14/06/1401 - 21:26
راهنمای قیمت جی پی اس خودرو در سال 1401
متا: قیمت جی پی اس خودرو در سال 1401 به معیارهای مختلفی بستگی دارد. در این مقاله با فاکتورهای مهم قیمت ردیاب خودرو آشنا میشوید.

1606683296_1_0.gif

ردیاب خودرو در سال‌های اخیر به یک راه‌حل کارآمد در مقابل سرقت ماشین تبدیل شده است. این دستگاه با قابلیت موقعیت‌یابی دقیق و لحظه‌ای، اطلاعات و امکانات ارزشمندی در اختیار مالکان می‌گذارد. با نصب جی پی اس روی ماشین امکان نظارت و کنترل از راه دور بر خودرو فراهم می‌آید. و می‌توان از هر نقطه‌ای در جهان از موقعیت و وضعیت ماشین آگاه بود.

امروزه شاهد تمایل روزافزون مالکان خودروها، موتورسیکلت‌ها، ماشین‌های سنگین و ... جهت استفاده از ردیاب هستیم. در این میان اطلاع از قیمت جی پی اس خودرو و دیگر وسایل نقلیه اهمیت زیادی برای خریداران دارد. در این مقاله به طور مفصل درباره ردیاب، مدل‌های مختلف آن و قیمت فروش آن صحبت می‌کنیم.

ردیاب خودرو چیست و چه کاربردهایی دارد؟

ردیاب خودرو نوعی دستگاه مجهز به جی پی اس است که همواره شما را از موقعیت ماشینتان آگاه می‌سازد. البته امکانات این سیستم تنها به موقعیت‌یابی محدود نمی‌شود. بلکه می‌تواند شرایطی فراهم آورد تا از راه دور خودرو را خاموش کنید. همچنین از باز شدن درب‌ها، ورود ضربه به خودرو، جدا شدن اتصال باتری و ... مطلع شوید. تمام این اطلاعات از طریق نرم افزار اختصاصی GPS بر روی تلفن همراه مالک خودرو قابل مشاهده است. البته در برخی مدل‌ها امکان برقراری ارتباط با ردیاب به کمک پیامک نیز وجود دارد.

در حال حاضر از ردیاب برای خودروهای شخصی، خودروهای عمومی، ماشین‌های سنگین، ناوگان‌های حمل و نقل، موتور سیکلت‌ها و ... استفاده می‌شود.

جی پی اس خودرو چطور عمل می‌کند؟

ردیاب ماشین برای دریافت اطلاعات موقعیتی از ماهواره‌ها کمک می‌گیرد. این دستگاه با ارسال سیگنال برای ماهواره و دریافت سیگنال برگشتی می‌تواند محل جغرافیایی خودرو را شناسایی کند. در نهایت اطلاعات به دست آورده را از طریق سیم کارت داخلی برای اپلیکیشن نصب شده روی تلفن همراه مالک ارسال می‌کند. البته با توجه به دیگر ماژول‌های تعبیه شده روی ردیاب، امکانات جانبی آن متفاوت خواهد بود. از این رو قیمت جی پی اس خودرو بسته به امکانات جانبی و کیفیت محصول متغیر می‌باشد.

ردیاب ماشین در چه مواردی به کار برده می‌شود؟

در ادامه برخی از مهم‌ترین کاربردها و موارد استفاده از ردیاب ماشین را بیان می‌کنیم:

  • ردیابی خودروهای شخصی و اطلاع از موقعیت‌ها جهت تامین ایمنی بیشتر
  • بررسی عملکرد خودروهای ناوگان‌های حمل و نقل و اطلاع از وضعیت بارهای ارسال شده
  • ردیابی موتور سیکلت‌های شخصی و وسایل فعال در پیک‌های موتوری
  • پیگیری و اطلاع از موقعیت خودروها، موتورها و ... اجاره داده شده
  • و ...

معرفی انواع جی پی اس ماشین در بازار ایران

در حال حاضر در بازار ایران، جی پی اس ماشین در مدل‌های مختلفی یافت می‌شود. اغلب این مدل‌ها از نظر کارکرد مشابه یک‌دیگر هستند. اما عمده تفاوت آن‌ها در ساختار دستگاه و امکانات و قابلیت‌های جانبی می‌باشد. در ادامه برخی از کاربردی‌ترین مدل‌های ردیاب خودرو را معرفی می‌کنیم:

1- ردیاب ماهواره‌ای خودرو

اولین مدل مورد بحث ما در این مقاله، ردیاب ماهواره‌ای خودرو است. این مدل مستقیما به سیستم برق خودرو متصل شده و انرژی مورد نیاز خود را از این طریق تامین می‌کند. البته در برخی مدل‌ها نیز یک باتری بکاپ درون دستگاه تعبیه شده تا در صورت قطع اتصال با باتری خودرو، ردیاب از کار نیفتد. یکی از این مدل‌ها محصولات برند رادار است. ردیاب و جی پی اس رادار مجهز به باتری بکاپ بوده و تا 12 ساعت پس از قطع اتصال باتری ماشین، همچنان فعالیت دستگاه برقرار است.

مهم‌ترین مزیت این مدل جی پی اس ، قابلیت مخفی شدن و دور از دسترس بودن آن است. علاوه بر این قیمت ردیاب خودرو ماهواره‌ای بسیار مناسب بوده و خرید آن هوشمندانه است.

2- ردیاب‌های آهنربایی یا مغناطیسی

ردیاب آهنربایی یکی دیگر از مدل‌های موجود در بازار کشور است که برای تامین انرژی خود از باتری استفاده می‌کند. این دستگاه به راحتی به هر قسمت فلزی درون خودرو یا بدنه آن متصل می‌شود. در واقع برای نصب آن نیاز به سیم کشی نیست. اما ایرادی که به آن وارد است مربوط به روش تامین انرژی ردیاب می‌باشد. زیرا به دلیل استفاده از باتری، مالک خودرو دائما باید مراقب میزان شارژ جی پی اس باشد. و اگر به هر دلیلی از مقدار شارژ آن غافل شود، در شرایط حساس احتمال خالی شدن باتری و از کار افتادن ردیاب بسیار زیاد است. این مسئله موجب نگرانی در خرید ردیاب خودرو آهنربایی شده و کمی مشتریان را به تردید می‌اندازد.

معیارهای تعیین‌کننده قیمت جی پی اس موتور سیکلت و ماشین در سال 1401

حال که با اهمیت استفاده از ردیاب روی خودرو و انواع مدل‌های آن در بازار کشور آشنا شدیم، به سراغ فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت این دستگاه می‌رویم.

به طور کلی موارد زیادی در تعیین قیمت جی پی اس برای موتور سیکلت و ماشین تاثیرگذار هستند. اما مهم‌ترین این معیارها در سال 1401 شامل موارد زیر است:

  • نوع ردیاب خودرو انتخابی
  • دقت دستگاه در موقعیت‌یابی
  • کیفیت قطعات و سخت‌افزار به کار رفته در ساخت GPS
  • میزان ظرفیت باتری جی پی اس به خصوص در مدل‌های آهنربایی
  • امکانات و قابلیت‌های جانبی ردیاب
  • نام شرکت و برند سازنده دستگاه
  • و مواردی از این دست ...

در تمام این موارد بدانید قیمت جی پی اس خودرو با قیمت تمام شده یک خودرو به هیچ‌عنوان قابل مقایسه نیست. بنابراین با خرید GPS خودرو می‌توانید امنیت را برای ماشین و آرامش خیال را برای خودتان مهیا کنید. قیمت جی پی اس برای موتور سیکلت نیز در مقایسه با قیمت خود موتور بسیار ارزان بوده و خرید آن یک ضرورت برای موتورسواران محسوب می‌شود.

مناسب‌ترین قیمت ردیاب خودرو را از رادار بخواهید!

ردیاب رادار، در زمره محصولات مطرح کشور در حوزه امنیت خودرو است. این جی پی اس قابلیت استفاده برای خودرو، ماشین سنگین، موتور سیکلت و سیستم‌های مدیریت ناوگان را دارد. GPS رادار در سال‌های اخیر به سبب ارائه قابلیت‌های کاربردی و خدمات پس از فروش جامع و کامل، به عنوان بهترین ردیاب ماشین از نگاه مشتریان شناخته شده است. با این حال شما به عنوان مشتری تنها کسی هستید که با در نظر گرفتن نیازها و اهدافتان می‌توانید بهترین گزینه را برای خرید جی پی اس انتخاب نمایید. توصیه می کنیم در زمان خرید، اطلاعات لازم را درباره نحوه خرید و قیمت ردیاب خودرو کسب نمایید.

برای خرید بهترین جی پی اس خودرو بهتر است اعتبار شرکت مورد نظر و نحوه پشتیبانی و گارانتی آن را به دقت بررسی کنید. تیم رادار با ارائه محصولات خود به صورت آنلاین تلاش نموده شرایط خرید راحتی برای مشتریانش فراهم آورد. برای خرید ردیاب رادار و یا ارتباط با مشاوران می‌توانید از طریق وب سایت و یا شماره تماس‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

آدرس وب سایت : radargps.org

شماره تلفن دفتر مرکزی رادار: ۰۵۱-۳۷۱۷۷

تلفن تماس دفتر تهران: 91012727-021

ایسوس

نظر شما چیست؟