06/08/1396 - 18:57
برلیانس V7 جدید معرفی شد
کمپانی خودروسازی برلیانس برای تقویت موقعیت خود در بازار بزرگ چین بویژه بازارهای بین المللی، از یک خودروی شاسی بلند سایز بزرگ با نام V7 رونمایی کرد که قابلیت حمل 7 سرنشین بزرگسال را خواهد داشت.

1606683296_1_0.gif

اما در واقع همان خودروی برلیانس V6 خواهد بود که حالا طول آن برای نصب 7 صندلی سرنشین اندکی افزایش پیدا کرده است و قرار است به همراه شاسی بلند V6، از ماه نوامبر سال جاری با قیمت پایه 150 هزار یوان به مشتریان عرضه شود.
همانطور که گفتیم، شاسی بلند جدید برلیانس بر روی همان پلتفرم V6 توسعه پیدا کرده است و از همان سیستم مولد قدرت و طراحی ظاهری بهره مند است، اما در داخل کابین خود به 7 صندلی سرنشین مجهز شده است که ویژگی منحصربه فرد برلیانس V7 نسبت به خودروی V6 به شمار می‌آید.


برای طراحی و ساخت این خودرو، شرکت سازنده از طول 4702 میلی متر، عرض 1932 میلی متر، ارتفاع 1753 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2770 میلی متر استفاده کرده است که برای تامین انرژی مورد نیاز این خودرو، تنها شاهد بکارگیری یک پیشرانه توربوشارژر چهار سیلندر با نیروی 204 اسب بخاری هستیم که برای تبدیل و انتقال نیروی خود از یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته اتومات DCT استفاده می‌کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟