03/03/1401 - 14:24
کدام آیفون تصویری خارجی بهتر است؟ سوزوکی یا کوماکس؟
شرکت های خارجی مختلفی در زمینه تولید آیفون تصویری در حال فعالیت هستند و محصولات خود را به سراسر جهان ارسال می کنند تا آیفون های تصویری برای افرادی که تمایل به خرید محصولات خارجی دارند در دسترس باشد. این افراد قطعا به دنبال کسب اطلاعاتی در این زمینه هستند تا بدانند کدام آیفون تصویری خارجی بهتر است و می تواند نیازشان  را به خوبی برطرف  کند.

1606683296_1_0.gif

 در بین آیفون های تصویری خارجی موجود در بازار، بعضی از برندها از نظر امکانات و ماندگاری بهتر از سایر برندها عمل کرده اند و به همین دلیل در میان مردم محبوب هستند. با توجه به حساسیت و اهمیت انتخاب آیفون تصویری خارجی، در ادامه به بررسی ویژگی های آیفون تصویری خوب می پردازیم تا شما اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آورید.

ویژگی های آیفون تصویری خوب

ویژگی های آیفون تصویری خوب به صورت زیر است:                          

1- استحکام پنل و مانیتور آیفون تصویری

  • با توجه به اینکه هر کشوری آب و هوای خاصی دارد پس استحکام پنل و مانیتور آیفون تصویری در شرایط مختلف آب و هوایی بسیار با اهمیت است. یک آیفون تصویری خوب باید در سرما و گرمای شدید عملکرد مناسبی داشته باشد. کیفیت قطعات و استاندارد بودن آنها نقش مهمی در استحکام پنل و مانیتور آیفون تصویری دارد.

2- حافظه آیفون تصویری

  • حافظه آیفون تصویری به مشتریان کمک می کند تا فیلم و عکس های گرفته شده را ذخیره نمایند و در زمان های لازم آنها را مورد بازبینی قرار دهند. حافظه دار بودن آیفون تصویری نقش مهمی در تامین امنیت خانه دارد زیرا در صورت بروز هر مشکلی، فرد می تواند عکس ها و فیلم های ضبط شده را در اختیار پلیس قرار دهد تا پیگیری های لازم، انجام شود.

3- اتصال به دوربین مدار بسته

  • یکی از ویژگی های آیفون های تصویری خارجی که فضای رقابتی تنگاتنگی را در بین شرکت های مختلف ایجاد کرده است، قابلیت اتصال به دوربین مدار بسته می باشد. این قابلیت برای کسانی که می خواهند در بخشی از ساختمان خود دوربین مدار بسته نصب کنند، بسیار با اهمیت است زیرا با اتصال دوربین به پنل آیفون تصویری می توانند تنها با فشردن یک دکمه تصاویر دوربین را در نمایشگر آیفون تصویری خود مشاهده کنند.

4- صفحه نمایش آیفون تصویری

  • ویژگی دیگری که مشخص می کند کدام آیفون تصویری خارجی بهتر است ، ابعاد و کیفیت صفحه نمایش آیفون تصویری می باشد‌. یک صفحه نمایش خوب باید تصاویر را به صورت رنگی و با کیفیت نمایش دهد تا افراد داخل واحد بتوانند عوامل و جزئیات موجود در فضای بیرون را به خوبی مشاهده کنند. معمولا ابعاد صفحه نمایش آیفون های تصویری در بازه ۳.۵ تا ۱۰ اینچ است و هر چقدر ابعاد صفحه نمایش مانیتور بزرگتر باشد، جزئیات جلوی درب با وضوح بیشتری برای کاربران قابل مشاهده است.

5- پشتیبانی از چند پنل

  • بعضی از آیفون های تصویری خارجی قابلیت اتصال چندین پنل به مانیتور را دارند تا مشتریان بتوانند برای تمامی درب های خود پنلی نصب کنند و بر محیط اطراف ساختمان تسلط لازم را داشته باشند.
  • تنها تعداد کمی از برندهای درب بازکن تصویری خارجی دارای ویژگی های گفته شده هستند، به همین دلیل در بخش بعدی در مورد دو برند محبوب آیفون تصویری خارجی با ویژگی های فوق العاده، اطلاعاتی را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

آیفون تصویری سوزوکی

آیفون تصویری سوزوکی نخستین بار توسط یک شرکت سنگاپوری ساخته و وارد بازار شده است. اولین آیفون های تصویری ساخته شده توسط این برند، تصاویر را به صورت سیاه و سفید نمایش می دادند و بعدها و با پیشرفت تکنولوژی، نسل جدید آیفون های تصویری سوزوکی با نمایشگر رنگی در بازار عرضه شدند.

 به دلیل استقبال مردم از خرید آیفون تصویری سوزوکی، این شرکت تصمیم گرفت تا در کشورهای مختلف از جمله ایران، نمایندگی های فعالی داشته باشد و توسط ناظران خود بر فعالیت این نمایندگی ها نظارت کند. آیفون تصویری سوزوکی تنوع مدل و امکانات زیادی دارد تا مشتریان بتوانند بر اساس نیاز، سلیقه و بودجه خود آیفون تصویری مناسبی خریداری کنند.

 نمایشگر این آیفون ها دارای کیفیت بالا و ابعادی در بازه ۳.۵ تا ۷ اینچ می باشد. امکانات و قابلیت های فوق العاده، کیفیت ساخت، قابلیت اینترکام، دوربین با کیفیت، داشتن مدل های با حافظه و بدون حافظه، قابلیت ضبط صدا، اتصال به دوربین مدار بسته، پشتیبانی از چند پنل، استحکام پنل و مانیتور و وجود مدل های لمسی و غیرلمسی از جمله ویژگی های آیفون تصویری سوزوکی می باشد.

آیفون تصویری کوماکس

در ادامه بررسی اینکه کدام آیفون تصویری خارجی بهتر است به سراغ برند کوماکس می رویم. شرکت تولید کننده آیفون تصویری کوماکس، کار خود را از سال ۱۹۶۸ در کشور کره جنوبی آغاز نمود. پس از مدت زمان کوتاهی این برند آیفون تصویری به عنوان اولین و تنها برند صادر کننده آیفون تصویری کره ای شناخته شد. بعد از آن شرکت کوماکس در کشورهای مختلفی شروع به اخذ نمایندگی کرد و در کشور ما نیز این برند خارجی نمایندگی فعال دارد.

آیفون تصویری کوماکس کوماکس با توجه به تغییرات تکنولوژی و سبک زندگی افراد همواره در تلاش است که با تولیدات خود حداکثر رضایت مشتریان را جلب نماید و در این زمینه بسیار موفق بوده است. محصولات متنوع، طراحی منحصر به فرد، استحکام و مقاومت در برابر عوامل خارجی، قابلیت اینترکام، اتصال به چندین پنل، ذخیره عکس و فیلم، نمایشگر با کیفیت و اتصال به دوربین مدار بسته و تلفن بی سیم از جمله ویژگی های مهم آیفون تصویری کوماکس می باشد.

ایسوس

نظر شما چیست؟