یک شاهکار دیگر از شرکت سوپرسل!
دانلود کنید: بازی کلش رویال (Clash Royale)
اگر تاکنون بازی کلش رویال (Clash Royale) را انجام نداده‌اید، توصیه می‌کنیم که هرچه سریع‌تر این بازی جذاب را دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. این بازی شاهکاری دیگر از سوی کمپانی سوپرسل (Supercell) است. در ادامه این مطالب قصد داریم به معرفی بازی کلش رویال بپردازیم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

حتما با شرکت سوپرسل آشنا هستید. سوپرسل شرکتی است که بازی کلش اف کلنز (Clash of Clans) را طراحی و منتشر ساخت و توانست از طریق این بازی به درآمد میلیاردی برسد. اما کلش اف کلنز تنها بازی نبود که توسط سوپرسل منتشر شد و به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفت! بازی کلش رویال هم یکی دیگر از بازی‌های پرطرفدار و بسیار جذابی است که توسط کمپانی سوپرسل برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است.

بازی کلش رویال به صورت رایگان قابل دانلود خواهد بود، اما شامل خریدهای درون برنامه‌ای می‌شود که متاسفانه برخلاف بازی کلش اف کلنز امکان انجام این خریدها از طریق حساب "کافه بازار" وجود ندارد. بنابراین عملا خریدهای درون برنامه‌ای بازی کلش رویال برای کاربران ایرانی غیرقابل استفاده می‌شوند. البته تحت شرایط خاص امکان استفاده از این خریدها وجود دارد.

بازی کلش رویال سبکی متفاوت نسبت به بازی کلش اف کلنز دارد. در این بازی دو گیمر باید به صورت آنلاین و زنده (Real-Time) در مقابل یکدیگر قرار بگیرد و به رقابت بپردازند. در بازی کلش رویال کارت‌های زیادی تعریف شده که هر یک مربوط به سربازها یا جادوهای خاص می‌شوند. شما باید با استفاده از این کارت ها به رقابت با دشمن بپردازید و سعی کنید تاور‌های او را نابود کنید. بدیعی است که دشمن شما هم به شیوه مشابه و با استفاده از کارت‌هایش تلاش خواهد کرد تا تاورهای شما را نابود سازد.

چینش کارت‌ها در بازی کلش رویال و هماهنگی آن‌ها با یکدیگر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و منجر شده تا بازی کلش رویال به یک بازی فکری و استراتژی محور تبدیل شود. یعنی شما برای کسب موفقیت در نبردهای این بازی باید استراتژی و برنامه‌ریزی فکری داشته باشید. در غیر این صورت مطمئن باشید که بازنده بازی می‌شوید.

با بردن رقیب‌هایتان سکه و کاپ دریافت خواهید کرد. هرچه کاپ بیشتری داشته باشید به آرناهای جدیدتری دست پیدا خواهید کرد و شانس شما برای دستیابی به کارت‌های جدید بیشتر می‌شود. همچنین با جمع‌آوری سکه می‌توانید کارت‌هایتان را ارتقاء دهید و اکسپرینس (تجربه) کسب کنید و لول خود را در بازی کلش رویال افزایش دهید.

به صورت کلی اگر به دنبال یک بازی جذاب و آنلاین هستید که بتواند  ذهن و فکر شما را مشغول خود کند، بازی کلش رویال یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. مطمئن باشید این بازی با گیم پلی بسیار جذاب خود شما را مجذوب خواهد کرد. برای دانلود بازی کلش رویال می‌توانید از بخش‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی کلش رویال از اپ استور

دانلود بازی کلش رویال از گوگل پلی استور

دانلود بازی کلش رویال از کافه بازار

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟