نگاهی به محصول یونی‌تک
معرفی داک استیشن مدل Y-3708 یونی‌تک
این وسیله نسبت به مورد قبل عمومیت بیشتری دارد و برای بسیاری از کاربران عادی یا تخصصی می‌تواند بسیار مفید باشد. داک استیشن مدل Y-3708 یونی‌تک یک محصول کامل است که انواع پورت‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه با استفاده از پورت USB Type-C به لپ‌تاپ متصل می‌شود...

این وسیله نسبت به مورد قبل عمومیت بیشتری دارد و برای بسیاری از کاربران عادی یا تخصصی می‌تواند بسیار مفید باشد. داک استیشن مدل Y-3708 یونی‌تک یک محصول کامل است که انواع پورت‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه با استفاده از پورت USB Type-C به لپ‌تاپ متصل می‌شود.
Y-3708 با بدنه‌ای از فلز و پلاستیک باکیفیت، حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند. با اتصال این داک به لپ‌تاپ خود (فقط با استفاده از USB type-C) این موارد را در اختیار خواهید داشت:

• کارت‌خوان SD 4.0 که از انواع کارت SD پشتیبانی می‌کند و می‌توانید کارت SD را در آن قرار داده و بدون درنگ به خواندن اطلاعات کارت یا نوشتن اطلاعات روی آن بپردازید.
• پورت USB Type C برای انتقال اطلاعات
• پورت RJ45 (یا همان پورت اترنت یا شبکه)
• سه پورت USB 3.0
• یک پورت (HDMI (4K

همچنین، پورت USB Type-C که با استفاده از آن داک را به لپ‌تاپ متصل می‌کنید، امکان انتقال انرژی را نیز دارد تا همزمان با کار با داک، لپ‌تاپ شما شارژ نیز بشود. خود داک نیز با استفاده از آداپتور همراه به برق شهری متصل می‌شود. داک Y-3708 یک وسیله کاربردی است که به‌خصوص برای دستگاه‌هایی مانند مک‌بوک سری جدید مفید خواهد بود

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟