میکسر تصویر
18/12/1400 - 17:05
میکسر تصویر ATEN UC9040 برای تولید محتوای حرفه‌ای
ATEN ، ارائه‌دهنده پیشرو در زمینه اتصالات AV/IT و راه‌حل‌های مدیریتی است. راه‌حل‌های نوآورانه ATEN برای اتصال، صوتی/تصویری حرفه‌ای، دفاتر کوچک/خانگی (SOHO)، مشاغل کوچک تا متوسط ​​(SMB) و مشتریان سازمانی کاربرد دارد. لاین حرفه‌ای صوتی/تصویری راه‌حل‌های ویدئویی یکپارچه را برای مصارف خانگی و حرفه‌ای برای کاربردهای مختلف از جمله برنامه‌های شرکتی، آموزشی، تجاری و سینمای خانگی ارائه می‌دهد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های محصول فوق‌العاده کاربردی UC9040 ای‌تن می‌پردازیم تا در صورتی‌که قصد خرید آن را دارید بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

1606683296_1_0.gif

میکسر تصویر برای تولید محتوای حرفه‌ای مدل ATEN UC9040

معرفی میکسر تصویر حرفه‌ای مدل   ATEN UC9040

UC9040 یک دستگاه میکسر صوتی/تصویری چند کاناله، همه‌کاره و قابل حمل است که ضبط ویدیو با کیفیت 1080p، سوئیچ ویدیو، پخش‌کننده، مبدل ویدیو، تقسیم‌کننده ویدیوی 4K و میکسر صدا را در یک دستگاه ادغام می‌کند؛ درست مثل یک جعبه فشرده جادویی بسیار کاربردی. کاربران چه در حال تصویربرداری و چه ویرایش یا پخش زنده باشند، UC9040، با طراحی کاربردی و عالی خود، کاملا انعطاف‌پذیر است و با همه محیط‌های پخش زنده مستقل سازگار است. این مدل، با مجموعه‌ای از ویژگی‌های کاربردی، چالش‌هایی را که دستگاه‌های پخش زنده با آن مواجه می‌شوند را برطرف کرده و راه‌حلی با کاربری آسان ارائه می دهد. برای استفاده آسان‌تر، UC9040 دارای یک اپلیکیشن (OnAir™ Pro) است که نظارت، ویرایش و تنظیمات DVE، PiP یا PbP را آسان می‌کند. این مدل هشت تغییر DVE خیره‌کننده دارد. همچنین با کنترل پنل خوبی طراحی شده است و پخش زنده را روان و ساده می‌کند. کاربران حتی می‌توانند پیش‌نمایش ویدیو و سطوح صدا را قبل از پخش زنده با پخش وب خود مشاهده کنند. برای شروع، کافی است منابع صوتی/تصویری و یک اترنت را به تبلت Android یا iPad که نرم‌افزار روی آن نصب شده، متصل کنید و از آن به‌راحتی استفاده کنید.

بررسی ویژگی‌ها و قابلیت‌های میکسر تصویر حرفه‌ای مدل   ATEN UC9040

با ما باشید تا قابلیت‌های شگفت‌انگیز UC9040 را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

یک دستکاه همه‌کاره

  • مدل UC9040 یک میکسر تصویر با ۴ ورودی HDMI است و دارای قابلیت پخش مستقیم، ضبط مستقیم، و سوئیچینگ مبتنی بر صحنه است. این میکسر دارای کاربری بسیار آسانی است. از قابلیت‌‌های دیگر آن می‌توان به استفاده از ipad برای جایگزینی رایانه و مانیتور برای کنترل، نظارت بر پیش‌نمایش، ویرایش هم‌زمان و مرتب کردن عناصر اشاره کرد. این کار پیچیدگی تجهیزات و کابل‌کشی برای راه‌اندازی پخش زنده را کاهش می‌دهد. UC9040 به معنای واقعی یک استودیو با ویژگی‌های بسیار قدرتمند در یک دستگاه واحد است.

پخش زنده و حرفه‌ای

  • StreamLIVE برای پخش‌کننده‌های ویدیوی زنده که با تجهیزات پخش پیچیده مشکل دارند طراحی شده است. تمام چیزی که برای پخش زنده نیاز دارید با رابط کنترلی بصری از کنسول سخت‌افزاری گرفته تا صفحه نمایش لمسی در iPad، فراهم است. استفاده از آن بسیار آسان است و می‌توانید به‌سرعت راه‌اندازی کنید. همچنین، با تمام تجهیزات موجود شما سازگار است.

طرح‌بندی‌های سفارشی در چند ثانیه

  • اپلیکیشن OnAir Pro شامل DVE (جلوه‌های ویدئویی دیجیتال) قدرتمند و یک ویرایش‌گر گرافیکی داخلی است تا iPad شما را به مجموعه‌ای کامل برای ویرایش ویدیوی شخصی تبدیل کند. برای ایجاد طرح‌بندی‌های حرفه‌ای PnP یا PbP می‌توانید هر طور که می‌خواهید ویدیو را وبرایش کنید. از مجموعه عکس iPad خود، تصاویر و پس‌زمینه‌ها را اضافه کنید و در عرض چند ثانیه عناوینی بر روی تصاویر با جلوه‌های حرفه‌ای ایجاد کنید. هر تغییر و ویرایشی را به‌راحتی می‌توان در زمان واقعی حتی در طول فیلمبرداری انجام داد.

کنترل پخش زنده در حال حرکت

  • برای کارگردانی نمایش خود نیازی به ماندن در کنار تجهیزات خود ندارید. از یک تبلت اندروید برای کنترل جریان خود از راه دور و بدون هیچ مشکلی و با اتصال آن به همان شبکه UC9040 (شبکه تبلت اندروید از طریق Wi-Fi و UC9040 از طریق اترنت است.) استفاده کنید. شما با UC9040 کنترل کامل را دریافت می‌کنید؛ می‌توانید صحنه‌ها را تغییر دهید، صدا را تنظیم/میکس کنید، تنظیمات را پیکربندی کنید و ... خلاصه همه چیز در دست شماست.

پخش دوگانه مستقیم

با انکدر داخلی سخت‌افزار و سرور استریمینگ، StreamLIVE PRO می‌تواند همزمان به دو پلتفرم از طریق اتصال اترنت، از جمله فیس‌بوک، یوتیوب، Vimeo، Livestream یا هر مقصد سفارشی RTMP، با کیفیت بالا و پایدار HD پخش زنده داشته باشد. از طرفی  رایانه شما را برای نظارت و تعامل با مخاطبان، آزاد می‌کند و به این ترتیب شما را از تهیه یک رایانه قدرتمند پرهزینه برای انکد نجات دهد.

ضبط محتوا برای ویدیوی درخواستی

می‌توانید محتوای خود را به‌صورت زنده پخش کنید یا آن را برای تجربه‌های VOD ضبط کنید. StreamLIVE PRO از ضبط محتوای ویدیویی و ذخیره مستقیم آن بر روی یک هارددیسک خارجی که از طریق USB متصل است، پشتیبانی می‌کند. ویدئوهای خود را با کیفیت FHD با فشرده‌سازی H.264 ضبط کنید. می‌توانید یک مجموعه از ویدئوها بسازید یا از آن برای هر سیستم مدیریت محتوا استفاده کنید.

قابل حمل

  • طراحی همه‌کاره UC9040 باعث می‌شود راه‌اندازی آن با سرعت بالایی انجام شود و فرآیند تولید ویدیو را ساده می کند. این میکسر تصویر، عملکرد بالا و ویژگی‌های فوق‌العاده را تنها با 2.3 کیلوگرم فراهم می‌کند؛ بنابراین، یک سیستم تولید ویدیوی قابل حمل محسوب می‌شود که می‌توانید آن را با خود به هر مکانی که می‌خواهید ببرید و از این استودیوی تولید ویدیوی فشرده با آی‌پد، دوربین، میکروفون و کابل، بدون نیاز به همراه داشتن مانیتور و کامپیوتر نهایت استفاده را ببرید.
  • برای اطلاعات بیشتر با شرکت رایمند رایانه به شماره تماس 88769095 تماس حاصل فرمایید

ایسوس

نظر شما چیست؟