11/03/1401 - 19:59
همه چیز درباره نمایشگر لمسی سی تاچ
نمایشگرهای لمسی دریچه‌ای رو به تمام ساخته‌های ذهن و دست بشر است. مانیتورهای تاچ اسکرین محبوبیت بی‌نظیری در بین مردم دارند و افراد ترجیح می‌دهند که این دستگاه‌ها را در بهترین کیفیت و بالاترین تکنولوژی ممکن در اختیار داشته باشند. این موضوع به دلیل علاقه ذاتی انسان به تماشای دقیق زیبایی‌ها است که در نهایت از قاب تصویر یک نمایشگر به چشمان او می‌رسد. Seetouch یکی از این برندهای پرطرفدار است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

1606683296_1_0.gif

نمایشگر لمسی سی تاچ

برندهای مختلف به شدت دنبال توسعه در ساخت و تولید نمایشگرهای پرقدرت هستند و آنها در معرفی هر محصول رسمی خود، تلاش می‌کنند قابلیت‌های افزوده‌ شده به کیفیت تصویر را به صورت ویژه معرفی کنند و برتری‌های خود در این زمینه را به رخ بکشند. به صورت طبیعی نیز با ارتقای سطح نمایش تصویر، هزینه‌های خرید و استفاده از آنها بالاتر می‌رود که البته با ظهور برندهای جدید در نقاط مختلف دنیا، این چالش به یک رقابت جذاب تبدیل شده است. برند سی تاچ یکی از همین تولیدکنندگان معتبر و البته جدید در زمینه نمایشگرهای تاچ اسکرین است که کیفیت محصولات آن خصوصا در زمینه تصویر، قابل ‌رقابت با بهترین نمونه‌های مشابه در دنیای دیجیتال می‌باشد و در این نوشته به بررسی یکی از همین رده محصولات به نام مانیتور لمسی سی تاچ خواهیم پرداخت.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های محصولات این برند، استفاده از قیمت‌های بسیار رقابتی و مناسب در مقایسه با کیفیت بالای کالاهای آن می‌باشد. آنها در این رقابت تنگاتنگ، تبدیل به یک برند پرطرفدار شده‌ و به خوبی توسط کاربران تمجید شده‌اند. مانیتورها با ابعاد بزرگ‌تر اصولا برای کاربردهای بسیار ویژه مانند مراکز آموزشی یا تفریحی، برای اعلان‌های عمومی و سایر کارکردهای مشابه استفاده می‌شوند. این نمایشگرها به دلیل قدرت در پخش ویدئو و تصاویر به صورت شفاف مورد توجه مدیران و صاحبان کسب‌و‌کارها هستند. آنها ترجیح می‌دهند این دستگاه را برای معرفی بهتر محصولات خود در اختیار کاربر قرار دهند. خرید نمایشگر لمسی و استفاده از آن از رایج‌ترین اشکال می‌باشد که سال‌ها است به همین ترتیب در بسیاری از مراکز ذکر شده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. اما آنچه مطابق با رشد و توسعه ایده‌ها و سخت‌افزارها رخ می‌دهد، در این زمینه هم تاثیر قابل توجه خود را نشان داده است. تعامل یک طرفه به راحتی تبدیل به تعاملات دوطرفه شده است و دیگر تعریف ارتباط در عموم تغییر یافته است.

تعامل با کاربر، مشتری، مخاطب یا هر نوع دیگری از استفاده‌کنندگان مانیتور، از حالت تک‌سویه به تعامل دوطرفه و کارا تبدیل شده است که در آن می‌توان واکنش کاربر را نسبت به معرفی یک محصول به شکل ویژه‌ای ثبت کرده و از آن استفاده بهینه‌ای برای بهبود تولیدات انجام داد. با توجه به قابلیت لمسی، کاربران می‌توانند به راحتی یک کاتالوگ محصول را ورق بزنند، کامنت‌های خود در مورد یک کالا را وارد کرده و با استفاده از این قابلیت‌ها ردپایی از شکل کاربری و ترجیحات خود برای تولیدکننده به‌جا بگذارند.

خرید مانیتور لمسی سی تاچ

مانیتورهای لمسی سی تاچ به شکل ویژه‌ای از پرکاربردترین نمونه‌های موجود در بازار هستند و معمولا با استفاده از فناوری‌های مبتنی بر LED عمل می‌کنند. این نمایشگر LED، با استفاده از تکنولوژی IPS، یک تلفیق بی‌نظیر از راندمان را بدست آورده است که می‌تواند به شکل ویژه‌ای کاربر محور بوده و دردسرهای رایج در مورد استفاده از این دستگاه‌ها را از بین ببرد. همچنین با بهره‌گیری از تکنولوژی لمسی مادون قرمز یا Infrared، نوشتن بر روی این مانیتور تاچ اسکرین سهولت یافته است. در مورد مشخصات فنی چنین دستگاه‌‌هایی باید به صورت جزء‌به‌جزء حرف زد و تحلیل دقیقی از نوع سخت‌افزار به کار رفته در آنها به عمل آورد. این مشخصات فنی را می‌توان به شرح زیر مورد نقد و بررسی قرار داد.

ابعاد دستگاه

این دستگاه‌ها به دلیل استفاده متداول در مکان‌های عمومی و مقابل دیدگان کاربران، از سایزهای بزرگی برخوردار هستند که هم به صورت واضح برای کلیه کاربران قابل مشاهده باشند و هم اینکه وضوح بیشتری برای مشاهده جزئیات را در اختیار آنها قرار دهند. معمولا انواع بزرگ آنها تا سایز 86 اینچ نیز قابل خریداری هستند. سی تاچ این نوع از نمایشگرهای خود را اخیرا به بازار ارائه داده است که در مورد طراحی و کیفیت واقعا حیرت‌انگیز است. قیمت نمایشگر لمسی نیز با توجه به ابعاد صفحه نمایش متغیر است.

نرم‌افزار

این سیستم‌های نمایشگر به صورت متداول مجهز به سیستم‌ عامل‌های قدرتمند مانند اندروید هستند و می‌توانند از تمامی قابلیت‌های این سیستم نرم‌افزاری برای مدیریت عملکرد بهره ببرند. سیستم‌های نرم‌افزاری، عامل هوشمندی Interactive Touch Display نیز هستند و می‌توانند به شدت در این زمینه برای کاربر جذاب باشند. همچنین تمامی راهبردهای تعریف شده در مورد استفاده از اینترنت نیز می‌تواند از طریق سیستم‌های عامل تحت کنترل کاربر قرار گیرد.

رزولوشن نمایشگر لمسی

رزولوشن اولین پارامتر سنجش کیفی یک نمایشگر در نظر کاربران است. این فاکتور به معنای میزان تراکم پیکسل‌ها در یک واحد مساحت برای نمایش تصویر است. محدوده استاندارد مورد استفاده سی تاچ برای نمایشگرهای خود، شامل فناوری 4K به عنوان یکی از برترین نمونه‌های بازار است که رزولوشنی معادل 3840x2160 را شامل می‌شود. این یکی از بهترین رزولوشن‌های امروزی بازار است و سی تاچ توانسته است این قابلیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

نوع صفحه لمسی به‌کار رفته در ساخت این نمایشگرها به گونه‌ای است که می‌توان به صورت همزمان هم از قلم‌های مخصوص و هم از انگشت برای این منظور استفاده کرد. این یک امکان ویژه برای محیط‌های بزرگ و اداری است تا کاربر هیچ محدودیتی در برخورداری از امکانات نداشته باشد. در کنار این برند از نمایشگرهای لمسی، شما با خرید مانیتور تاچ جی پلاس نیز به همین امکانات دست می‌یابید. منتها این دو مانیتور چند تفاوت جزئی دارند که در سایت پرو استور به آنها اشاره شده است.

دیگر چالش‌های این دستگاه خصوصا در مورد محیط‌های عمومی، امکان استفاده همزمان چند کاربر از آن است که البته سی تاچ قابلیت‌های خاصی برای این منظور تدارک دیده است. 20 نفر می‌توانند به صورت همزمان از این دستگاه استفاده بدون مشکل داشته باشند و این یک امکان بسیار کارا برای دستگاه‌های نمایشگر محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های کاملا ویژه در این نمایشگر، تعبیه بلندگوهای قدرتمند در آن است. این قطعات علاوه بر صرفه‌جویی‌های اقتصادی برای خریداران، می‌تواند به علت سازگاری قطعات، صدای کاملا واقعی و دلنشینی را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین فاکتور بسیار تاثیرگذار زمان پاسخگویی در این دستگاه به 8 میلی‌ثانیه می‌رسد.

درگاه‌های مانیتور تاچ اسکرین

پورت‌های هر دستگاه، تمام پیش‌بینی سازنده در مورد استفاده از لوازم جانبی برای کاربر است. هر چه تعداد این پورت‌ها بیشتر باشد، نشان از تخمین درست و البته پتانسیل بالا برای دستگاه است و بهتر می‌توانند نیازهای مخاطب را در مورد اتصالات احتمالی برآورده کنند. مانیتور لمسی سی تاچ دارای انواع پورت‌های مختلف مانند HDMI ،LAN ،VGA ،USB و Display Port می‌باشد. این یک گستره وسیع از درگاه‌های مختلف است که تقریبا هیچ موردی از قلم نیوفتاده است .

قیمت مانیتور تاچ اسکرین پرو استور

خرید یک دستگاه نمایشگر قدرتمند خصوصا برای محیط‌های آموزشی و علمی یک ضرورت در دنیای امروز محسوب می‌شود. هزینه‌های بی‌رویه تبلیغات از طریق این دستگاه‌ها تا حدودی پوشش داده شده و اعلانات لازم به سادگی توسط آنها انجام می‌شود. تعاملات با کاربر و مخاطب به شدت افزایش می‌یابد و این یک مزیت بزرگ برای کسب‌و‌کارها محسوب می‌شود. در نهایت استفاده از یک برند با کیفیت قطعا لذت بیشتری برای کاربر به همراه خواهد داشت. شما با خرید مانیتور لمسی seetouch کاملا از خرید خود راضی خواهید بود و می‌توانید در مورد ارزش آن مطمئن باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت پرو استور مراجعه کنید و یا با شماره 88970214 تماس حاصل فرمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟