اگر دوست دارید ویدیوهای اینستاگرام را آرشیو کنید یا به‌اشتراک بگذارید
ویدیوهای اینستاگرام را با استفاده از این اپ‌ها به‌سادگی دانلود کنید
اگر از کاربران اینستاگرام هستید حتما دوست دارید ویدیوهایی که دیگران به‌اشتراک گذشته‌اند را دانلود کنید، آن‌ها را در وقت‌های بیکاری خود دوباره ببینید یا این‌که با دوستان و فالوئرهای‌تان به‌اشتراک بگذارید. در این مطلب به‌شما روش‌های دانلود ویدیوهای اینستاگرام را آموزش می‌دهیم.

1- Video Downloader برای اینستاگرام

این اپلیکیشن فقط برای اندروید در دسترس است. در واقع، این برنامه یکی از محبوب‌ترین اپ‌های موجود برای دانلود ویدیو از اینستاگرام است. با استفاده از آن می‌توانید با یک اشاره ویدیوها را دانلود یا بازنشر کنید. حتی این برنامه قادر است تا تگ‌های مربوط به آن ویدیو را هم دانلود کند.

محتوای دانلود شده به‌طور خودکار به اپ گالری در گوشی شما اضافه می‌شود.

برای دانلود رایگان برنامه Video Downloader for Instagram به این آدرس مراجعه کنید.

2- IFTTT

اگر دوست دارید همه ویدیوهای اینستاگرام‌تان را دانلود کنید یا فقط آن‌هایی که می‌خواهید را دانلود کنید از اپ IFTTT استفاده کنید. برای این منظور ابتدا باید یک اکانت IFTTT، یک اکانت اینستاگرام و یک اکانت دراپ‌باکس بسازید.

نتیجه این کار فرآیند خودکاری است که تمام ویدیوهایی که اضافه یا لایک می‌کنید را به‌طور خودکار دانلود و به پوشه انتخابی دراپ‌باکس اضافه می‌کند. از این ساده‌تر راهی سراغ دارید؟

برای دانلود اپ IFTTT برای پلتفرم‌های اندروید، وب و iOS  به این آدرس مراجعه کنید.

3- PostGraber

این اپ که فقط برای پلتفرم وب ساخته شده با بسیاری از ابزارهای مخصوص دانلود از اینستاگرام متفاوت است. بیشتر برنامه‌های مبتنی بر وب جهت دانلود ویدیو از اینستاگرام تنها امکان دانلود یک بخش از محتوای هر پست را دارند. اما PostGraber تمام عکس‌ها و ویدیوهای مرتبط با یک پست را دانلود می‌کند.

کافی است آدرس URL پست اینستاگرامی را که مدنظر دارید در اختیار داشته باشید. برای این کار می‌توانید از Copy Link بر روی موبایل یا از نوار آدرس مرورگر بر روی اپ وب استفاده کنید. سپس، URL را در باکس مربوطه در وبسایت PostGraber پیست کرده و روی Go کلیک کنید. بقیه کارها مطابق میل شما انجام می‌شود.

لازم به‌ذکر است که این اپ فقط با پست‌های عمومی اینستاگرام کار می‌کند.

برای دانلود اپ PostGraber به این آدرس مراجعه کنید.

4- Regrammer

اگر کاربر iOS هستید می‌توانید برنامه‌های مختلفی را برای این منظور در اپ استور پیدا کنید. اما یکی از نکات منفی بیشتر این برنامه‌ها تبلیغات و خریدهای درون برنامه‌ای است و از طرف دیگر کار با آن‌ها سخت است.

یکی از استثنائات در این خصوص Regrammer است. این اپ کاملا رایگان است و با این‌که دارای تبلیغات درون برنامه‌ای است اما به‌شکلی نیست که باعث کلافگی شما شود.

برای کار با آن، به URL ویدیوی اینستاگرامی که می‌خواهید دانلود کنید نیاز دارید. بعد از آن، اپ Regrammer را باز کنید، URL را در آن پیست کنید و در انتها روی Preview کلیک کنید.

در صفحه آخر دو گزینه پیش روی شما قرار می‌گیرد: می‌توانید ویدیوی موردنظر را دانلود کنید یا این‌که آن‌را با نام خودتان بازنشر کنید.

برای دانلود اپلیکیشن Regrammer به این آدرس مراجعه کنید.

5- OG Instagram

با این‌که این اپلیکیشن برای پلتفرم اندروید است اما نمی‌توانید آن‌را داخل گوگل پلی استور پیدا کنید و برای دانلود آن باید به‌سایت مربوطه مراجعه کنید.

این اپ تنها برای دانلود و ذخیره ویدیوهای اینستاگرام نیست بلکه یک کلاینت اینستاگرام با امکانات کامل است که به‌شما امکان دنبال کردن هشتگ‌ها، استفاده از دو اکانت بر روی یک دستگاه، دیدن عکس پروفایل کاربران (با فشار چند ثانیه‌ای) و اشتراک‌گذاری URLها با اپ‌های بیرونی را می‌دهد.

برای دانلود این برنامه رایگان به این آدرس مراجعه کنید.

6- Gramblast

این اپلیکیشن برای پلتفرم وب طراحی شده است. برای کار با آن، باید URL ویدیوی موردنظرتان را کپی و داخل وب اپ Gramblast پیست و در نهایت روی Download کلیک کنید.

با توجه به سایز فایلی که دانلود می‌شود یک فایل جدید MP4 روی کامپیوتر خواهید داشت. می‌توانید آن‌را در یک شبکه اجتماعی دیگر آپلود کنید یا این‌که روی کامپیوتر نگه دارید تا بعدها دوباره به‌آن رجوع کنید.

برای دانلود اپلیکیشن Gramblast به این آدرس مراجعه کنید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟