برای همیشه از شر تبلیغات داخل اپ‌ها خلاص شوید
05/09/1397 - 11:55
چگونه روی دستگاه اندروید تبلیغات داخل اپ‌ها را بلاک کنیم
بسیاری از اپ‌های رایگانی که در گوگل پلی استور ارائه شده‌اند توسط تبلیغات حمایت می‌شوند. با این‌که توسعه دهندگان به آن‌ها نیاز دارند تا از این راه درآمدزایی داشته باشند، اما بیشتر اوقات این تبلیغات برای کاربران ناعادلانه و هم‌چنین کلافه کننده است. اگر دنبال راهی برای بلاک کردن این‌گونه تبلیغات روی دستگاه اندروید هستید، این مقاله چند راه‌کار را برای حل این مشکل به‌شما آموزش می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

محتوای تبلیغاتی را با AdBlocks Plus بلاک کنید

برای این‌که بتوانید برنامه‌هایی مانند AdBlocks Plus را روی دستگاه‌تان نصب کنید ابتدا باید اجازه دهید تا اپ‌های مربوط به منابع ناشناخته نصب شوند. به‌عنوان مثال، این مجوز برای استفاده از فایل‌های APK ضروری است.

برای این کار، به‌مسیر Apps > Settings > More بروید. سپس تیک گزینه Unknown Sources را بزنید.

حالا از این آدرس اپلیکیشن AdBlocks Plus را دانلود و روی دستگاه‌تان نصب کنید. به‌محض اجرای این برنامه تمام تبلیغات درون اپ‌ها غیرفعال می‌شوند.

با خاموش کردن وای‌فای جلوی تبلیغات را بگیرید

یکی از راه‌کارهای فوق‌العاده ساده برای حذف تبلیغات خاموش کردن ارتباط وای‌فای است. تبلیغات توسط سرورها توزیع می‌شوند، برای همین با خاموش کردن ارتباط وای‌فای یا ارتباط 4G می‌توانید جلوی نمایش تبلیغات را بگیرید.

البته توجه داشته باشید که این راه‌کار فقط در خصوص اپلیکیشن‌ها و گیم‌هایی کارساز است که برای اجرا نیازی به ارتباط اینترنت ندارند.

روی اندروید نوتیفیکیشن‌ها را بلاک کنید

علاوه بر تبلیغات، نوتیفیکیشن‌های ناخواسته هم می‌توانند روی دستگاه شما ظاهر شوند. اپلیکیشن‌هایی مانند AirPushDetector یا AddonsDetector قادر به‌شناسایی اپ‌هایی هستند که تبلیغات را در قالب نوتیفیکیشن نمایش می‌دهند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟