31/02/1401 - 15:56
گوشی شیائومی
حتما شما نیز تا به حال نام شرکت شیائومی را شنیده اید. این کمپانی چینی که چند سالی است پا به پای دیگر رقیبان قدرتمند خود به فعالیت در بازار موبایل می پردازد، یکی از بزرگترین تولیدکننده های گجت های الکترونیک و گوشی های هوشمند به شمار می رود.

1606683296_1_0.gif

کمپانی شیائومی همواره با گسترش و تنوع دادن به محصولات خود توانسته است، تا سهم خود را روز به روز در بازارهای جهانی تلفن همراه گسترش بدهد و گوشی شیائومی امروزه به عنوان رقیبی به تمام معنا برای گوشی های آیفون و سامسونگ به شمار می رود.

تاریخچه ی گوشی شیائومی

نام این شرکت که متشکل از دو بخش شیا و می هست، دارای فلسفه و مفهوم مخصوص به خود است که این مفهوم بسیار مرتبط با فرهنگ چین و آیین بودا است. مطابق با گفته های موسس این کمپانی، آقای لی جون، بخش اول کلمه شیائومی، یعنی همان شیا به معنای ارزنی است که به اندازه یک کوه بزرگ و شکوهمند می ارزد و بیانگر عظمت و کیفیت بالای محصولات این شرکت است. بخش بعدی کلمه شیائومی، یا همان می نیز به کلمه ی Mobile Internet اشاره می کند و مخفف آن است.

مجموعه ای هفت نفره از توانمندترین مدیران شرکت های بزرگی نظیر موتورولا، گوگل و مایکروسافت، حلقه اولیه مدیریت شرکت شیائومی را تشکیل دادند. این شرکت در آگوست 2011 بخش گوشی شیائومی را در این کمپانی ایجاد نمود و این بخش که هم اکنون توسط لی جون و همکارانش اداره می شود، با 3 هزار نفر کارمند توانسته است تا اغلب کشورهای جهان را پوشش داده ویکی از بهترین و سودمندترین بخش های کمپانی شیائومی باشد.

بهترین گوشی‌های شیائومی از نگاه کاربران

در حال حاضر شرکت شیائومی با ارائه ی مدل های متنوع و خلاقانه توانسته است تا سهم بزرگی از بازار موبایل و لوازم جانبی آن را به دست آورد. در این میان برخی از مدل های گوشی شیائومی توانسته است تا رضایت مخاطبین و کاربران بیشتری را به دست آورده و آمار فروش بیشتری را کسب نماید.

1. گوشی شیائومی Redmi 10x pro 5G

صفحه نمایش کم حاشیه و پهناور گوشی شیائومی ردمی 10 ایکس پرو در کنار نرخ نوسازی بالای تصویر و بهره گیری از شبکه اینترنت 5G توانسته است تا به یکی از بهترین انتخاب های طرفداران فیلم و سریال تبدیل شده و رضایت بالای این کاربران را به دست آورد. همچنین سیستم دوربین چهارتایی مربعی شکل این گوشی شیائومی که دارای چهار دوربین با وضوح های 48، 5، 8 و 8 مگاپیکسلی است، در کنار دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن از قدرت بالایی در تصویر برداری برخوردار بوده که می تواند کیفیت فوق العاده ای از تصاویر سوژه های دور و نزدیک را به شما ارائه دهد.

2. گوشی شیائومی Poco F2 pro

گوشی شیائومی Poco F2 pro که از طراحی شکیل و مدرن نیز برخوردار است با بهره گیری از سخت افزار مناسب و کیفیت مطلوب سیستم دوربینی توانسته آمار فروش بالایی را کسب نموده و بسیاری از کاربران بازار موبایل را به خرید خود ترغیب نماید. پردازنده موجود در این گوشی نیز مانند سایر مدل های اخیر شرکت شیائومی از پردازنده هشت هسته ای بهره برده که با فواصل کوتاه میان چیپست های خود از سرعت پردازش بالایی برخوردار است. گوشی شیائومی شیائومی Poco F2 pro در دو حافظه ی 128 و 256 گیگابایت عرضه شده است که از تنوع رنگ مناسبی در بازار برخوردار است.

3. گوشی شیائومی Redmi Note 9 pro

گوشی شیائومی Redmi Note 9 pro که تقریبا پرطرفدارترین گوشی این شرکت نیز به شمار می رود، دارای نمایشگر حفره ای 6.67 اینچی است که توسط گوریلا گلس محافظت می شود. در زمینه رزولوشن و کیفیت تصویر نیز مطابق آخرین نظرسنجی ها و بنچمارک های معتبر جهانی، این گوشی توانسته است امتیاز بالایی را به دست آورد که نشان دهنده رضایت بالای کاربران از این گوشی است. در زمینه نرم افزار نیز این گوشی شیائومی از سیستم عامل اندروید 10 پشتیبانی کرده که دارای رابط کاربری جذاب و راحتی برای کاربران است. قیمت این گوشی نیز اقتصادی تخمین زده شده است که تا حدود زیادی بستگی به شرایط بازار مصرفی آن دارد.

درباره همه چی آنلاین

امروزه بیشتر افراد از گوشی ­های هوشمند استفاده می­ کنند چرا که تمامی نیازهای آنها از جمله مکالمه، عکاسی، گشت و گذار در اینترنت و ... را برطرف می­ نماید. به همین دلیل، طیف وسیعی از این گوشی ­ها توسط شرکت­ های معتبری همچون اپل، سامسونگ و شیائومی عرضه می­ شوند که انتخاب بهترین مدل با توجه به نوسان قیمت ­ها کار دشواری است. بنابراین هنگام خرید گوشی باید دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید مدل مدنظرتان را تهیه نمائید. در همین راستا، فروشگاه همه چی آنلاین ایجاد شده تا کاربران بتوانند گوشی ­های هوشمند را با بهتر­ین قیمت بازار خریداری نمایند؛ این فروشگاه با تکیه بر تجربه 10 ساله در بازار سنتی، فعالیت خود را از سال 98 در حوزه فروش آنلاین شروع نموده است و این اطمینان خاطر را برای کاربران فراهم کرده که گوشی­ های هوشمند را با کمترین قیمت بازار به همراه ارسال سریع ارائه ­کند.

ایسوس

نظر شما چیست؟