لوازم جانبی که کمتر در مورد آن‌ها صحبت شد
03/06/1396 - 16:55
جالب‌ترین لوازم جانبی اختصاصی گلکسی نوت 8 را بشناسید!
حتما می‌دانید که سامسونگ دو روز پیش به صورت رسمی از فبلت گلکسی نوت 8 رونمایی کرد. این فبلت در رویداد Unpacked Event معرفی شد و برخلاف تصور اغلب افراد تنها محصولی نبود که در این رویداد شاهد رونمایی از آن بودیم. سامسونگ در کنار نوت 8 از لوازم جانبی اختصاصی و جالبی هم برای این فبلت رونمایی کرد که در این مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

1606683296_1_0.gif

پس از مدت‌ها انتظار، فبلت گلکسی نوت 8 در روز بیست و سوم ماه آگوست 2017 مصادف با یکم شهریور ماه 1396 به صورت رسمی از سوی سامسونگ معرفی شد. سامسونگ برای رونمایی از این فبلت کنفرانسی را تحت عنوان Unpacked Event برگزار کرد و برخلاف تصور اغلب ما در جریان این کنفرانس علاوه بر فبلت نوت 8 از لوازم جانبی اختصاصی و جالبی هم برای این محصول پرده برداری کرد! در ادامه قصد داریم این لوازم جانبی اختصاصی و جدید را معرفی کنیم.

یکی از مهم‌ترین لوازم جانبی فبلت گلکسی نوت 8 داک "سامسونگ دکس" (Samsung DeX) است که در زمان معرفی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با آن آشنا شدیم. با استفاده از داک اختصاصی که برای فبلت نوت 8 عرضه می‌شود، کاربر می‌تواند فبلت را به کیس یک کامپیوتر تبدیل کند و از آن در کنار موس، کیبورد و نمایشگری رومیزی استفاده نماید. بدین منظور باید یک کابل HDMI را به مانیتور و داک سامسونگ دکس وصل کنید.

سپس فبلت نوت 8 را در داک نام برده شده قرار می‌دهید و یک موس و کیبورد را هم با استفاده از کابل رابط با بلوتوث به مجموعه متصل می‌کنید و از سیستم عامل گلکسی نوت 8 در حالت دسکتاپ بهره خواهید برد. داک اختصاصی فبلت گلکسی نوت 8 علاوه بر کیبورد و موس قابلیت همگام‌سازی با گیم‌پد را هم دارد. پشتیبانی از کنفرانس‌های ویدئویی هم از دیگر قابلیت‌هایی است که به موجب بکارگیری فبلت نوت 8 در کنار سامسونگ داکس قادر به دستیابی به آن خواهید بود.

از لوازم جانبی دیگری که برای فبلت گلکسی اس 8 طراحی شده است، می‌توان به کیس های اختصاصی آن اشاره کرد. یکی از کیس هایی که سامسونگ به صورت اختصاصی برای فبلت گلکسی نوت 8 طراحی کرده از یک کیبورد فیزیکی QWERTY بهره می‌برد. استفاده از این کیس برای افرادی که علاقمند بکارگیری کیبوردهای فیزیکی هستند تجربه‌ای بسیار دلپذیر را به همراه خواهد داشت. علاوه بر این کیس، محافظت ها و کاورهای جدید  متنوع اختصاصی دیگری هم برای فبلت گلکسی نوت 8 رونمایی شدند که برخی از آن‌ها از جنس چرم و برخی دیگر از جنس پارچه هستند.

اما یکی دیگر از مهم‌ترین لوازم جانبی اختصاصی فبلت گلکسی نوت 8 هدست گیر وی آر اختصاصی و کنترلری است که برای آن رونمایی شد. این هدست اختصاصی با ابعاد بزرگ فبلت نوت 8 و نمایشگر 6.3 اینچی آن سازگاری دارد. کنترلر گیر وی آر نام برده شده ببسیم است و تاخیر عملکرد آن زیر 20 میلی ثانیه خواهد بود.  گیر وی آر جدید علاوه بر فبلت گلکسی نوت 8 با گوشی‌های دیگری مثل گلکسی اس 8، گلکسی اس 8 پلاس، گلکسی اس 7، گلکسی اس 7 اج، گلکسی اس 6، گلکسی اس 6 اج و گلکسی اس 6 اج پلاس هم سازگاری دارد. قیمت گیر وی آر جدید سامسونگ برابر با 130 دلار در نظر گرفته شده است.

سامسونگ شرایط خرید محدود و ویژه‌ای را هم برای عرضه فبلت نوت 8 در نظر گرفته است. بدین سبب هر فردی که این محصول را مابین 24 آگوست تا 24 سپتامبر خریداری کند، می‌تواند یک دوربین گیر 360 رایگان یا یک کارت حافظه‌ میکرو اس‌دی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و یک پد شارژ بیسیم را هم به عنوان هدیه دریافت نماید. نظر شما در رابطه با فبلت گلکسی نوت 8 و لوازم جانبی اختصاصی آن چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟