یک خودروی باکیفیت و فوق‌العاده
20/01/1396 - 13:45
شاسی بلند لیفان X80 با قیمت استثنایی وارد بازار می‌شود + گالری عکس
خودروسازی لیفان که در ایران نیز بازاری برای خودش دست و پا کرده است، در تدارک عرضه یک شاسی بلند شیک، باکیفیت و فوق‌العاده است. قیمت این خودرو نیز باورنکردنی است: فقط ۶۰ میلیون تومان!

1606683296_1_0.gif

لیفان مدل ایکس۸۰ را به‌عنوان یک کراس‌اوور بزرگ و باکیفیت، آماده عرضه نموده است. شما با مشاهده این خودرو بسیار شگفت‌زده خواهید شد و بزرگ‌ترین شگفتی آن، قیمت تعیین شده آن است. بیش از این ما می‌دانستیم که این محصول قرار است، قیمت پایینی داشته باشد، ولی نه تا این حد. ایکس ۸۰ با وجود ۷ صندلی و پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو و امکانات مختلف، قیمتی فوق‌العاده دارد. قیمت ایکس۸۰، 109.900 یوان معادل 15.8300 دلار تعیین شده است. حال با تبدیل این مبلغ به وجه رایج مملکتی کشورمان، باز هم شگفت‌زده می‌شویم. نسخه استاندارد لیفان ایکس۸۰ با گیربکس شش سرعته دستی در حدود ۶۰ میلیون تومان قیمت دارد!

مطلب پیشنهادی

محبوب‌ترین رنگ‌های خودرو در ایران کدام‌اند؟
خودروی چه رنگی بخریم که ضرر نکنیم؟

مدل فول آپشن این خودرو با تجهیزات فوق‌العاده و گیربکس شش سرعته اتومات ۸۲ میلیون تومان قیمت خواهد داشت. پیشرانه 2.0 لیتری توربو قدرت مناسبی دارد و ۱۹۱ اسب‌بخار قدرت را در اختیار شما قرار خواهد داد. ایکس ۸۰ از لحاظ ابعادی 4820 میلی‌متر، طول و 1930 میلی‌متر عرض دارد و این ابعاد و فضای فوق‌العاده این خودرو را به نمایش می‌گذارد. طراحی داخلی این خودروی زیبای لیفان نیز بسیار خوب بوده و حتی موارد به‌ کار رفته در آن با سایر خودروهای ارزان قیمت چینی نیز متفاوت است.

صندلی‌های چرم و بخش‌های چوبی رنگ در داخل کابینی که از آرگونومی خاصی بهره می‌برد، واقعا صحنه‌ای جالب را ایجاد کرده است. پنل کیلومترشمار نیز کاملا دیجیتالی بوده و از کیفیت بالایی بهره می‌برد. این صفحه‌نمایش به گونه‌ای طراحی شده که می‌تواند کیلومترشمار را به‌صورت سه‌بعدی نمایش دهد. صفحه‌نمایش لمسی 8 اینچی وسط داشبورد نیز کیفیت و قدرت بالای دارد و مجهز به سیستم‌های روز دنیا مانند اپل‌کارپلی بوده و به دوربین دنده عقب تمام رنگی متصل شده است. چیدمان صندلی‌های ایکس ۸۰ به‌صورت ۲/۳/۲ بوده، یعنی ردیف آخر نیز ۲ صندلی دارد و در کل ۷ صندلی با فضای فراوان پذیرای سرنشینان خواهند بود.

با توجه به آنکه کرمان‌خودرو محصولات لیفان را در کشورمان عرضه می کند، امیدواریم این خودرو را با قیمت منطقی به ایران بیاورد تا مردم با خودروی خوب لیفان نیز آشنا شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟