16/05/1396 - 15:06
مشخصات فنی خودرو جدید چری تیگو7 + عکس
چری تیگو ٧ لوکس ترین محصول چری است که اخیرا وارد بازار کشور شده است ، هفته گذشته رونمایی با شکوه این خودروی زیبا در هتل اسپینانس صورت گرفت که بسیار مورد توجه واقع شد.

1606683296_1_0.gif

اما انچه بیش از همه چری تیگو٧ را معروف کرد انجام تست های مختلف در شهرهای مختلف کشور و نقاط مختلف آب و هوایی و همچنین مقایسه تست شتاب خودرو با بسیاری از رقبای وارداتی مطرح بود که تیگو٧ سربلند و پیروز از میدان درآمد، علت این برتری را می توان در مزیت های اصلی که همان موتور توربو شارژر پر قدرت با توان ١٤٧ اسب و گشتاور 210 نیوتن می باشد.

این موتور نیز دست پرورده شرکت معروف اتریشی avl است که همواره سابقه خوبی در تولید موتورهای با کیفیت داشته و توانسته در تست های گوناگون ودر طول سالهای گذشته موتورهای با دوام و قدرتی را تولید کند که گذر زمان این حکایت را اثبات می کند.

اما کار اینجا تمام نمی شود گیربکس دو کلاچه اتومات ٦ سرعته ساخت شرکت آلمانی و خوش سابقه گتراگ نیز به کمک می اید تا تیگو ٧ با قدرت نمایی خود را به رخ رقیبان بکشاند. موتور توربو این خودرو چندین سال است که آزمایش بلند مدت خود را پس داده و با موفقیت عمل نموده تا با هماهنگی با این گیریکس بتواند اثر بخش عمل کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟