اگر اشتباها فیلم‌ها و عکس‌های روی گوشی را پاک کرده‌اید
با بهترین اپ‌های بازیابی اطلاعات، داده‌های مهم خود را  در اندروید بازیابی کنید
وقتی نوبت به اپ‌های بازیابی اطلاعات روی گوشی اندروید می‌رسد، انتخاب‌ها خیلی محدود است. به‌همین دلیل، در مقاله امروز شما را با تعدادی از بهترین نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات که می‌توانید از آن‌ها برای برگرداندن اطلاعات از دست رفته روی تمام گوشی‌های اندرویدی استفاده کنید آشنا می‌کنیم.

1606683296_1_0.gif

1- نرم‌افزار بازیابی اطلاعات DiskDigger

این نرم‌افزار بازیابی اطلاعات برای این کار نیازی به کامپیوتر ندارد. شما می‌توانید DiskDigger را از گوگل پلی دانلود کنید و با استفاده از آن فیلم‌ها و عکس‌ها را بازیابی کنید. در ضمن، با نسخه پیشرفته آن می‌توانید فایل‌هایی با پسوندهای دیگر را هم دانلود کنید. اما در حال حاضر نسخه رایگان آن فقط قادر به‌بازیابی فایل‌های تصویری و ویدیویی است. نرم‌افزار بازیابی اطلاعات DiskDigger به‌بهترین شکل فضای ذخیره گوشی را اسکن می‌کند و تمام فایل‌های قابل بازیابی شدن را لیست می‌کند. به‌همین دلیل است که از DiskDigger به‌عنوان یکی از بهترین اپ‌های بازیابی اطلاعات روی دستگاه‌های اندروید نام برده می‌شود.

2- نرم‌افزار بازیابی اطلاعات Dr.Fone

نرم‌افزار Dr.Fone نیز یکی دیگر از برنامه‌های فوق‌العاده در زمینه بازیابی فایل‌های پاک شده بر روی گوشی‌های اندروید است. در واقع می‌توان گقت نرم‌افزار فوق سردمدار ابزارهای در دسترس در وب برای بازیابی داده است. شاید مهم‌ترین ویژگی Dr.Fone بازیابی تقریبا تمام فایل‌های اصلی روی اندروید است. این نرم‌افزار برای دو پلتفرم ویندوز و MacOs در دسترس است. اگر از نسخه رایگان Dr.Fone استفاده کنید می‌توانید تعداد محدودی از فایل‌ها را بازیابی کنید.

3- نرم‌افزار بازیابی اطلاعات Gihosoft

نرم‌افزار فوق‌العاده قدرتمند Gihosoft یکی از بهترین ابزار بازیابی اطلاعات با استفاده از کامپیوتر است. نرم‌افزار Gihosoft هم مانند Dr.Fone تقریبا تمام فایل‌ها با پسوندهای گوناگون را بازیابی می‌کند. حتی با استفاده از آن می‌توانید پیام‌های واتس‌اپ و چت‌های وایبر را بازیابی کنید. کافی است دستگاه اندرویدی خود را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید و فایل‌های پاک شده از روی گوشی اندروید را بازیابی کنید.

4- نرم‌افزار بازیابی اطلاعات MiniTool Android Recovery

نرم‌افزار MiniTool Android Recovery برای آن دسته از کاربرانی است که به‌دنبال ابزار رایگان بازیابی اطلاعات گوشی‌های اندروید هستند. ویژگی منحصر به‌فرد MiniTool Android Recovery کاملا رایگان بودن آن است و تقریبا هر نوع فایلی را بازیابی می‌کند. کاربران با MiniTool Android Recovery می‌توانند لاگ‌های تماس، پیامک‌ها، فایل‌های مدیا، سندها و پیام‌های واتس‌اپ را بازیابی کنند.

5- نرم‌افزار بازیابی اطلاعات EaseUS MobiSaver

یکی دیگر از نرم‌افزارهای قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات پاک شده از روی گوشی اندروید همین برنامه EaseUS MobiSaver است. برای کار با آن لازم نیست که حتما کامپیوتر در اختیار داشته باشید. برنامه EaseUS MobiSaver در گوگل پلی استور قابل دانلود است. برای این‌که بتوانید با EaseUS MobiSaver هر نوع فایلی را بازیابی کنید باید امکان دسترسی روت را به‌آن بدهید. این اپ رایگان است اما برای بازیابی فایل‌های پاک شده محدویت‌هایی دارد.

6- نرم‌افزار بازیابی اطلاعات FonePaw Android Data Recovery

اگر بخواهیم یک ابزار فوق‌العاده قوی برای بازیابی فایل‌های پاک شده از روی گوشی اندروید را به‌شما معرفی کنیم بی‌شک باید از FonePaw Android Data Recovery نام ببریم. خوبی برنامه FonePaw Android Data Recovery آن است که تقریبا از تمام گوشی‌های محبوب دنیا مانند سامسونگ گلکسی، گوگل نکسوس، ال‌جی و سونی پشتیبانی می‌کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟