سفری تمثیلی از زمین به آسمان و فراتر از آن!
دانلود کنید: بازی متفاوت با نام فرکتالیتی
اگر به دنبال یک بازی جالب و با سبکی متفاوت هستید، فرکتالیتی می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش رویتان محسوب شود. در این بازی شما باید مسیرهای بسیار جالب و با نماهای مختلف را طی کرده و به ثبت رکورد خود بپردازید. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

بازی‌هایی که این روزها گیمرهای علاقمند به گیم‌های موبایل انجام می‌دهند اغلب در سبک‌هایی مثل استراتژیک، تیراندازی یا مسابقه‌ای هستند، اما تجربه یک بازی متفاوت مطمئنا می‌تواند برای هر گیمری جالب باشد. اگر شما هم به دنبال تجربه یک بازی متفاوت هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا فرکتالیتی را دانلود کنید.

زمانی که بازی فرکتالیتی را برای اولین بار در گوشی خود اجرا می‌کنید با سبک متفاوت آن آشنا خواهید شد. شما فقط دو نوع حرکت را پیش رویتان دارید، با قرار دادن انگشت خود بر روی سمت چپ نمایشگر به صورت دایره‌وار به سمت چپ می‌چرخید و با قرار دادن انگشت خود بر روی سمت راست نمایشگر به صورت دایره‌وار به سمت راست چرخش خواهید داشت. بنابراین شما تقریبا مثل یک روح سرگردان به نظر می‌رسید که می‌تواند حول محیط یک دایره بچرخد!

در جریان بازی هم همین روند ادامه پیدا می‌کند. شما مثل یک روح آزادانه می‌توانید در مسیر طولانی بازی حرکت داشته باشید و رو به جلو پیش بروید. در این بین موزیک پس زمینه بازی و محیط های زیبایی که در آن طراحی شده‌اند لذت بازی را دو چندان می‌کنند. هدف شما باید این باشد که گوی‌های موجود در مسیر را دریافت کنید و از برخورد با موانع مختلف موجود در مسیر اجتناب به عمل آورید.

برای اینکه بتوانید گوی‌های موجود را بخورید، می‌بایست انگشت خود را بر روی سمت چپ یا راست صفحه نمایش گوشی قرار دهید تا به صورت دایره‌وار در مسیر حرکت داشته باشید. زمانی که به صورت دایره‌وار در مسیر حرت می‌کنید، منظره رو به رو شما هم می‌چرخد و این مسئله بسیار جالب طراحی شده است. برای مثال زمانی که 180 درجه بچرخید، منظره پیش رویتان کاملا برعکس می‌شود و اینگونه به نظر می‌آید که شما برعکس در حال حرکت رو به جلو هستید. به صورت کلی در بازی فرکتالیتی تجربه‌ سفری تمثیلی از زمین به آسمان و فراتر از آن را سپری می‌کنید.

پس از گذراندن تمام مراحل در بازی زیبای فرکتالیتی شما به مرحله بی‌پایان آن دست پیدا می‌کنید. در این مرحله از بازی شما با مسیری بدون محدودیت مواجه خواهید شد، مسیری که شما را از زمین تا آسمان و دنیاهای مختلف عبور می‌دهد. تیم سازنده بازی فرکتالیتی اشاره کرده‌اند که در آینده مسیرها و مراحل جدیدی هم به بازی اضافه می‌شود. خوشبختانه بازی مذکور به صورت رایگان قابل دانلود است. در بخش زیر ویدئوی معرفی این بازی را مشاهده می‌کنید:

دانلود بازی فرکتالیتی از کافه بازار

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟