیبایی نیز دارد. هر چند این اسپیکر برای کامپیوتر طراحی شده است اما شما از آن برای اتصال به تلویزیون از طریق جک هدفن نیز می‎توانید استفاده کنید.

Bose Companion 2 Series III Multimedia Speakers با قیمت 99 دلار در آمازون موجود است.

وبکم HD لاجیتک

اگر شما زیاد در کنفرانس‎های ویدیویی شرکت می‎کنید بد نیست نگاهی به این وبكم بیاندازید. کیفیت این وبكم به اندازه‎ای خوب است که می‎توانید از آن برای تولید پادکست ویدیویی نیز استفاده کنید.

با یک بار استفاده از این وبکم متعجب خواهید شد که چگونه می‎توان بدون صرف هزینه زیاد به یک تصویر باکیفیت 1080p دست پيدا کرد. تنها نقطه ضعف این وبکم لنز سوپر واید آن است، بنابراین دیگران می‎توانند فضای بیشتری از اتاق شما را به نسبت وبکم‎های معمولی مشاهده کنند. البته با کمک نرم افزار اختصاصی لاجیتک شما می‎توانید تصاویر را زوم کرده یا برش بزنید.

Logitech HD Pro Webcam C920 با قیمت 56.29 دلار در آمازون موجود است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟