یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌های فارسی برای اندروید
تجربه آشپزی و هدایت رستوران با بازی باباپز
اگر تمایل دارید آشپزی در یک رستوران و مدیریت آن را بر تجربه کنید، بازی زیبای باباپز می‌تواند برایتان یک انتخاب عالی باشد. در جریان این بازی شما باید مشتریان رستوران خود را هرچه سریع‌تر راه بیاندازید و رضایت آن‌ها را جلب کنید. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

بازی‌های اندرویدی پرطرفدار همیشه نباید گرافیک بالایی داشته باشند یا حالت رقابتی آنلاین را در ارائه کنند. در برخی موارد یک بازی ساده و کارتونی هم می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد و ساعت‌ها کاربران را درگیر خود کند. بازی باباپز دقیقا از همین دسته بازی‌ها محسوب می‌شود که آشپزی در یک رستوران و مدیریت مشتریان را شبیه‌سازی می‌کند.

در ابتدای بازی باباپز یک مغازه فلافلی در اختیار شما قرار داده می‌شود و شما باید آن را مدیریت کنید. مشتریان به مغازه شما می‌آیند و سفارش‌های خود را ارائه می‌کنند. شما باید سعی کنید با برنامه‌ریزی دقیق در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمام مشتریان را راهی کنید و از معطل شدن آن‌ها جلوگیری کنید. هرچقدر سریع‌تر سفارش مشتریان را تحویل دهید، انعام و سکه بیشتری دریافت خواهید کرد.

به تدریج و با پیشروی در بازی تعداد مشتریان شما هم افزایش پیدا می‌کنند. در هر یک از مراحل بازی باید سعی کنید با راهی کردن تعداد مشتریان زیادتر بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنید. سپس می‌توانید از سکه‌ها و الماس‌هایی که به دست آورده‌اید برای ارتقاء رستوران خود، لوازم آن و حتی بشقاب‌هایتان استفاده کنید. در بازی زیبای باباپز تقریبا هر چیزی که در رستوران قرار دارد قابل ارتقاء خواهد بود.

گرافیک بازی به صورت کارتونی طراحی شده اما کاراکترهای ایرانی آن بسیار جالب هستند. به تدریج و با گذر از هر مرحله وارد مراحل سخت‌تری می‌شود. ضمنا شما همیشه آشپز و مدیر یک فلافلی نخواهید بود و در مراحل بعدی مدیریت رستوران‌های بزرگ‌تر و با منوهای پیچیده‌تر به شما واگذار می‌شود. بازی باباپز شامل بخش فروشگاه هم می‌شود که با مراجعه به آن می‌توانید خیلی سریع و با پرداخت یک هزینه ناچیز، الماس و سکه مجازی بازی را خریداری کنید و از آن برای ارتقاء لوازم و رستوران خود یا حتی خرید فروشگاه‌های جدید استفاده نمایید.

بنابراین اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده هستید که بتواند تجربه آشپزی و مدیریت یک رستوران را برایتان شبیه‌سازی کند، بازی زیبای باباپز را از دست ندهید. بازی باباپز به صورت رایگان برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و همانگونه که اشاره کردیم، خریدهای درون برنامه‌ای را به همراه دارد. به منظور دانلود این بازی از آیکون زیر استفاده کنید.

دانلود بازی باباپز از کافه بازار

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟