Endpoint Protector  راهکاری حرفه‌ای برای امنیت اطلاعات
از مهمترین خطراتی که هر تجارت را تهدید می‌کند، تهدید داخلی است. هر ساله، شرکت‌های بسیاری قربانی سرقت اطلاعات ارزشمندی که کارمندان این شرکت‌ها، عمداً یا سهواً، از شرکت خارج کرده‌اند می‌شوند. خسارت ناشی از این تهدید، از نظر مالی و به‌ویژه از نظر اعتبار بسیار سنگین و گاهاً جبران‌ ناپذیر است. در طی چند سال اخیر جلوگیری از نشت اطلاعات (DLP)، همچنین اتخاذ سیاست‌هایی به‌منظور حفظ اطلاعات حساس در کسب و کار و جلوگیری از سوء استفاده احتمالی سودجویان از این اطلاعات، بسیار مورد توجه مدیران و مسولان سازمان‌ها قرار گرفته است.

1606683296_1_0.gif

این موضوع ممکن است شما را نیز به‌فکر فرو برده باشد. در این راستا علاوه بر محیط کسب و کار که به‌دنبال راهی برای جلوگیری از نشت اطلاعات است سرویس دهندگان نیز در حال ارائه محصولات کاربر پسند به‌منظور جلوگیری از نشت اطلاعات هستند. اما مشکل اینجاست که وجود تهدیدات متنوع و همچنین محصولات مختلف با دیدگاه‌های متفاوت به این تهدیدات، منجر به ایجاد سردرگمی شده است.

DLP، مجموعه ای از محصولات، فرآیندها و راهکارهایی است که به حفاظت از اطلاعات حساس و مهم سازمانی کمک می‌کند. DLP تنها یک محصول مستقل مانند فایروال یا ایمیل سرور نیست بلکه مجموعه‌ای از تکنولوژی‌هایی است که چندین جنبه مهم از امنیت اطلاعات را در کنار هم قرار می‌دهد تا بتوان به‌کمک آن امنیت داده‌ها را در مجموعه و سازمان مورد نظر برقرار کرد. سیستم DLP  ممکن است با شناسایی محتوا، ردیابی فعالیت‌ها و مسدود نمودن انتقال اطلاعات حساس، به جلوگیری از نشت اطلاعات کمک نماید.


چرا Endpoint Protector ؟
راهکاری حرفه ای و جامع برای امنیت اطلاعات، دستگاه های ذخیره سازی خارجی، سرویس های ابری و دستگاه های موبایل
در دنیایی که دستگاه‌های سیار در حال تغییر روش زندگی مردم هستند، Endpoint Protector  برای امنیت، افزایش کارایی و لذت بیشتر از کار و زندگی طراحی شده ‌است. امکان استفاده از لیست سیاه، از فعالیت دستگاه‌های خاص در شبکه جلوگیری می‌کند، دسترسی به سایت‌های مختلف را برای کاربران و گروه‌های خاص مسدود می‌کند و در عین حفظ کنترل دستگاه‌ها و اطلاعات، عملکرد تجارت را افزایش می‌دهد. Endpoint Protector هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی قابل استفاده است و تنها در چند دقیقه نصب و راه اندازی می‌شود. این راهکار، خطر تهدید‌های داخلی را به‌طور چشم‌گیری کاهش می‌دهد و از نشت، سرقت و آسیب به اطلاعات حساس جلوگیری می‌کند. همچنین امکان تعریف انواع قوانین و مقررات روی این محصول وجود دارد.
از ویژگی های منحصر بفرد این راهکار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• ابزار کنترل نشت اطلاعات، دارای گواهینامه ELA2
• تنها DLP با کنسول فارسی
• امکان ارائه به‌صورت : فیزیکی (Hardware Appliance)، مجازی(Virtual Machine)  و ابری(Cloud-Base)
• پشتیبانی از سیستم عامل های Windows ،Mac OSx و Linux در ایستگاه های کاری
• پشتیبانی از سیستم عامل‌های Andriod و iOS در دستگاه های سیار مثل تبلت و گوشی هوشمند
• عضویت در Gartner
در این راستا، شرکت فناوری ارتباط امن خاورمیانه، به‌عنوان نماینده انحصاری و رسمیEndpoint  Protector در ایران، اقدام به ارائه محصولات این شرکت به علاقه‌مندان می‌نماید. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.ertebateamn.com  مراجعه و یا با شماره تلفن 86083641 -021 تماس حاصل فرمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟