یک ابزار کمکی مخصوص برنامه نویسان
این کاور صفحه کلید میانبرهای Vim کار شما را ساده می‌کند
اگر شما برنامه نویس باشید به احتمال زیاد در مورد ویرایشگر متن پرقدرت Vim زیاد شندیده‎اید، با این وجود این ویرایشگر به پیچیده بودن معروف است. هر چند کار با این ویرایشگر و تسلط به آن زمان زیادی از شما می‎گیرد، اما برای رفع این مشکل نیز راه حلی وجود دارد. Vim Keyboard Cover نام محصولی است که طراحی شده تا سختی‎های یادگیری و کار با Vim را برای شما ساده‎تر کند.

1606683296_1_0.gif

همان گونه که از نام این محصول پیدا است، Vim Keyboard Cover یک کاور صفحه کلید سیلیکونی است که روی کیبورد مک بوک شما قرار می‎گیرد. چیزی که Vim Keyboard Cover را از سایر کاورهای سیلیکونی صفحه کلید متمایز می‎کند وجود متن‎های راهنمایی روی آن است که به شما می‎گوید هر دکمه چه کاری در ویرایشگر Vim انجام می‎دهد.

به محض اين كه Vim Keyboard Cover را روی صفحه کلید خود قرار می‎دهید، برای کار با جزئیات Vim تنها کافی است به صفحه کلید خود نگاه کنید. با وجودی که برای یادگیری جنبه‎های پیچیده این ویرایشگر باید به راهنما و آموزش‎های آن‎لاین سر بزنید، اما برای گشت و گذار در این ویرایشگر و استفاده از کلیدهای میانبر آن دیگر دچار سردرگمی‎ نخواهید شد.

علاوه بر کمک به کار راحت‎تر با Vim، این کاور از صفحه کلید شما در برابر مایعات و گرد و غبار نیز محافظت می‎کند.

Vim Keyboard Cover در حال حاضر برای MacBook Air, the MacBook Pro Retina و MacBook Pro with Touchbar موجود است. هر چند صرف هزینه اضافه برای خرید این کاور صفحه کلید ممکن است در ظاهر توجیه پذیر نباشد، اما همین که سردرگمی‎ استفاده از Vim را برای شما کم کند ارزش صرف این هزینه را دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟