چگونه عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را ذخیره کنیم؟
آموزش ذخیره عکس پروفایل کاربران اینستاگرام
شاید برایتان جالب باشد که بدانید بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن خاص ثانویه‌ای می‌توانید عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را در ابعاد بزرگ مشاهده و ذخیره کنید. در ادامه این مطلب به آموزش نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که در حین مشاهده پروفایل یکی از کاربران اینستاگرام، تمایل پیدا کنید که عکس پروفایل او را در ابعاد بزرگ‌تر مشاهده یا حتی در گوشی خود ذخیره نمایید. خوشبختانه انجام این کار امکانپذیر است و پیاده‌سازی آن نیاز به نصب هیچ اپلیکیشن خاص جانبی ندارد!

تنها اپلیکیشنی که برای ذخیره عکس پروفایل کاربران اینستاگرام نیاز دارید، یک مرورگر خواهد بود که بهتر است مرورگر گوگل کروم (Google Chrome) باشد. در ادامه این مطلب نحوه مشاهده عکس پروفایل کاربران اینستاگرام در ابعاد بزرگ و حتی ذخیره آن‌ها را به شما آموزش می‌دهیم. با سایت شبکه همراه باشید.

آموزش ذخیره عکس پروفایل کاربران اینستاگرام

به منظور ذخیره کردن عکس پروفایل کاربران در اینستاگرام باید مراحلی که در ادامه شرح داده می‌شوند را به صورت دقیق طی کنید.

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و وارد پروفایل شخصی شوید که تمایل دارید عکس پروفایلش را در ابعاد بزرگ مشاهده یا ذخیره کنید. بعد از مراجعه به پروفایل او، آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید و از پنجره پاپ‌آپ نمایش داده شده، گزینه Copy Profile URL را انتخاب کنید.

حالا از اپلیکیشن اینستاگرام خارج شوید و مرورگر دستگاه (ترجیحا مرورگر کروم) را اجرا کنید. در آدرس بار مرورگر، آدرس صفحه اینستاگرام فرد مورد نظر را پیست (Paste) نمایید و از طریق مرورگر به پروفایل وی بروید. انگشت خود را بر روی عکس پروفایل وی قرار داده و کمی نگه دارید تا مثل عکس بالا یک پنجره پاپ‌آپ نمایان شود. در این پنجره پاپ‌آپ گزینه Open image in new tab را انتخاب کنید. در این شرایط یک تب یا سربرگ جدید در مرورگر ایجاد می‌شود و عکس پروفایل کاربر مورد نظر با ابعاد کوچک در آن نمایش داده خواهد شد.

به تبی که عکس پروفایل کاربر با ابعاد کوچک در آن نمایش داده شده بروید. در آدرس بار مرورگر به دنبال بخشی بگردید که مثل عکس بالا عبارت "s150*150" را ارائه می‌کند. این عبارت را به صورت کامل از آدرس بار حذف کنید و گزینه Go را انتخاب نمایید. مشاهده خواهید کرد که عکس پروفایل کاربر مورد نظر با ابعاد بزرگ به تصویر کشیده می‌شود.

حالا می‌توانید انگشت خود را بر روی عکس وی قرار داده و کمی نگه دارید تا پنجره پاپ‌آپی نمایان شود. با انتخاب گزینه Download Image  یا Save image دستور ذخیره عکس پروفایل کاربر اینستاگرام مد نظرتان صادر می‌شود. پس به همین سادگی می‌توانید عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را در گوشی خود خیره کنید.

کلام آخر

بنابراین ذخیره عکس پروفایل کاربران اینستاگرام به سادگی و از طریق مرورگر گوشی امکانپذیر است. امیدوار هستیم که از این آموزش لذت برده باشید. ضمنا اکیدأ توصیه می‌کنیم که هیچ‌وقت از عکس پروفایل سایر کاربران در شبکه‌های اجتماعی سوء استفاده نکنید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟