نمایش آخرین زمان بازدید به اینستاگرام هم اضافه شد!
آموزش مخفی کردن آخرین زمان بازدید در اینستاگرام
اینستاگرام در آپدیت جدیدی که منتشر شده قابلیت نمایش آخرین زمان بازدید یا همان لست سین (Last Seen) کاربران را ارائه کرده است. این ویژگی در حالت عادی فعال بوده و کاربران تحت شرایط خاص می‌توانند آخرین زمان بازدید شما را مشاهده کنند. در این مقاله قصد داریم نحوه مخفی کردن آخرین زمان بازدید در اینستاگرام را برایتان شرح دهیم. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مقدمه

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های فعال در زمینه شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی است. استقبال کاربران و به ویژه ایرانی‌ها از این اپلیکیشن موبایل بسیار چشمگیر بوده است. اینستاگرام به تازگی در آپدیت جدیدش یک قابلیت جالب را ارائه کرده که به موجب آن امکان دیدن آخرین زمان بازدید کاربران فراهم شده است! این قابلیت پیش از این در اپلیکیشن‌های دیگری مثل تلگرام، فیس‌بوک مسنجر و غیره ارائه شده بود.

نمایش آخرین زمان بازدید یا اصطلاحا لست سین در اینستاگرام به طور پیش‌فرض فعال است. اما خوشبختانه این امکان وجود دارد که کاربران در اینستاگرام از نمایش آخرین زمان بازدید خود برای دیگران جلوگیری به عمل آورند یا اصطلاحا آخرین زمان بازدید خود را پنهان کنند. در ادامه مطلب توضیحات جامع‌تری در مورد قابلیت لست سین اینستاگرام و نحوه مخفی کردن آن ارائه خواهیم کرد. با سایت شبکه همراه باشید.

آخرین زمان بازدید در اینستاگرام برای چه کسانی نمایش داده می‌شود؟

اگر قابلیت نمایش آخرین زمان بازدید در اینستاگرام شما فعال باشد، فقط افراد زیر می‌توانند آخرین زمان بازدیدتان را ببینند:

  • کسانی که شما آن‌ها را فالو کرده‌اید یا همان فالویینگ‌های شما.
  • کسانی که از طریق دایرکت برای آن‌ها پیام ارسال کرده‌اید.

بنابراین افرادی که آن‌ها شما را فالو کرده باشند و شما آن‌ها را فالو نکرده باشید، حتی با روشن بودن قابلیت نمایش آخرین زمان بازدید اینستاگرام هم قادر به مشاهده لست سین شما نخواهند بود.

چگونه آخرین زمان بازدید اینستاگرام خود را مخفی کنیم؟

برای مخفی کردن آخرین زمان بازدید خود از اینستاگرام نیازی به طی کردن مراحل پیچیده ندارید. انجام این کار به شکل بسیار آسانی قابل انجام است. بدین منظور مراحل زیر را طی کنید:

  • اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید.
  • وارد بخش پروفایل شوید.
  • آیکون سه نقطه گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید تا منوی تنظیمات اینستاگرام نمایان شود.
  • گزینه Show Activity Status را در لیست پیدا کرده و غیر فعال نمایید.

به همین سادگی نمایش آخرین زمان بازدید اینستاگرام شما غیر فعال می‌شو‌د و دیگر هیچ کاربری نمی‌تواند آخرین زمان بازدیدتان از اینستاگرام را مشاهده کند.

آیا بعد از مخفی کردن لست سین اینستاگرام خود می‌توانیم لست سین دیگران را ببینیم؟

اینستاگرام هم مانند تلگرام یک حالت دو طرفه را برای نمایش آخرین زمان بازدید کاربران ارائه کرده است. بدین سبب اگر شما نمایش آخرین زمان بازدید اینستاگرام خود را غیر فعال کنید، نمی‌توانید آخرین زمان بازدید دیگر کاربران را هم مشاهده نمایید. بنابراین مشاهده لست سین اینستاگرام دیگر کاربران فقط در شرایطی امکانپذیر خواهد بود که گزینه Show Activity Status اکانت اینستاگرام شما فعال باشد.

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله در مورد قابلیت لست سین یا نمایش آخرین زمان بازدید اینستاگرام صحبت کردیم  و نحوه مخفی کردن آن را برایتان شرح دادیم. امیدوار هستیم که از این آموزش اختصاصی استفاده کرده باشید. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟