میان رده‌ای با پردازنده هشت هسته‌ای و دوربین دوگانه
03/06/1396 - 17:30
میزو ام 6 نوت رسما معرفی شد + عکس
شرکت میزو به صورت رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود با نام اختصاصی میزو ام 6 نوت (Meizu M6 Note) رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 625 با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و دوربین دوگانه بهره می‌برد. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

میزو از شرکت‌های چینی است که طی چند سال اخیر با عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار کسب کند. اگرچه این برند فعالیت‌های جهانی چندان گسترده‌ای ندارد، اما برخی از محصولاتش در کشورمان موجود هستند و طرفداران منحصر به فرد خود را هم پیدا کرده‌اند. اگر شما هم از علاقمندان به این کمپانی و محصولاتش هستید، این خبر را از دست ندهید. چرا که میزو به تازگی از جدیدترین گوشی میان رده و مقرون به صرفه خود با نام میزو ام 6 نوت رونمایی کرده است!

گوشی جدید میزو ام 6 نوت از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 625 کوالکام با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای بهره می‌برد و از این نظر اولین اسمارتفونی است که میزو ضمن تجهیز به تراشه‌های شرکت کوالکام روانه بازار می‌کند. صفحه نمایش دستگاه 5.5 اینچی در نظر گرفته شده و وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول‌ اچ‌دی را ارائه می‌کند. در زیر نمایشگر دستگاه دکمه هوم آن واقع شده که نقش اسکنر انگشت را هم ایفاء می‌کند.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت مربوط به بهره‌مندی آن از دوربین اصلی دوگانه می‌شود. لنزهای دوربین اصلی گوشی به ترتیب 12 و 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته‌ شده‌اند. همچنین یک چراغ فلش LED چهارگانه هم برای دوربین اصلی گوشی در نظر گرفته شده است که عکسبرداری در محیط‌های تاریک را مقدور می‌سازد. ضمنا میزو اشاره داشته که دوربین اصلی گوشی میزو ام 6 نوت از فناوری دوآل پیکسل (Dual Pixel) پشتیبانی به عمل آورده و به موجب آن فقط ظرف 0.3 ثانیه بر روی نقطه مورد نظر کاربر فوکوس خواهد کرد.

اما دوربین سلفی گوشی میزو ام 6 نوت هم از سنسور قدرتمندی تشکیل شده است که وضوح 16 مگاپیکسلی دارد. سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا به طور پیش‌فرض بر روی دستگاه نصب خواهد بود و رابط کاربری Flyme OS 6.0 هم به همراه آن ارائه می‌شود. میزو از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی برای تأمین انرژی مورد نیاز گوشی استفاده کرده که از قابلیت شارژ سریع mCharge پشتیبانی می‌کند و سرعت شارژ مطلوبی خواهد داشت. مطمئنا ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هم از دیگر نقاط قوت آن خواهد بود. پیش‌بینی می‌کنیم این باتری با توجه به تراشه و صفحه نمایش دستگاه بتواند با هر بار شارژ حداقل 2 روز انرژی مورد نیاز آن را تأمین کند.

از گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت از نظر رم شامل دو نسخه مختلف می‌شود. نسخه پایه‌ای آن از رم 3 گیگابایتی بهره می‌برد و شامل دو آپشن حافظه داخلی با ظرفیت‌های 16 و 32 گیگابایتی خواهد بود. اما در سمت مقابل نسخه برتر این گوشی از رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برد.

قیمت نسخه مجهز به رم 3 و حافظه 16 گیگابایتی گوشی میزو ام 6 نوت برابر با 164 دلار در نظر گرفته شده و نسخه مجهز به رم 3 گیگابایتی و حافظه 32 گیگابایتی آن قیمت 194 دلاری دارد. قیمت نسخه برتر و مجهز به رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی گوشی میزو ام 6 نوت هم برابر با 254 دلار در نظر گرفته شده است. گوشی میزو ام 6 نوت قرار است در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی روانه بازار شود. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟