21/03/1401 - 16:34
آشنایی با 5 برنامه‌ پرکاربرد بازارچه ابری برای سرور مجازی
کاربردهای سرور مجازی باعث شده تا نیازهای متنوعی برای کاربران آن ایجاد شود. در پاسخ به این نیازها بازارچه ابری آروان، با فراهم کردن اپلیکیشن‌های کاربردی، این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند به بهترین شکل از خدمات سرور مجازی بهره‌مند شود. اگر نمی‌دانید بازارچه‌ی ابر آروان چیست و چه محصولاتی دارد، ادامه‌ی مطلب را از دست ندهید. در این مطلب قرار است با پنج برنامه‌ی عالی برای سرور مجازی آشنا شوید.

بازارچه ابری آروان چیست؟

استفاده از نرم‌افزارهای متنوع می‌توانند بهره‌وری شما را در استفاده از VPS افزایش دهند. بد نیست در قدم اول با بازارچه‌ی ابری آروان آشنا شوید. در بازارچه‌ی ابری آروان هزاران برنامه کاربردی در دسته‌بندی‌های متنوع در دسترس شما هستند و شما می‌توانید صدها نرم‌افزار را تنها با چند کلیک ساده راه‌اندازی کنید.

نکته‌ی جذابی که در رابطه با محصولات بازارچه‌ آروان وجود دارد، نحوه‌ی محاسبه‌ی هزینه‌های آن است. در این سرویس شما تنها به میزانی که از خدمات نرم‌افزار استفاده کنید، هزینه می‌پردازید. این موضوع می‌تواند در مدیریت هزینه‌های شما نقش به‌سزایی ایفا کند. هم‌چنین تمامی تنظیمات لازم برای نصب و استفاده از نرم‌افزارها درون هر برنامه قرار گرفته و شما می‌توانید به سادگی از نرم‌افزار مورد نظرتان استفاده کنید. علاوه‌بر همه‌ی این‌ها، شما دغدغه‌ی توسعه‌ی نرم‌افزار را هم نخواهید داشت؛ چرا که ابر آروان با به‌روزرسانی پیوسته‌ی محصولات نرم‌افزاری، سرویس‌های شما را هم به‌شکل خودکار به‌روزرسانی می‌کند.

چه محصولاتی در بازارچه ابری آروان یافت می‌شوند؟

اپلیکیشن‌های موجود در بازارچه‌ی ابری آروان از تنوع بالایی برخوردارند. این برنامه‌ها در دسته‌های مختلفی متفاوتی قرار دارند. بخشی از این دسته‌بندی را در ادامه ببینید:

  • زیرساخت
  • سیستم مدیریت محتوا
  • پایگاه داده
  • تجارت الکترونیک
  • آموزش الکترونیک
  • رصد باگ
  • پشتیبانی مشتریان

برای هر دسته از محصولات، نرم‌افزارهای متنوعی در دسترس شما قرار می‌گیرد تا بتوانید با خیال راحت هرکدام را که می‌خواهید انتخاب کنید.

بهترین اپ‌های سرویس کانتینر ابری  یا  Container Catalogs

Platform as a Service  یا کانتینر ابری (PaaS)، یکی از پیچیده‌ترین انواع رایانش ابری محسوب می‌شود. در این سرویس کاربر سخت‌افزار و نرم‌افزار مورد نیاز خودش را دریافت کرده و می‌تواند از آن استفاده ببرد. این ابزار برای توسعه‌ی نرم‌افزار بسیار کاربردی است. چرا که توسعه‌دهندگان را از تهیه‌ی سخت‌افزار و نرم‌افزارهای سنگین معاف می‌کند. توسعه‌دهندگان با استفاده از کانتینرهای ابری یا سرویس PaaS هزینه‌هایشان را بهینه‌سازی می‌کنند.

در بازارچه‌ی ابری آروان برای کانتینر ابری، اپلیکیشن‌های زیادی وجود دارد. کاربرانی که به این سرویس نیاز دارند می‌توانند برنامه‌های متنوعی را در بازارچه ابر آروان پیدا و در پروژه‌های خود از آن استفاده کنند.

بهترین اپ‌های سرویس CDN  یا CDN Apps

این روزها هر سایتی برای افزایش سرعت و بهبود عملکرد خود به یک شبکه توزیع محتوا نیاز دارد. در این حالت، یک نسخه از سایت شما در سرورهای مختلف ذخیره شده و هر کاربر با اتصال به نزدیک‌ترین سرور، اطلاعات سایت شما را دریافت می‌کند. هم‌چنین وجود شبکه توزیع محتوا یا همان CDN باعث می‌شود تا امنیت سایت شما در برابر حملاتی مانند DDoS افزایش پیدا کند و سایت شما از دسترس خارج نشود.

در بازارچه‌ی ابری آروان شما نرم‌افزارهای متنوعی مرتبط با CDN پیدا می‌کنید. اگر در حال حاضر از سرویس CDN  بهره‌مند هستید، بد نیست سری به بازارچه ابری آروان بزنید.

بهترین اپ‌های سرویس IaaS یا IaaS Images

سرویس یس یا IaaS دسترسی زیادی به شما می‌دهد تا یک نسخه‌ی کامل از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات را مانند سرور ابری، فضای ذخیره‌سازی ابری و موارد مورد نیاز دیگر در اختیار داشته باشید. اپلیکیشن‌های بازارچه‌ی ابری آروان برای مدیریت IaaS کاربردهای زیادی دارند. در ادامه شما با بهترین اپ‌های این سرویس آشنا می‌شوید.

رصد باگ با Mantis

یکی از بهترین نرم‌افزارهایی که برای رصد باگ و مشکلات سایت خودتان می‌توانید پیدا کنید، نرم‌افزار Mantis است. این نرم‌افزار یک ترکیب عالی از سادگی و کارایی است. به‌شکلی که شما تنها در چند دقیقه می‌توانید آن را راه‌اندازی کرده و از آن استفاده کنید.

نرم‌افزار مانتیس مشکلات سایت‌تان و هر تغییری در رابطه با آن‌ها را می‌تواند از طریق ایمیل به شما و اعضای تیم بفرستد. هم‌چنین شما می‌توانید تنظیمات این نرم‌افزار را شخصی‌سازی کنید و برای هر فرد دسترسی مشخصی ایجاد کنید تا نتواند فراتر از نقش خود، دست به تغییرات سیستمی بزند.

Wordpress Multisite

گاهی پیش می‌آید که نیاز دارید چند سایت داشته باشید، اما نمی‌خواهید برای هر کدام سرور یا منابع جدا صرف کنید. در این حالت، نرم‌افزار Wordpress Multisite این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید سایت‌های مختلف را مدیریت کرده و همه‌ی آن‌ها را با هم به‌روز نگه دارید.

این اپ برای سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و مراکزی که تعداد زیادی سایت دارند و می‌خواهند نظارت کلی روی همه‌شان داشته باشند، بسیار کاربردی است. در این نرم‌افزار شما با استفاده از منابع یکسان، می‌توانید تعداد سایت‌های بیش‌تری را مدیریت کنید.

مدیریت منابع سازمانی با Odoo

اگر دنبال نرم‌افزاری برای مدیریت کسب‌وکارتان هستید، Odoo یکی از بهترین اپ‌های موجود است. در این اپلیکیشن که پیش از این OpenERP نام داشت، شما می‌توانید از زنجیره‌ی تامین و مدیریت پروژه تا حسابداری و منابع انسانی را رصد و مدیریت کنید. به عبارت بهتر، Odoo مجموعه‌ای از نرم‌افزارهایی است که هر کسب‌وکاری به آن نیاز دارد. شما می‌توانید با نصب و راه‌اندازی Odoo بخش فروش، منابع انسانی، مدیریت مالی و حتا بازاریابی را مدیریت کنید.

فروشگاه الکترونیکی با Magento

اگر به تجارت الکترونیکی و E-Commerce علاقه دارید، حتمن به سیستمی که بتوانید با آن فروشگاه خودتان را مدیریت کنید فکر کرده‌اید. نرم‌افزار مگنتو (Magento) یک سیستم متن‌باز فروشگاه اینترنتی است که هر کاری در زمینه‌ی تجارت الکترونیکی داشته باشید را راه می‌اندازد. این نرم‌افزار می‌تواند از چندین فروشگاه به‌شکل هم‌زمان پشتیبانی کند و ابزارهای بازاریابی و تحلیل داده را در اختیارتان بگذارد. هم‌چنین از آن‌جایی که فروشگاه معروف eBay از برنامه Magneto پشتیبانی می‌کند، خیال‌تان برای پایداری این سیستم راحت خواهد بود.

اگر کسب‌وکار کوچکی دارید و فکر می‌کنید که این نرم‌افزار مناسب‌تان نیست یا کسب‌وکارتان آن‌قدر بزرگ است که تصور می‌کنید شاید این اپلیکیشن ظرفیت کافی نداشته باشد، بد نیست بدانید که این سیستم در نسخه‌های متفاوتی ارایه می‌شود. شما می‌توانید این نرم‌افزار را برای کسب‌وکارهای کوچک یا سازمانی استفاده کنید و نگران هیچ‌چیز نباشید.

Canvas LMS

نرم‌افزار Canvas LMS این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید E-Learning را جدی‌تر پیگیری کنید. اگر دوست دارید یک آموزشگاه مجازی راه بیندازید، راه‌حل شما همین‌جاست. این نرم‌افزار برای هر کسی که دنبال یادگیری باشد، دسترسی آزادانه‌ای به محتوا فراهم می‌کند.

نرم‌افزار Canvas LMS با فراهم کردن زیرساخت مناسب و دسترسی سریع، آموزش الکترونیکی را راحت‌تر از همیشه کرده و بهره‌وری کارتان را بالا می‌برد.

خرید VPS به همراه دنیایی از نرم‌افزارها در بازارچه ابری آروان

اگر می‌خواهید سایت خودتان را راه بیندازید و بتوانید با وجود امکاناتی که در بازارچه ابری آروان فراهم شده، به سرعت پیشرفت کنید، می‌توانید با خرید VPS به دنیایی از امکانات و نر‌‌م‌افزارها در بازارچه‌ی ابری آروان سر بزنید. این یک فرصت استثنایی برای شماست تا محصول خودتان را به بهترین شکل ارایه کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟