چگونه برای استوری دوست خود کامنت تصویری بفرستیم؟
20/04/1396 - 17:08
ارسال کامنت تصویری برای استوری اینستاگرام ارائه شد
اینستاگرام در جدیدترین آپدیتی که برای اپلیکیشن محبوب خود منتشر ساخته، قابلیت جدیدی را به بخش استوری (Instagram Stories) اضافه کرده است که به موجب آن کاربران می‌توانند بعد از مشاهده پست‌های استوری دوستانشان برای آن‌ها کامنت یا پاسخ تصویری ارسال کنند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

قابلیت استوری اینستاگرام اگرچه ویژگی بود که به طور مستقیم از برنامه اسنپ‌چت (Snapchat) کپی‌برداری شد، اما با این حال به شدت مورد توجه و استقبال کاربران قرار گرفت. اینستاگرام هم با درک این مسئله همواره سعی داشته تا ویژگی‌های بخش استوری اپلیکیشن خود را بهبود بخشد. در همین راستا در اینستاگرام 10.29 قابلیت ارسال کامنت تصویری برای استوری‌ها ارائه شده است. اما منظور از ارسال کامنت تصویری چیست؟

تا قبل از انتشار آپدیت اینستاگرام 10.29 کاربران با مشاهده استوری دوستان خود قادر به تایپ پاسخ متنی (Reply) برای آن‌ها بودند. برای مثال اگر شما عکسی را که بنده در قالب استوری در پروفایل اینستاگرام خود منتشر کرده بودم را مشاهده می‌کردید، می‌توانستید یک پیام متنی در مورد آن تایپ کرده و برای من ارسال کنید. اما در اینستاگرام 10.29 علاوه بر این قابلیت، امکان ارسال کامنت تصویری در استوری اینستاگرام هم ارائه شده است.

این موضوع به آن معناست که شما می‌توانید بعد از مشاهده پست استوری دوستانتان یک ویدئو یا عکس را از خود ضبط و به عنوان کامنت یا پاسخ برای آن‌ها‌ها ارسال کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم که نحوه انجام این کار را به شما عزیزان آموزش دهیم. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.

آموزش ارسال کامنت تصویری در پست‌های استوری اینستاگرام

فرض کنید که دوست شما یک استوری را در اکانت اینستاگرام خود ایجاد کرده است و شما قصد داریم که برای او یک کامنت تصویری ارسال کنید. بدین منظور کافیست مراحل زیر را طی نمایید:

  • پیش از هر اقدامی باید اپلیکیشن اینستاگرام خود را به جدیدترین نسخه موجود یعنی 10.29 آپدیت کنید.
  • بعد از آپدیت اینستاگرام، آن را اجرا و وارد پروفایل دوست خود شوید و استوری او را مشاهده کنید.
  • حالا از منوی زیرین صفحه آیکون "دوربین" را لمس کنید.
  • عکس یا ویدئوی مورد نظرتان را ضبط و با انتخاب گزینه Send آن را برای دوستتان ارسال کنید.

جالب است بدانید که اینستاگرام حتی امکان اضافه کردن استیکر یا حتی ضبط ویدئوهای بومرنگ (Boomerang) و غیره را هم در این بخش ارائه کرده است. یعنی شما می‌توانید برای استوری دوست خود پاسخ ویدئویی به صورت بومرنگ یا ادغام شده با استیکرها و انیمیشن‌های اینستاگرام ارسال نمایید.

کلام آخر

بنابراین با قابلیت ارسال کامنت تصویری در استوری اینستاگرام آشنا شدید. مطمئنا اینستاگرام در آینده سعی می‌کند تا ویژگی‌ها و امکانات بخش استوری خود را افزایش دهد. نظر شما در رابطه با قابلیت استوری اینستاگرام چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟