G80 آماده ورود به بازار است
03/03/1396 - 15:45
مشخصات کامل هیوندای جنسیس ۲۰۱۸ اعلام شد + عکس
شرکت جنسیس که زیرمجموعه خودروسازی هیوندای است، با توجه به نزدیک شدن زمان ورود مدل جنسیس G80 به بازارهای جهانی، اطلاعات کامل این خودروی بسیار شیک و اسپرت را منتشر کرد.

1606683296_1_0.gif

برای اولین بار در نمایشگاه دیترویت ماه ژانویه سال گذشته بود که شرکت خودروسازی هیوندای در پشت برند جنسیس از مدل G80 پرده برداری کرد که درواقع بر روی پلتفرم جنسیس G90 توسعه پیدا کرده بود ولی امکاناتی کمتر از آن داشت، اما خردادماه سال گذشته در جریان نمایشگاه خودرویی "بوسان موتور شو (Busan Motor Show)" که در کره جنوبی برگزار شده بود، این خودروساز کره‌ای یک نسخه‌ اسپرت از برند G80 با اطلاعات ناقص معرفی کرد که از لحاظ کلی و نقطه نظر طراحی شباهتی نزدیک به مدل اصلی است.

ولی مدل اسپرت راهنمای اگزوز چهارتایی داشته و طراحی ظاهری آن هم با استفاده از سپرهای جدید و دیفیوزر سپر بسیار تهاجمی‌تر شده است، هرچند کاهش ارتفاع اتومبیل با استفاده از یک سیستم تعلیق اسپرت هم بسیار تاثیرگذار بوده است.

حال با نزدیک شدن به زمان عرضه این محصول در بازارهای جهانی که برای مدل تک محور آن قیمت 55 هزار و 250 دلار و همچنین برای مدل چهارچرخ محرک آن قیمت 57 هزار و 750 دلار در نظر گرفته شده است، شرکت جنسیس وابسته به کمپانی خودروسازی هیوندای اقدام به ارائه اطلاعات دقیق و بیشتر به مخاطب خود کرده است تا بیشتر با نسخه اسپرت جنسیس G80 قبل از خرید آشنا شوند.

پیش از این به صورت شایعه وار گفته شده بود که شرکت خودروسازی هیوندای برای جنسیس G80 اسپرت از یک پیشرانه 3.3 لیتری توربوشارژر برگرفته از جنسیس G90 استفاده خواهد کرد، حال این پیشرانه از سوی هیوندای و جنسیس تایید شده است تا پیشرانه‌ای 3.3 لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت 370 اسب بخار و گشتاور 510 نیوتن متر کار خود را در زیر کاپوت این خودرو دنبال کند و نیروی تولید شده را به وسیله جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های عقب و یا به هرچهارچرخ اتومبیل ارسال کند.

در ادامه هم جنسیس به رینگ‌های جدید 19 اینچی آلیاژی، چهار خروجی اگزوز کرومی، چراغ‌های عقب تیره، روکش‌های مشکی رنگ در داخل کابین، قطعات تزیینی فیبرکربنی، پدال‌های آلومینیومی، غربیلک فرمان اسپرت در فرم کامل و همچنین دو رنگ جدید برای بدنه اتومبیل اشاره کرده است که در لیست اطلاعات جدید ارائه شده از سوی جنسیس قرار می‌گیرد. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟