بهترین گوشی‌های هوشمند بازار
22/12/1400 - 17:54
بهترین قیمت گوشی سامسونگ را از مقداد آی تی بخواهید
سامسونگ یکی از برندهای نام‌آشنا در تولید لوازم الکترونیکی است. این شرکت کره‌ای توانسته در سال‌های اخیر سهم قابل توجهی از فروش‌ بهترین گوشی‌های هوشمند بازار را از آن خود کند. در واقع، شرکت سامسونگ موفقیت خودش را با گوشی‌های هوشمند سری گلکسی آغاز کرد. گوشی‌هایی که سیستم‌عامل اندروید داشتند و برای اکثر کاربران در سراسر دنیا بسیار جذاب بودند. این موضوع باعث شد تا شرکت سامسونگ سهم بسیار عظیمی در بازار رقابت گوشی‌های هوشمند داشته باشد و عده‌ی زیادی اقدام به خرید گوشی سامسونگ بکنند. سپس از مدتی، آمار فروش گوشی‌های سامسونگ بسیار بالاتر رفت.

1606683296_1_0.gif

چرا که در میان برند‌های خریداری شده توسط مردم، خرید گوشی سامسونگ، به عنوان یک انتخاب پایه ثابت، همیشه وجود داشت. یعنی از چند نفر مردمی که تلفن همراه هوشمند تهیه می‌کردند، یکی از آن‌ها بدون استثناء اقدام به خرید گوشی سامسونگ می‌کرد. دلیل این موضوع، جذابیت بسیار بالای گوشی‌های سامسونگ و امکانات خارق‌العاده‌ی آن‌ها بود. یعنی از وضوح تصویر صفحه نمایشگر گرفته تا طراحی گوشی و امکانات آن، همگی در سطح بسیار عالی قرار داشتند. همین دلیل هم باعث شد تا آما خرید گوشی سامسونگ توسط مردم، بسیار بالاتر بروند و این برند تبدیل به یکی از محبوب‌ترین محصولات بازار شود.

سامسونگ؛ قدرتمندترین شرکت در عرصه رقابت

زمانی که بحث رقابت می‌شود شرکت‌های تولید‌کننده گوشی‌های هوشمند و ابرقدرت‌های بازار، تمام تلاش خودشان را می‌کنند تا بهترین محصولات را عرضه کنند. چرا که بازار و فروش گوشی‌های هوشمند توسط کارشناسان این شرکت‌ها به خوبی رصد می‌شود. این که دقیقا خرید گوشی شیائومی چه آماری داشته و یا چند نفر اقدام به خرید آیفون 13 پرو مکس کرده‌اند، جزو مواردی هستند که تمام شرکت‌ها به آن‌ها توجه ویژه‌ای دارند تا بتوانند عملکردشان را تقویت کنند. حالا در چنین شرایطی شرکت‌هایی نظیر سامسونگ تمام تلاششان را می‌کنند تا محصولات بسیار عالی‌تری در به‌روزرسانی‌های جدیدشان ارائه کنند.

از آنجایی که شرکت سامسونگ همیشه یک حرف تازه‌ای برای گفتن دارد، رقابت کردن با آن کار بسیار سختی است. برای مثال، ما در سری پرچم‌دار S21 شاهد بهترین گوشی‌های هوشمند بودیم، اما فقط یک ایراد جزئی در طراحی آن‌ها وجود داشت! این که ابعاد گوشی‌ها نسبتا به محصولات اپل کمی بزرگ‌تر بودند. جالب است بدانید سامسونگ این نقص جزئی را در سری جدید S22 جبران کرده و طراحی بسیار جذاب‌تری را ارائه کرد تا مجددا آمار خرید گوشی سامسونگ بالاتر از مدل‌های دیگر بازار باشد. توجه کردن به چنین مسائلی است که باعث پیشرفت روزافزون شرکت سامسونگ در بازار هدف می‌شود.

دلیل موفقیت سامسونگ در فروش گوشی‌های هوشمند

شاید برای شما هم این موضوع جای سوال باشد که چرا سامسونگ در این حد طرفداران زیادی بین مردم دارد؟ چرا که همیشه اکثر مردم اقدام به خرید گوشی سامسونگ می‌کنند تا برندهای دیگر. پاسخ این سوال بسیار واضح است. سامسونگ یک برند کاملا کاربرپسند است. یعنی همیشه طبق خواسته‌ها و نیازهای کاربرانش گوشی‌های هوشمندش را طراحی و سپس روانه بازار می‌کند. همین موضوع را می‌توانیم در تغییر طراحی و جذاب‌تر شدن سری S22، به وضوح مشاهده کنیم. چرا که طرفداران گوشی‌های کوچک و خوش‌دست هم می‌توانند از نسخه‌ی جدید و بسیار جذب S22 نهایت استفاده را بکنند.

اما واقعیت این است که کار کردن با گوشی‌های سامسونگ برای اکثر افراد، بسیار آسان‌تر و جذاب‌تر از برندهای دیگر است. با این که آمار خرید آیفون 13 پرو مکس و مدل‌های دیگر نسل جدید اپل، توسط طرفدارانش بسیار بالا است، اما هر کسی نمی‌تواند گوشی‌های گران‌قیمت اپل را به راحتی خریداری کرده و از آن استفاده بکند. استفاده کردن از گوشی‌های آیفون برای بسیاری از کاربران، کار نسبتا سختی است و نیاز به دانش کافی در مورد سیستم‌عامل iOS دارد. در حالی که سیستم‌عامل اندروید بسیار سرراست بوده و رابط کاربری سامسونگ هم نسبت به گوشی‌های شیائومی و هواوی، بسیار جذاب‌تر است. شاید همین موضوع آمار خرید گوشی سامسونگ را نسبت به خرید گوشی شیائومی و... بیشتر کرده است.

چرا خرید گوشی سامسونگ آمار بالاتری دارد؟

دلیلی که ذکر کردیم فقط بخشی از موفقیت‌های شرکت سامسونگ و فروش بی‌نظیر گوشی‌های هوشمندش است. این شرکت همیشه تنوع محصولات بسیار زیادی دارد. یعنی از گوشی‌های پرچم‌دار گران‌قیمت و لوکس گرفته تا محصولات میان‌رده و بسیار عالی و نسخه‌های رده‌پایین و کاملا ارزان‌قیمت. بدین معنا که شما با هر بودجه‌ای می‌توانید به راحتی اقدام به خرید گوشی سامسونگ بکنید و نیازی به نگرانی بابت هزینه‌اش را نخواهید داشت. این در حالی است که خرید آیفون 13 پرو مکس و یا سایر مدل‌های آیفون می‌تواند کار نسبتا سختی برای اکثر کاربران ایرانی به‌ خاطر نوسانات قیمت ارز و گران بودن این محصولات باشد.

منظورمان این نیست که خرید آیفون 13 پرو مکس و سایر گوشی‌ها آمار کمی دارد، خیر. بلکه بحث اصلی ما، قیمت‌های کلی محصولات است. یعنی شرکت سامسونگ در هر سال از ارزان‌‌ترین گوشی تا گران‌ترین آن‌ها، محصولات کاملا متنوعی را برای طرفدارانش ارائه می‌کند. اما این در حالی است که اکثر گوشی‌های شرکت اپل پرچم‌دار و بسیار گران‌قیمت هستند. همین دلیل هم باعث شده تا خرید گوشی‌ سامسونگ آمار نسبتا بالاتری میان اکثر مردم داشته باشد. به خاطر این که گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ قیمت ارزان‌تری نسبت به محصولات پرچم‌دار شرکت اپل دارند و همه می‌توانند راحت‌تر اقدام به خرید گوشی سامسونگ بکنند.

نوسانات قیمت در اکثر فروشگاه‌های داخل کشور

با این که قیمت گوشی‌های سامسونگ در خارج از کشور فقط یک رنج ثابت دارد، اما در داخل کشورمان، قضیه کاملا فرق دارد. در واقع عوامل بسیار مختلفی دست در دست هم داده‌اند تا گوشی‌های سامسونگ قیمت‌های کاملا متفاوتی در فروشگاه‌های مختلف داشته باشند. یعنی اگر شما هم قصد خرید گوشی سامسونگ را داشته باشید، به وضوح متوجه چنین موضوعی خواهید شد. شاید یکی از این دلایل، نوسانات قیمت ارز باشد. چرا که ممکن است هر فروشگاهی گوشی‌هایی که وارد کرده است را با یک نرخ خاصی از ارز، خریداری کرده باشد. همین دلیل هم موجب قیمت‌ّهای متفاوت گوشی‌های هوشمند در بازار می‌شود.

نکته مهمی که راجع به این موضوع وجود دارد، بحث تغییر قیمت‌ها به خاطر نوسان ارز است. یعنی اکثر فروشنده‌ها معمولا گوشی‌هایشان را با قیمت ارز، به‌روزرسانی می‌کنند. بدین معنا که طبق نرخ روزانه ارز تمام قیمت‌های گوشی‌هایشان را به‌روزرسانی کرده و آن‌ها را به فروش می‌رسانند. حالا در این میان، ممکن است برخی فروشگاه‌ها از این فرصت سوءاستفاده کرده و گوشی‌هایی که بسیار ارزان‌تر خریده‌اند را با قیمت چند برابر به مردم بفروشند. چنین مشکلاتی همیشه در بازار تلفن همراه وجود داشته و تا قیمت ارز ثابت نشود، نمی‌توان فکر اساسی بابت این مشکلات کرد. اما شما می‌توانید از فروشگاه‌های معتبر اقدام به خرید گوشی سامسونگ و یا مدل‌های دیگر، بدون وجود چنین مشکلاتی بکنید.

خرید گوشی سامسونگ با بهترین قیمت در مقداد آی تی

معمولا فروشگاه‌های معتبر به خاطر جلب رضایت مشتریانشان چنین کارهایی انجام نمی‌دهند. یعنی سعی نمی‌کنند برای اندک سود بیشتر، تجارت خود را به خطر انداخته و برندشان را زیر سوال ببرند. یکی از این موارد فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی است. مقداد آی‌ تی همیشه سعی کرده است در چند سال فعالیتی که داشته‌ است، بهترین قیمت گوشی‌های هوشمند را به مشتریانش ارائه بکند. دقیقا همین موضوع هم باعث شده تا عده زیادی از مردم، برای خرید گوشی سامسونگ، حساب ویژه‌ای روی فروشگاه مقداد آی تی باز کنند. به خاطر این که تمامی قیمت‌های در فروشگاه مقداد آی تی، بسیار منصفانه و مناسب است.

البته به جز برند سامسونگ محصولات متنوع دیگری هم، در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی وجود دارد. یعنی شما می‌توانید از این فروشگاه اقدام به خرید گوشی شیائومی، هواوی و... بکنید. خرید آیفون 13 پرو مکس و تمام مدل‌های گوشی‌های هوشمند اپل هم در فروشگاه مقداد آی تی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت مقداد آی تی از آخرین قیمت‌های گوشی‌های هوشمند مطلع شده و اقدام به خرید گوشی سامسونگ و یا هر برندی که طرفدار آن هستید بکنید. تمامی کالاها در این فروشگاه دارای ضمانت بوده و اصالت محصولات و سالم‌ بودنشان هم تضمین‌شده‌ هستند.

ایسوس

نظر شما چیست؟