اینستاگرام
18/08/1396 - 16:54
آموزش ترفندهای اینستاگرام - از ذخیره عکس پروفایل تا بستن کامنت‌های یک پست
شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار موفقی است که توانسته نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.در این مطلب چهار مقاله در زمینه ترفندهای مختلف اینستاگرام گردآوری کرده ایم. باشبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

در این مطلب `چهار مقاله مجزا را در زمینه "ترفندهای مختلف اینستاگرام" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود


آموزش ذخیره عکس پروفایل کاربران اینستاگرام

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بدون نیاز به هیچ اپلیکیشن خاص ثانویه‌ای می‌توانید عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را در ابعاد بزرگ مشاهده و ذخیره کنید. در ادامه این مطلب به آموزش نحوه انجام این کار خواهیم پرداخت. بنابراین با سایت شبکه همراه باشید.


چگونه کامنت اینستاگرام را برای یک پست خاص ببندیم؟

یکی از قابلیت‌های کاربردی که اینستاگرام ارائه کرده مربوط به امکان بستن کامنت‌ها برای پست‌های خاص می‌شود. یعنی شما می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید برای یک پست خاص قابلیت کامنت‌گذاری از سوی سایر بازدیدکنندگان را ببندید. با سایت شبکه همراه باشید تا نحوه انجام این عمل را به شما آموزش دهیم.


آموزش استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام

اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا به صورت همزمان از چند اکانت استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه استفاده همزمان از چند اکانت اینستاگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.


فیلترهای هالووینی به اینستاگرام اضافه شدند + عکس

اینستاگرام به مناسب هالووین از فیلترهای صورت ترسناک و بسیار جالبی رونمایی کرده که با نصب نسخه جدید اینستاگرام در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. با سایت شبکه همراه باشید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟