ZenScreen MB16AC
01/03/1396 - 21:15
ایسوس باریک‌ترین نمایشگر Full HD جهان را معرفی کرد
ایسوس ZenScreen MB16AC را معرفی کرد: باریک‌ترین و سبک‌ترین صفحه‌نمایش قابل حمل 15.6 اینچی با وضوح تصویر Full HD در جهان.

1606683296_1_0.gif

پیش از عرضه، ZenScreen MB16AC برنده جایزه طراحی محصول IF در سال  2017 و جایزه Red Dot Design گردید. وزن این نمایشگر تنها 780 گرم است و دارای یک بدنه 8 میلی‌متری است. با یک حاشیه صفحه‌نمایش بسیار نازک 6.5 میلی‌متری که نسبت به نسل قبلی خود برای ارائه فضای گسترده‌تر نمایشگر، 60 درصد نازکتر است.

راه‌حل سیگنال ترکیبی با پشتیبانی از USB Type-A و Type-C
ZenScreen MB16AC تنها نیاز به یک اتصال USB برای تامین انرژی و مخابره ویدئو از طریق دستگاه میزبان دارد، کمتر شدن تعداد کابل‌های مورد نیاز به کاربران فضای کار تمیزتری را می‌دهد. این نمایشگر دارای یک راه‌حل سیگنال ترکیبی با پشتیبانی از کانکتورهای USB Type-C و Type-A است. برای پشتیبانی از کانکتور Type-A، درایورهای نرم‌افزاری باید جهت اطمینان از سازگاری با میزان شدت جریان و دستگاه‌های آینده نصب گردند. در عوض، با درگاه USB-C اتصال به آسانی انجام می‌شود و نگرانی از بابت آسیب دیدن کابل و درگاه بابت اتصال نادرست وجود ندارد.

کیف هوشمند تاشو
یک کیف محافظ نوآورانه که از ZenScreen در برابر گرد و غبار و خراش محافظت می‌کند و همچنین به صورت یک پایه در می‌آید تا دستگاه را در حالت افقی یا عمودی نگهداری کند. ZenScreen MB16AC  دارای یک جایگاه هوشمند قلم در سمت راست پایین نمایشگر است. محلی که کاربران می‌توانند قلم ZenScreen را درآنجا قرار دهند.

فناوری ASUS Eye Care
ZenScreen MB16AC دارای فناوری Eye Care با تاییدیه TÜV Rheinland است که حاوی فیلتر نور آبی و فناوری ضد سوسو زدن است. فیلتر نور آبی توسط کاهش میزان انتشار این نور تا 70 درصد از چشمان کاربران در برابر نور آبی مضر محافظت می‌کند و دارای چهار حالت مختلف برای اعمال فیلتر است که به آسانی از طریق منو نمایشگر در دسترس است.
فناوری ASUS Flicker-Free با کاهش سوسو زدن یک تجربه دیداری راحت و لذت‌بخش را به وجود می‌آورد. این فناوری خستگی چشم و موارد مربوطه را نیز به ویژه هنگامی که به مدت طولانی در حال کار با صفحه نمایش هستید، کاهش می‌دهد. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟