با این ویژگی پنهان در iOS 12 آشنا شوید
چگونه در دستگاه iOS گذرواژه وای‌فای را با سایر دستگاه‌های iOS به‌اشتراک بگذاریم
در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از ویژگی‌های ساخته شده در iOS 12 آشنا کنیم. در این نسخه می‌توانید به‌سادگی گذرواژه وای‌فای روی گوشی آیفون خود را با سایر دستگاه‌های iOS به‌اشتراک بگذارید.

1606683296_1_0.gif

در اینجا صحبت از هیچ ابزار یا اپلیکیشن طرف سومی نیست. بلکه شما می‌توانید با یکی از ویژگی‌هایی که در نسخه جدید iOS جاسازی شده گذرواژه شبکه وای‌فای روی گوشی آیفون را با سایر دستگاه‌هایی که از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند به‌اشتراک بگذارید. این ویژگی در داخل iOS 12 پنهان است و بسیاری از کاربران از وجود آن بی‌اطلاع هستند. برای آشنایی با مراحل انجام این کار دستورات زیر را دنبال کنید:

1- در ابتدا سراغ گوشی آیفونی که می‌خواهید به شبکه متصل کنید ولی گذرواژه آن‌را ندارید بروید. وارد صفحه تنظیمات شوید و روی شبکه‌ای که قصد اتصال به آن‌را دارید کلیک کنید. از شما خواسته می‌شود تا گذرواژه را وارد کنید. بدون این‌که کاری انجام دهید سراغ آیفونی بروید که هم‌اکنون گذرواژه شبکه در داخل آن ذخیره شده است.

2- دستگاهی که به شبکه متصل است را آنلاک کرده و آن‌را به دستگاهی که صفحه گذرواژه روی آن باز است نزدیک کنید.

3- به‌محض این‌که این دو دستگاه به‌هم نزدیک شوند پنجره‌ای روی دستگاه متصل به‌شبکه ظاهر می‌شود و از شما اجازه اشتراک‌گذاری گذرواژه وای‌فای را می‌خواهد. نوتیفیکیشن آن به‌این صورت است که: "آیا می‌خواهید گذرواژه وای‌فای "[نام شبکه]" را با "[نام مخاطب یا دستگاه]" به‌اشتراک بگذارید؟"

4- بعد از این‌که اجازه از طرف شما صادر شود، گذرواژه به‌طور خودکار روی دستگاهی که صفحه وارد کردن گذرواژه شبکه وای‌فای در آن باز است وارد می‌شود.

5- روی "OK" کلیک کنید تا دستگاه به‌راحتی به‌شبکه وای‌فای موردنظرتان متصل شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟