03/03/1401 - 14:26
بهترین گجت های دنیا در یک فروشگاه گجت
ما امروزه به عنوان انسان‌هایی که در قرن بیست و یکم زندگی می‌کنیم؛ نسبت به گذشتگان خود از راحتی و آسایش بیشتری برخوردار هستیم. امروزه برای دادن اطلاعات به شخصی از راه دور، نیازمند ارسال نامه نیستیم و به صورت لحظه‌ای با استفاده از وسیله‌ای به نام گوشی موبایل، این‌کار را انجام می‌دهیم.

1606683296_1_0.gif

ما برای شستن لباس‌هایمان نیاز به رفتن لب رودخانه و سابیدن آن‌ها نیستیم؛ تنها کافیست آن‌ها را در ماشین لباس‌شویی ریخته و دکمه روشن آن را فشار دهیم. ما برای برخورداری از گرما، نیازی به جمع‌آوری هیزم نداریم و تنها کافیست شوفاژ، بخاری یا هیتر خود را راه‌اندازی کنیم. این‌ها تنها سه مثال از هزاران استفاده گجت در زندگی روزمره ما هستند. گجت ( به انگلیسی Gadget) به هر نوع وسیله مکانیکی و یا الکتریکی گفته می‌شود که با عملکرد هوشمندانه خود، زندگی را برای انسان‌ها راحت‌تر می‌سازد.

گجت‌ها به سراسر زندگی ما نفوذ کرده‌اند و اگر گفته شود زندگی بدون این ابزارک‌ها غیر ممکن است؛ چندان بی‌راه نبوده است. این وسیله‌ها کیفیت زندگی ما را افزایش داده و راحتی هرچه بیشتر ما را تنظیم می‌کنند. موارد گفته شده؛ ساده‌ترین و شناخته شده‌ترین انواع ابزارک هستند که امروزه همه از آن‌ها برخوردار هستند. اما دنیای گجت‌ها پر از تنوع و نوآوری است و روزانه ابزارک‌های جدید و جذابی وارد بازار می‌شوند که عملکرد آن‌ها می‌تواند باعث معتجب شدن شما شود. ویوک یک فروشگاه گجت معتبر در زمینه فروش انواع گجت است که دارای انواع جالب و به شدت کاربردی‌ای از ابزارک‌هاست. هر یک محصولات این فروشگاه علاوه‌بر اینکه دارای ایده جدید و جذابی هستند؛ ظاهر زیبایی نیز دارند به طوری که شما می‌توانید اشکال فانتزی و متنوعی از یک محصول را بیابید. در ادامه با محصولات موجود در این فروشگاه آشنا خواهید شد.

گجت‌های خانگی

ابزارک‌های خانگی همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست؛ برای این ساخته شده‌اند تا مدت زمانی که شما در خانه هستید و درون آن به فعالیت می‌پردازید را برای شما راحت‌تر کنند. به عنوان مثال یک روز گرم تابستانی را در نظر بگیرید که روی میز کار یا تحریر خود مشغول به کار و یا درس‌خواندن هستید اما به هر دلیلی، گرما جلوی فعالیت مفید مغز شما را می‌گیرد. این مسئله می‌تواند به دلیل کافی نبودن توان کولر شما، قطع شدن برق، گرم بودن بیش از حد هوا یا حد قرار گیری میز شما در زاویه‌ای اشتباه نسبت به تهویه‌کننده هوا باشد. در هر صورت شما به چیزی نیاز دارید که شما را خنک کند. انواع پنکه رو میزی موجود در فروشگاه گجت ویوک می‌تواند راهکاری به شدت مناسب و کارآمد برای مشکل شما باشد‌.

حال برعکس یک روز زمستانی را در نظر بگیرید که یک لیوان قهوه یا چای برای خود ریخته‌اید تا بخورید اما فراموش کرده و حالا نوشیدنی گرم خوشمزه شما به یک نوشیدنی سرد بی‌مزه تبدیل شده است. فعالان دنیای جالب گجت، برای حل این مشکل نیز تدبیری اندیشیده‌اند. شما می‌توانید با خریداری یک صفحه گرم نگهدارنده لیوان، به فعالیت‌های خود بپردازید و هر زمان که خواستید، نوشیدنی خود را همچنان گرم بنوشید.

گجت‌های پوشیدنی

این ابزارک‌ها طراحی شده‌اند تا فعالیت‌های مختلف انسان‌ها را راحت‌تر کرده و در عین حال قابل حمل باشند. به عنوان مثل ساعت مچی‌های هوشمند را در نظر بگیرید. این ساعت‌ها معمولا دارای قابلیت‌هایی نظیر اتصال به تلفن همراه، نصب سیمکارت، اجرای برنامه‌های پرطرفدار نظیر واتساپ، برقراری تماس، ارسال پیامک، اتصال به اینترنت، بلوثوت، وای‌فای، جی‌پی‌اس، پخش موزیک و ... هستند. در واقع می‌توان گفت که این ساعت‌ها اکثر ویژگی‌های کاربردی گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهند با این تفاوت که بر روی دست به راحتی نصب می‌شوند. به همین خاطر برای زمان‌هایی که گوشی همراه به عنوان مزاحم فعالیت‌های شما به حساب می‌آید؛ مثل وقتی که می‌خواهید پیاده‌روی و یا کوه‌نوردی کنید به همراه داشتن یک ساعت مچی هوشمند انتخاب به شدت خوبی است. مثال دیگر، کاورهای انگشتی گیمینگ هستند؛ با پوشیدن این کاورها شما به هنگام بازی با موبایل، دیگر به خاطر عرق کردن پوست انگشت‌هایتان اذیت نخواهید شد و با کیفیت یکسان به لذت بردن از بازی می‌پردازید.

گجت‌های خودرو

این گجت‌ها برای راحتی هرچه بیشتر صاحبان خودرو طراحی می‌شوند. به عنوان مثال یکی از مشکلات صاحبان خودرو این است که نمی‌دانند چگونه آشغال‌های کوچک روی صندلی‌ها و گوشه کنار خودرو را جمع کنند. راهکار این مشکل، در ویوک به راحتی قابل تهیه است. شما می‌توانید با خرید جارو شارژی و یا جارو فندکی، این امر را به راحتی انجام داده و همیشه از تمیز بودن فضای داخلی خودرو خود لذت ببرید. یکی‌دیگر از ابزارک‌های پرطرفدار خودرو، دوربین هوشمند خودرو است. این دوربین تمامی مشکلات شما به هنگام رانندگی در خصوص دسترسی دید به عقب را حل کرده و به جای دید محدود آینه‌ها، به شما دید کاملی از فضای پشت خودرو می‌دهد که راحت‌تر بتوانید اموری نظیر پارک کردن را انجام دهید. از دیگر ویژگی‌های خوب این دوربین، قابلیت ضبط کردن است که باعث بالا رفتن امنیت خودرو شما می‌شود. به عنوان مثال اگر ماشین شما به طرز نامعمولی تکان بخورد، دوربین به طور خودکار فیلم‌برداری را شروع می‌کند.

این موارد که به شما معرفی شدند، تنها چند مورد از صدها گجت‌های هوشمند و به شدت کاربردی موجود در فروشگاه گجت ویوک هستند. شما می‌توانید انواع گجت‌های کاربردی و خاص دیگر را در این فروشگاه گجت بیابید. خوب است بدانید که تیم مجرب و مشتری‌مدار این فروشگاه، سفارشات شما را بدون دردسر ثبت کرده و در اسرع وقت به دست شما می‌رسانند و تا زمان تحویل مرسوله جهت اطمینان کنار شما هستند. برای مشاهده و خرید ابزارک‌های جذاب و دوست‌داشتنی این فروشگاه گجت ویوک، می‌توانید به  نشانی اینترنتی https://viook.com/ مراجعه نمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟