ارسال حداکثر 2 گیگابایت فایل حجیم در هر انتقال
فایل‌های بزرگ را با وی‌ترنسفر به‌صورت رایگان و آنلاین ارسال کنید + دانلود
در دنیای امروز که رسانه‌ها در آن در کانون توجه قرار دارند، هر روز شاهد تولید حجم انبوهی از محتوا هستیم. و زمانی‌که محتوا تولید می‌شود، بین کاربران دست‌به‌دست می‌شود. با این‌که ابزار زیادی برای ارسال فایل‌های خیلی بزرگ در محیط آنلاین در دسترس است، اما تنها تعداد اندکی از آن‌ها مانند "وی‌ترنسفر" به‌شما سرویس رایگان و کامل می‌دهند.

1606683296_1_0.gif

یکی از این اپ‌ها "وی‌ترنسفر" (WeTransfer) نام دارد که در واقع یک پلتفرم آنلاین جابه‌جایی فایل است و به‌کاربران این امکان را می‌دهد تا فایل‌های بزرگ را به‌سادگی و به‌صورت رایگان ارسال کنند. شما می‌توانید از ایمیل دوست‌تان به‌عنوان یک دریافت کننده استفاده کنید یا ابتدا یک لینک دانلود برای آن فایل بسازید و سپس با دوستان‌تان به‌اشتراک بگذارید. این کار نه دردسر دارد، نه استرس و از همه مهم‌تر این‌که بدون پرداخت هزینه است.

با وی‌ترنسفر حتی نیازی به رجیستر کردن نیست. همان‌طور که گفته شد کار با این اپلیکیشن فوق‌العاده ساده و ایمن است و کیفیت اولیه حفظ می‌شود.

وی‌ترنسفر چگونه کار می‌کند؟

وی‌ترنسفر برای هر دو پلتفرم دسکتاپ و اپ موبایل در دسترس است. اما همان‌طور که در زیر مشاهده می‌کنید روش ارسال فایل در این دو با هم متفاوت است:

دسکتاپ

1 - به‌سایت اصلی این اپ بروید. در سمت چپ نمایشگر یک جعبه کوچک سفید رنگ می‌بینید.

2 - روی Add your files کلیک کنید تا فایل‌هایی که قصد ارسال‌شان را دارید انتخاب کنید.

3 - آدرس ایمیل دریافت کننده را وارد کنید. در صورت تمایل، بیشتر از یک ایمیل هم می‌توانید وارد کنید.

4 - آدرس ایمیل خودتان را به‌همراه یک پیام وارد کنید. البته قسمت پیام اختیاری است. سپس، روی Trasfer کلیک کنید تا کار تمام شود!

در سمت دریافت کننده، کاربر یک ایمیل نوتیفیکیشن به‌همراه دکمه دانلود دریافت می‌کند. با کلیک بر روی آن، فایل‌هایی که در سرور وی‌ترنسفر ذخیره شده قابل دسترسی است.

موبایل

1 - اپ مربوطه را از پلی‌استور برای آندروید و اپل استور برای iOS دانلود کنید.

2 - بعد از نصب وی‌ترنسفر، از داخل اکسپلورر فایل‌های موردنظرتان را انتخاب کنید یا عکس‌ها و ویدیوهایی که می‌خواهید ارسال کنید را از داخل گالری پیدا کنید.

3 - وقتی روی دکمه Share کلیک کنید از شما خواسته می‌شود تا ایمیل دریافت کننده و ایمیل خودتان را وارد کنید، یک پیام بنویسید و ترنسفر را شروع کنید.

توجه داشته باشید که فایل‌های ارسال شده روی سرور فقط یک هفته در دسترس هستند مگر این‌که از نسخه Pro استفاده کنید. یعنی، اگر دریافت کننده قبل از یک هفته، دانلود نکند، فایل‌ها برای همیشه از روی سرور پاک می‌شوند.

وی‌ترنسفر از چه فرمت‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

هر فایلی با هر فرمتی که فکر کنید در این برنامه پشتیبانی می‌شود. هم‌چنین، نگران مشکلات احتمالی در خصوص فایل‌های دانلود شده توسط دریافت کننده نباشید چون‌که فایل‌های اصلی برای مدتی در سرور وی‌ترنسفر نگهداری می‌شود.

اندازه و محدودیت‌های دریافت کننده؟

در نسخه رایگان، در هر ارسال حداکثر 2 گیگابایت فایل قابل جابه‌جایی است. علاوه بر این، می‌توان این فایل‌ها را به‌صورت هم‌زمان برای 20 نفر ارسال کرد.

اما اگر از نسخه Pro یا سرویس پلاس استفاده کنید امکان جابه‌جایی حداکثر 20 گیگابایت فایل در هر ارسال وجود دارد. تعداد دریافت کننده‌ها هم از 20 به 100 نفر می‌رسد.

آیا سرویس پلاس مزایای دیگری هم دارد؟

علاوه بر موارد اشاره شده در بالا، 100 گیگابایت فضای ذخیره رایگان در اختیارتان قرار می‌گیرد. پس، می‌توانید هر فایلی را روی سرور وی‌ترنسفر آپلود کنید حتی اگر قصد به‌اشتراک گذاشتن آن‌را نداشته باشید. در نسخه پلاس، امکان ویرایش آدرس URL و شخصی‌سازی پس‌زمینه اپلیکیشن هم وجود دارد.

هم‌چنین، در نسخه پلاس می‌توانید برای فایل‌های آپلود شده تاریخ انقضا تعیین کنید. حتی در صورت تمایل می‌توانید فایل را برای همیشه در سرور نگه دارید. یک مزیت دیگر، امکان رمرگذاری روی فایل منتقل شده است که باعث می‌شود فایل موردنظر از حریم شخصی بیشتری بین شما و دریافت کننده برخوردار باشد. 

هزینه نسخه پلاس 120 دلار در سال یا 12 دلار در ماه است. در کنار آن، باید برخی از مشخصات شخصی از قبیل آدرس ایمیل را هم وارد کنید.

از چه پلتفرم‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

وی‌ترنسفر برای مرورگر وب، آندروید و iOS در دسترس است. مهم نیست که از یک آدرس ایمیل برای هر دو سیستم‌عامل آندروید و iOS استفاده کنید. به‌نظر می‌رسد توسعه‌دهندگان بهترین خدمات را برای جلب رضایت کاربران ارائه می‌دهند.

متأسفانه، وی‌ترنسفر هیچ نسخه بومی برای دسکتاپ ندارد، به‌همین دلیل، امکان یک‌پارچه‌سازی فایل‌ها یا پوشه‌های روی کامپیوتر وجود ندارد. به‌غیر از این نکته منفی، وی‌ترنسفر یک ابزار آنلاین فوق‌العاده جالب برای کاربران خانگی و کسب‌وکار است.

برای دانلود نسخه موبایل نرم‌افزار وی‌ترنسفر روی لینک‌های زیر کلیک کنید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟