دانلود بازی amon us و آموزش قدم به قدم بازی
19/08/1399 - 15:30
آموزش شروع بازی among us
در دنیای گیم هرچند وقت یکبار یک سری از بازی‌ها توسط استریمرها و گیمرها ترند جهانی می‌شوند و در میان برترین بازی‌های موبایل یا کامپیوتر قرار می‌گیرند.
یکی از بازی‌هایی که جدیدا بسیار توسط گیمرها ترند شده بازی درمیان ما یا Among us است.
استریم‌های این بازی در ماه گذشته به بازدید بیش از 400 هزار رسیده و استودیوی سازنده این بازی اعلام کرده‌ است که در هر ساعت میزبان میانگین 80 هزار نفر هستند.
در این مطلب بازی among us را به صورت کامل آموزش خواهیم داد.

داستان بازی among us 

این بازی در دو نسخه موبایل و کامپیوتر عرضه شده و که نسخه موبایل آن رایگان است اما نسخه کامپیوتر آن 4 دلار است و از طرق استیم می‌توانید بازی را خریداری کنید.

داستان بازی در محیط سفینه فضایی رخ می‌دهد که شما و ده نفر دیگر به صورت آنلاین در سفینه حضور دارید و باید آن را هدایت کنید، اما در میان این ده نفر خیانتکارهایی وجود دارند که قصد دارند افراد سفینه را به قتل برسانند.

این بازی همانند بازی مافیا است که در کافه‌ها و جاهای مختلف بازی می‌کردیم اما اینبار با شخصیت‌های کمتر داستانی متفاوت‌تر در موبایل‌‌های شما قابل اجرا است.

هنگام شروع بازی از ده نفر،‌ یک الی سه نفر به عنوان قاتل انتخاب می‌شوند.

اگر شما در نقش شهروند باشید باید سعی کنید که قاتل‌ها را شناسایی کنید، در جریان بازی شما شاهد قتل‌ سایر اعضای سفینه خواهید بود که با دیدن جسد آن‌ها باید قتل را گزارش دهید به بقیه شهروندان و بعد از آن بازی به رای‌گیری می‌رود و توسط سایر اعضا باید به افراد مشکوک رای دهید.

اگر در رای‌گیری دقت نکنید ممکن است شهروند را از بازی بیرون کنید که اینکار به نفع قاتل‌ها است و امکان برنده آن‌ها را افزایش می‌دهد.

در جریان بازی شما باید ماموریت‌های که در بازی است رو انجام دهید مانند تعمیر پمپ اکسیژن، تعمیر چراغ‌های سفینه و سایر ماموریت‌ها که باعث می‌شود زمانی که درنقش شهروند هستید در طول بازی بیکار نباشید.

لینک دانلود بازی among us

آموزش بازی among us

هنگام وارد شدن به بازی منو بازی را مشاهده می‌کنید که اگر برروی گزینه How to play کلیک کنید آموزش‌های بازی را مشاهده می‌کنید.

گزینه دیگرfree to play است که در این مود شما با ماموریت‌های مختلف بازی آشنا می‌شوید.

چطور در among us اتاق شخصی بسازیم؟

آموزش شروع بازی among us

در منوی اصلی بازی با کلیک برروی گزینه creat game اتاق خود را بسازید، سپس تنظیمات اتاق مانند تعداد خائنین، زبان اتاق و تعداد بازیکنان را مشخص کنید.

بعد از تنظیم اتاق گزینه Confrim را بزنید تا وارد بازی شوید.

بعد از آن شما به تنهایی وارد سفینه می‌شوید در قسمت پایین تصویر دو گزینه قرار دارد:

اولی کد اتاق و دومی حالت اتاق را مشخص می‌کنید که اتاق در حالت عمومی یا خصوصی باشد، اگر بروی گزینه public و private کلیک کنید، می‌توانید حالت‌های اتاق را انتخاب کنید.

مشکل وارد نشدن به اتاق و اخطار The game tired to join full

همانطور که می‌دانید اجرای بازی‌های آنلاین در ایران مقداری مشکل است به همین خاطر طبیعی است که اجرای بازی among us گاهی اوقات به مشکل بربخورد که ناشی از در دسترس نبودن سرورهای بازی در ایران است.

در هنگام اجرای بازی از وضعیت اینترنت خود آگاه باشید و حتما از سروریس‌های تغییر DNS و سرور استفاده کنید تا تجربه بهتری در اجرای بازی داشته باشید.

چگونه در among us درنقش قاتل حرفه‌ای عمل کنیم؟

نکته اول:

همان ابتدای بازی شروع به قتل رساندن شهروندان نکنید چون اینکار آماتور بودن شما را نشان می‌دهد و باعث می‌شود که لو بروید.

نکته دوم:

هنگامی بازی به رای‌گیری می‌رود سعی کنید خودتان را عادی جلوه دهید و با اتهام زدن به بقیه توجه را از خودتان دور کنید و خود را شهروند نشان دهید و با دلایل و سیاست‌های خود آن‌ها را متقاعد کنید.

نکته سوم:

گاهی اوقات در هنگام را‌ی‌گیر لازم است که یکی از قاتلین را از بازی حذف کنید که این کار باعث می‌شود توجه از شما دور شود و میزان شک به شما تا حد زیادی کاهش یابد، اگر در نهایت تیم قاتلین برنده شود فرد حذف شده جز برنده‌ها خواهد بود.

چگونه در among us در نقش خدمه سفینه حرفه‌ای عمل کنیم؟

نکته‌ اول:

در جریان بازی سعی کنید با بقیه تیم همراه باشید و حواستان به تمام قسمت‌های سفینه باشد که در هنگام قتل، تشخیص قاتل برایتان راحت باشد.

نکته دوم:

در هنگام رای‌گیر به رای‌های بازی توجه کنید، افراد قاتل همیشه سعی دارند که بازی را به حاشیه ببرند و شک را برروی بقیه بازیکنان بندازند و معمولا زیاد در بحث‌ها شرکت می‌کنند و باید قدرت تشخیص قاتل‌ها را با زیاد بازی کردن بدست ‌آورید.

چگونه با دوستانمان در among us بازی کنیم؟

  • ابتدا باید یک اتاق بسازید
  • برروی گزینه online کلیک کنید.
  • منویی که برایتان باز می‌شود چند قسمت دارد:
  • در قسمت بالا باید نام خود را وارد کنید.
  • در قسمت Host می‌توانید اتاق را بسازید.
  • پس از ساخت کد اتاق را به دوستانتان بدهید و آن‌ها با وارد کردن کد می‌توانند وارد اتاق شوند و بازی کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟