آخر هفته با شبکه: اگر روی گوشی آرشیو موسیقی دارید
با این 5 موزیک پلیر فوق‌العاده اندرویدی از موسیقی روی اسمارت‌فون لذت ببرید
اگر اهل گوش کردن موسیقی روی گوشی هستید می‌دانید که نحوه کار با موسیقی روی اندروید به‌صورت مجازی هیچ محدودیتی ندارد. خبر خوب این‌که با کمی جستجو در اینترنت می‌توانید تعداد زیادی اپ پخش کننده موسیقی پیدا کنید. اگر برای خودتان آرشیو موسیقی درست کرده‌اید با استفاده از بهترین موزیک پلیرهای اندروید از گوش کردن به‌آهنگ‌های محبوب‌تان لذت ببرید.

1606683296_1_0.gif

1- معرفی بهترین موزیک پلیرهای اندروید -Phonograph

یکی از بهترین موزیک پلیر اندروید  "فونوگراف" (Phonograph) است. طراحی و UI بسیار دلچسبی دارد و به‌شما این امکان را می‌دهد تا به‌سلیقه خودتان رنگ‌ها را تغییر دهید و اپ را تا حدودی شخصی‌سازی کنید. این اپ ویژگی‌های خاص و منحصر به‌فرد ندارد، اما تمام چیزهای معمول را به‌بهترین شکل اجرا می‌کند.

2- معرفی بهترین موزیک پلیرهای اندروید -Shuttle Music Player

موزیک پلیر شاتل یکی از بهترین اپ‌های اندرویدی از نظر ظاهر و طراحی است. هم‌چنین از ویژگی‌ها و امکانات خوب شامل اکولایزر شش باند، و دانلودهای خودکار برای طراحی قاب آلبوم‌های موسیقی و همین‌طور متن آهنگ‌ها بهره می‌برد. یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه استفاده از کانال Last.fm است. با استفاده از این قابلیت، اپلیکیشن شاتل به‌مرور یاد می‌گیرد که کدام قطعه‌های موسیقی را بیشتر گوش می‌کنید. کمک به‌ساخت پلی‌لیست‌های شخصی یکی دیگر از خدماتی است که Last.fm ارائه می‌دهد.

با پرداخت 1.75 دلار برای دریافت نسخه پولی می‌توانید از تم‌های بیشتر، امکان گشت‌زنی در فولدرها و حتی پشتیبانی کروم‌کست استفاده کنید.

3- معرفی بهترین موزیک پلیرهای اندروید - JetAudio Music Player

این اپ از نظر حقه‌ها و دست‌کارهای زیاد به‌علاوه افکت‌های متعددی که در هنگام گوش دادن به‌موسیقی در اختیار شما می‌گذارد یکی از بهترین و قوی‌ترین برنامه‌های اندروید در زمینه پخش موسیقی است. پلاگین‌های آن شامل AM3D Audio Enhancer و Bongiovi DPS می‌شود. این پلاگین پردازش صدا را با کارایی بالاتری انجام می‌دهد به‌طوری که رضایت علاقمندان حرفه‌ای موسیقی را به‌طور کامل جلب می‌کند.

اگر دوست دارید تا از ویجت‌های متعدد و گزینه‌های اضافی برای تماشا استفاده کنید باید 4.99 دلار برای نسخه "پلاس" پرداخت کنید.

4- معرفی بهترین موزیک پلیرهای اندروید -Poweramp

اپ Poweramp به‌عنوان یکی از  بهترین موزیک پلیرهای اندروید تمام احتیاجات موسیقایی شما را برطرف می‌کند. کاورهای هنری آلبوم‌ها و متن آهنگ‌ها در دل پلیر گنجانده می‌شود و با ارائه اکولایزر 10 بانده باعث می‌شود تا خروجی بسیار با کیفیتی داشته باشید. حتی می‌تواند EQ مخصوص خودتان را ذخیره کنید تا برای هر هدفون خاص یک EQ خاص داشته باشید.

5- معرفی بهترین موزیک پلیرهای اندروید -Google Play Music

در پایان، اگر دنبال یک پلیر خوب و همه‌کاره برای پخش فایل‌های موسیقی هستید، گوگل پلی موزیک امکان دسترسی به آرشیو آنلاین عظمیی که از این فایل‌ها گردآوری کرده را فراهم می‌کند. اگر اشتراک داشته باشید می‌توانید آن‌ها را پخش کنید، اما این اپ می‌تواند فایل‌های موسیقی ذخیره شده در کتابخانه روی اسمارت‌فون را برای شما پخش کند. گوگل پلی موزیک با اکانت شما در گوگل سینک می‌شود تا پلی‌لیست‌ها و قطعه‌های موسیقی روی چندین دستگاه در دسترس باشند.

این اپ بر اساس عادات موسیقایی شما و آهنگ‌هایی که گوش می‌کنید و هم‌چنین آرشیوی که درست کرده‌اید پیشنهادات سفارشی‌سازی به شما ارائه می‌کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟