24/06/1396 - 23:13
برترین پرچمدارهای2017 که بازار موبایل را متحول کردند
در این مطلب قصد داریم به معرفی 9 گوشی برتر سال 2017 بپردازیم. غول‌های موبایل دنیا در رقابتی سخت در سال 2017 از پرچمداران قدرتمند خود رونمایی کردند. مشخصات برترین گوشی‌های دنیا را بخوانید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب نه مقاله مجزا را در زمینه " گوشی‌های پرچمدار2017" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

نوکیا 8 از تراشه اسنپدراگون 835 و نمایشگر QHD پشتیبانی می‌کند

شرکت فنلاندی نوکیا سرانجام به صورت رسمی از پرچمدار اندرویدی خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند نوکیا 8 (Nokia 8) نام دارد و از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می‌برد. گوشی مذکور قرار است با قیمت نه چندان ارزان 600 یورو روانه بازار شود. با سایت شبکه همراه باشید.

6 دلیل که ثابت می‌کنند باید گوشی وان‌پلاس 5 را بخرید!

گوشی هوشمند وان‌پلاس 5 (OnePlus 5) پرچمدار سال 2017 شرکت وان‌پلاس است که در ماه ژوئن معرفی شده بود. این گوشی یک اسمارتفون فوق‌العاده و تمام عیار محسوب می‌شود که به نظر ما باید از همین حالا به فکر خرید آن باشید! در این مقاله به 6 دلیل قانع کننده‌ای اشاره می‌کنیم که ثابت می‌کنند باید گوشی وان‌پلاس 5 را به خرید هر گوشی اندرویدی دیگری ترجیح دهید. با سایت شبکه همراه باشید.

گلکسی اس 8 بخریم یا اس 8 پلاس؟

 عده بسیار زیادی از کاربران درگیر انتخاب بهتر میان این دو پرچمدار اندرویدی هستند. اگر شما هم در انتخاب یکی از این محصول دچار شک و تردید شده‌اید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید.

V30 پرچمدار قدرتمند LG

تا به امروز اخبار مختلفی درباره پرچم‌دار جدید ال‌جی منتشر شده بودند که هر یک ویژگی‌های خاص این گوشی را مورد بررسی قرار داده بودند، اما امروز ال‌جی به‌طور رسمی از پرچم‌دار خود V30 رونمایی کرد.

مروری بر تمام ویژگی‌های جدید آیفون ایکس

اپل به تازگی از آیفون ایکس (iPhone X) رونمایی کرد. این محصول در کنار آیفون 8 و آیفون 8 پلاس معرفی شد و از نظر سبک طراحی و قابلیت‌ها به مراتب پیشرفته‌تر از دو آیفون نام برده شده است. در این مقاله قصد داریم مروری بر تمام ویژگی‌های جدید و متفاوت آیفون ایکس داشته باشیم. با ما همراه باشید.

شیائومیMi A1 از اندروید استاک پشتیبانی می‌کند

 شیائومی به صورت رسمی از گوشی هوشمند Mi A1 رونمایی کرد. این گوشی شامل یک نکته جالب توجه می‌شود و آن تجهیز محصول به اندروید 7.1.2 استاک است! با سایت شبکه همراه باشید.

سونی از دو گوشی قدرتمند Xperia XZ1 Compact و Xperia Z1 رونمایی کرد

سونی همان‌گونه که در کنفرانس خبری خود (ایفا 2017) اعلام کرد از اسمارت‌فون‌های هوشمند Xperia XZ1 Compact و Xperia Z1 رونمایی کرد.

کدامیک از گوشی‌های پرچم‌دار امسال بهتر هستند

همان‌گونه که پیش از این به شما گفتیم ال‌جی در جریان برگزاری رویداد ایفا 2017 از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کرد. پرچم‌داری که به اعتقاد مدیران این شرکت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و قادر است پرچم‌داران دیگر را به چالش بکشد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟