01/05/1401 - 19:30
گرفتن فالوور رایگان در اینستاگرام
پس هر چه میزان فالوور های شما بیشتر باشد به این معنا است که انگار مشتری های بیشتری دارید. اما شاید حال با خود بگویید که چگونه ممکن است فالوور زیادی داشت؟ یا چطور میتوانم با افزایش فالوور رایگان به پیچ خود کمک کنم ؟ و یا بهترین سایت برای دریافت فالوور رایگان کدام است؟ برای یافتن پاسخ به این سوالات خود می توانید با ما همراه باشید و این مقاله را مطالعه کنید.

1606683296_1_0.gif

همه می دانیم که امروزه کسب و کار های اینترنتی رواج بیشتری دارند. مخصوصا اینستاگرام در سال های اخیر شرایطی را برای کاربران فراهم کرده است تا کاربران بتوانند در این شبکه اجتماعی مشغول به تبلیغ محصول شوند و از این طریق درآمد کسب کنند.

اما برای این که بتوان در اینستاگرام با استفاده از تبلیغات موفق شد و فروش بیشتری داشت باید برخی کار ها انجام داد. یکی از آن ها هم داشتن فالوور با تعداد بالا می باشد.

در دنیای واقعی مشتری ها به صورت حضوری به مغازه شما رفت و آمد می کنند و خرید انجام می دهند. اما این کار در اینستاگرام به صورت فالو کردن انجام می گیرد.

پس هر چه میزان فالوور های شما بیشتر باشد به این معنا است که انگار مشتری های بیشتری دارید. اما شاید حال با خود بگویید که چگونه ممکن است فالوور زیادی داشت؟ یا چطور میتوانم با افزایش فالوور رایگان به پیچ خود کمک کنم ؟ و یا بهترین سایت برای دریافت فالوور رایگان کدام است؟ برای یافتن پاسخ به این سوالات خود می توانید با ما همراه باشید و این مقاله را مطالعه کنید.

دیجی فالوور بهترین منبع خرید فالوور رایگان اینستاگرام

و اما در این بخش می خواهیم شما را با بهترین وب سایت فروش فالوور های رایگان آشنا کنیم. اما نکته مهمی که اینجا قابل توجه است این می باشد که فالوور هایی که خریداری می کنید واقعی باشند. چرا که ارزش فالوور های واقعی خیلی بالا است و تنها راه برای کسب درآمد های بیشتر می باشد. فالوور های فیک صرفا مناسب کسب و کار های نوپا است که تنها تعداد فالوور ها را زیاد تر نشان دهند.

ولی اگر قصد این را دارید که به موفقیت های بزرگ تر دستیابی کنید حتما فالوور ها را از سایت هایی خریداری کنید که دارای فالوور های واقعی می باشند. سایت دیجی فالوور از جمله بهترین سایت هایی می باشد که چندین سال در زمینه فروش فالوور واقعی و حتی فالوور رایگان فعالیت دارد.

اگر قصد دارید بدانید که مثلا فالوور های یک پیج فیک هستند یا واقعی کافی است که یکی از پست های این صفحه را مشاهده کنید. اگر تعداد لایک ها با میزان فالوور ها همخوانی داشته باشد یعنی فالوور ها واقعی هستند. ولی اگر میزان لایک ها کم باشد و تنها تعداد فالوور ها بالا باشد در این صورت فالوور ها فیک هستند.

 دو روش گرفتن فالوور رایگان اینستاگرام

جهت افزایش فالوور در اینستاگرام می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید. در این بخش به برخی از این روش ها اشاره می کنیم تا شما نیز بتوانید با بهترین و آسان ترین روش ها، تعداد فالوور های خود را افزایش دهید. البته سه روش قابل توجه می باشد که عبارتند از:

  • روش تبلیغات مستقیم (روش سنتی)
  • روش غیر مستقیم ( روش های ابداعی و جدید)

روش تبلیغات مستقیم

شما می توانید با استفاده کردن از روش تبلیغات مستقیم اقدام به افزایش دادن فالوور های خود بکنید. این روش همان روش سنتی می باشد. نحوه کار در این روش به گونه ای می باشد که شما یک مطلب جهت معرفی کردن صفحه خود آماده می کنید.

اما این مطلب شامل چه مواردی می باشد؟ مثلا شما می توانید از انواع تصویر های مختلف و یا متن نوشته ها استفاده کنید. سپس آن ها را در صفحه های اینستاگرامی که پربازدید هستند و تعداد فالوور بیشتری دارند به اشتراک بگذارید. در این صورت سیل عظیمی از کاربران صفحه کاری شما را مشاهده می کنند و اغلب آنها شما را فالو میکنند.

از جمله مهم ترین مزیت های این روش، گستردگی مخاطبین می باشند که صفحه شما را مشاهده می کنند. چرا که تنها با یک بار انتشار میلیون ها نفر می توانند پیجتان را ببینند.

اما این روش همانند دیگر روش ها معایبی نیز دارد: اولا این که نمی توان زمان دقیقی را برای گرفتن فالوور های جدید تعیین کرد. افراد پیج شما را مشاهده می کنند اما ممکن است یا آن را فالو کنند و یا بعد از مدت ها قصد فالو کردن داشته باشند. دوما این که استفاده از این روش شامل هزینه هایی می باشد.

روش غیر مستقیم

گرفتن فالوور از این روش خود دارای چندین شیوه مختلف می باشد.

مثلا می توان به فالوور فیک و غیر واقعی اشاره کرد. فالوور های فیک، فالوور هایی هستند که به صورت واقعی وجود دارند. اما شما در ظاهر می بینید که یک پیج وجود دارد. این چنین پیج هایی توسط یک ربات کنترل می شوند و یا یک شخصی که پیج را کنترل می کند و می تواند میلیون ها پیج فیک بسازد.

چنین افرادی از طریق ربات های مخصوص به این صفحه های فیک دستور می دهند تا همگی صفحه های مورد نظر را فالو کنند. و اما مزیت این روش چه می باشد؟ در این روش، مدت زمانی که می توان فالوور با تعداد بالا دریافت کرد بسیار اندک است.

همان گونه که در بخش های بالا هم گفته شده است، این فالوور ها را می توان برای شروع کسب و کار های کوچک استفاده کرد. اما این روش هم معایبی در بر دارد:

مطالبی که در پیج خود به اشتراک می گذارید توسط فالوور های فیک اصلا بازدید نمی خورند و اصلا لایک هم نمی شوند. چون این صفحه ها توسط هیچ کاربری استفاده نمی گردد.

دومین عیب این روش هم، این است که اینستاگرام دیر یا زود متوجه می شود که پیج شما فالوور فیک دارد و به مرور این فالوور ها را از پیج شما حذف می کند. در این صورت به صورت ناگهانی مشاهده می کنید که تعداد فالوور هایتان کاهش یافت.

افزایش فعالیت در اینستاگرام

از دیگر روش های گرفتن فالوور در اینستاگرام، فعالیت زیاد است. هر چه شما تلاش کنید تا محتوا های جذاب تری را در صفحه خود پست کنید، مخاطبان بیشتر جذب صفحه شما خواهند شد. این یک پوئن مثبت است. اگر محتوا های  شما جذاب باشند مخاطبان آن ها را با دیگر کاربران هم به اشتراک می گذارند و روز به روز تعداد فالوور ها افزایش پیدا می کند.

سایت دیجی فالوور، با ارائه فالوور های رایگان و کاملا واقعی این شرایط را برای شما فراهم کرده تا بتوانید کسب و کار خود را روز به روز گسترده تر کنید و از رقیبان خود چندین قدم جلو تر باشید.

ایسوس

نظر شما چیست؟