قطار سواری در گوشه و کنار دنیا
چگونه روی کامپیوتر شخصی و گوشی موبایل Google Maps Snake بازی کنیم
مدتی است که گوگل بازی کلاسیک Snake را در گوگل مپز پنهان کرده است، به همین دلیل اگر شما قصد انجام این بازی را دارید ابتدا باید بدانید کجا دنبال آن بگرديد. طبق اعلام سخنگوی گوگل، این بازی همین اواخر فعال شده است، بنابراین اگر می‌خواهید شانس این را داشته باشید که امتیاز بالاتری را کسب کنید باید هر چه زودتر به سراغ این بازی برويد.

1606683296_1_0.gif

در نسخه Snake گوگل مپز، شما کنترل یک قطار را در دست دارید که توریست‌ها را از شهرهای مشخصی در سراسر دنیا به همراه مواد غذایی و نشانه‌ها برای کسب امتیاز بیشتر سوار می‌کند. طبق اعلام سخنگوی گوگل، این بازی همین اواخر فعال شده است، بنابراین اگر می‌خواهید شانس این را داشته باشید که امتیاز بالاتری را کسب کنید باید هر چه زودتر به سراغ این بازی برويد.

چگونه Google Maps Snake را روی اندروید و iOS بازی کنیم؟

برای انجام بازی Snake  روی اندروید و iOS شما به اپلیکیشن Google Maps نیاز خواهید داشت، این اپلیکیشن به طور پیش فرض روی گوشی‌های اندروید نصب شده است و خیلی از گوشی‌های آی‌فون نیز این اپلیکیشن را در خود دارند. بنابراین اگر شما این اپلیکیشن را به‌روزرسانی کرده باشید تقريبا همه چیز برای انجام این بازی مهیا است.

در اپلیکیشن Google Maps دکمه منو را در گوشه سمت چپ بالای صفحه فشار دهید، سپس به پایین منو حرکت کرده تا گزينه Play Snake را پیدا کنید. با انتخاب این گزینه بازی اجرا خواهد شد و شما می‌توانید با انتخاب یکی از مکان‌های موجود در جهان بازی را شروع کنید.

چگونه Google Maps Snake را روی کامپیوتر دسکتاپ بازی کنیم؟

اگر می‌خواهید Snake را روی کامپیوتر دسکتاپ بازی کنید، نباید برای پیدا کردن آن به سراغ وبسایت Google Maps برويد. در عوض باید به سایت اختصاصی Snake.googlemaps.com سر بزنید.

نسخه دسكتاپ این بازی شبیه همان نسخه اندروید و iOS است، با این تفاوت که شما به جای کشیدن انگشت روی صفحه از کلیدهای مکان نما برای کنترل بازی استفاده می‌کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟