07/12/1400 - 15:20
ارزان ترین تورهای نوروزی در لحظه آخر

1606683296_1_0.gif

افراد بسیاری دوست دارند در تعطیلات عید نوروز به همراه خانواده و آشنایان خود به یک سفر تفریحی و لذت بخش بروند و خستگی در کنند. معمولا زمانی که برای اولین بار می خواهید به یک شهر سفر کنید توصیه می شود از تورهای گردشگری استفاده کنید چرا که سفر با تور امنیت بیشتری داشته و در ضمن خدمات متعددی نیز به شما ارائه می شود. همچنین هنگامی که با تور سفر می کنید می توانید مطمئن باشید که از تمام جاهای دیدنی یک شهر بازدید کرده اید و چیزی از قلم نیافتاده است. البته ممکن است هزینه خرید تور برای برخی افراد بالا باشد اما نگران نباشید؛ شما می توانید با خرید ارزان ترین تورهای نوروزی در لحظه آخر، سفری کم هزینه و مقرون به صرفه داشته باشید و از گردش با تور لذت ببرید.

تور نوروزی استانبول

استانبول شهری با فرهنگ غنی و مملو از آثار تاریخی باشکوه و بی نظیر است که به عنوان یکی از توریستی ترین شهرهای دنیا شناخته می شود. با سفر به این شهر زیبا و خوش آب و هوا می توانید از آثاری همچون مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، مسجد سلیمانیه و برج مایدن دیدن کنید و از مراکز خرید بزرگ و مجللی که در همه نقاط استانبول به چشم می خورند برای عزیزان خود سوغاتی تهیه کنید. اصولا فصل بهار و اوایل فصل تابستان بهترین زمان ها برای سفر به استانبول هستند و در این ایام شاهد تعداد زیادی از گردشگران در ترکیه خواهید بود. شما می توانید با خرید تور نوروزی استانبول، تعطیلات خود را به گردش و تفریح در شهر استانبول سپری کنید و از قدم زدن در سواحل ماسه ای این شهر لذت ببرید.

 

تور استانبول ارزان

تور نوروزی مشهد

آغاز سال نو در جوار بارگاه مطهر امام رضا(ع) آرزویی است که مسلمانان بسیاری در سر دارند و با همین انگیزه در عید نوروز خود را به شهر مشهد می رسانند. عده زیادی از مسافران ترجیح می دهند برای رفتن به مشهد مقدس به همراه تورهای گردشگری سفر کنند تا امنیت و راحتی آن ها در سفر تضمین شده و از خدمات تور بهره مند گردند. اگر شما هم به دنبال تورهای ارزان مشهد می گردید، خوب است نگاهی به پیشنهادهای شگفت انگیز سایت لحظه آخر بیندازید و تور نوروزی مشهد با کمترین قیمت را از این سایت خریداری فرمایید.

تور نوروزی کیش

جزیره کیش همانند نگینی در خلیج فارس می درخشد و با شگفتی های خود توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند. این جزیره جذاب و دیدنی با جاذبه های طبیعی، فرهنگی، گردشگری و تفریحی متعددی که دارد به یکی از محبوب ترین مقاصد سفر گردشگران تبدیل شده است و تقریبا در همه ایام سال مملو از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی می باشد. خوردن غذاهای سنتی و محلی در رستوران های این جزیره جزو تجربه های تکرارنشدنی و هیجان انگیزی است که در سفر به جزیره کیش تجربه می کنید. همچنین با وجود سرگرمی های مختلف و تفریحات آبی مهیج در جزیره کیش، می توانید ساعت ها در کنار خانواده و دوستانتان به تفریح و خوشگذرانی بپردازید و از تعطیلات لذت ببرید. همه این ها تنها با ورود به سایت لحظه آخر و خرید تور نوروزی کیش به واقعیت می پیوندد.

تور نوروزی قشم

جزیره قشم، چشم اندازی حیرت انگیز در آب های خلیج فارس است که از سال ها پیش تا کنون جزو محبوب ترین اماکن گردشگری در ایران به حساب می آید. جالب است بدانید که جزیره قشم به دلیل برخورداری از جاذبه های توریستی بی نظیر، لقب" سرزمین عجایب ایران" را از آن خود کرده و آوازه این جزیره جذاب و دیدنی سبب شده است تا همه ساله تعداد زیادی از توریست های داخلی و خارجی برای گردش و بازدید از این جزیره، به خلیج فارس سفر کنند. از جمله جاذبه های دیدنی جزیره قشم می توان به جنگل حرا، جزایر ناز، جزیره هنگام، غار نمکی قشم، قلعه پرتغالی ها، دره ستارگان، غار خربس و تنگه چاهکوه اشاره کرد.

هموطنانی که قصد دارند تعطیلات نوروز خود را در جزیره قشم سپری کنند، می توانند با جستجو در اینترنت اطلاعاتی در رابطه با فروش ارزان ترین تورهای نوروزی در لحظه آخر کسب نموده و نسبت به خرید تور نوروزی کیش اقدام فرمایند. تورهای نوروزی از قیمت مناسبی برخوردار بوده و برای همه افراد با هر میزان بودجه اقتصادی پیشبینی شده اند.

تور نوروزی آنتالیا

تور نوروزی آنتالیا پیشنهادی منحصر به فرد و فوق العاده برای افرادی است که از کار و مشغله خسته شده اند و به دنبال جایی هستند که چند روز به دور از هیاهو و استرس، به استراحت و تفریح بپردازند. این شهر با دریای زیبا و سواحل شنی که دارد محیطی دنج و دلچسب را برای لذت بردن از گرمای آفتاب و نسیم خنک ساحلی فراهم کرده است. شما می توانید با رزرو تور نوروزی آنتالیا، با پرداخت هزینه بسیار کم از خدمات تور بهره مند شده و در بهترین هتل های آنتالیا اقامت کنید. یکی از بخش های جذاب سفر به آنتالیا که حتما باید آن را امتحان کنید، چشیدن مزه بی نظیر غذاهای محلی استانبول است که تجربه ای جدید و جالب برای شما خواهد بود.

تور نوروزی دبی

شهر دبی با آسمان خراش های پر زرق و برق و سواحل درخشان را می توان به عنوان قطب توریسم خاورمیانه معرفی کرد. وجود مراکز تجاری، امکان سرمایه گذاری های کلان، مراکز تفریحی متعدد و برخورداری از جاذبه های توریستی فراوان سبب شده است تا همه ساله افراد زیادی با هدف کار یا تفریح به این شهر سفر کنند. دبی با صحراهای وسیع و هوای گرم و سوزان مکانی عالی برای دوستداران آفرود و صحرانوردی است. از آنجا که شهر دبی آب و هوای گرم و خشکی دارد، بهترین زمان برای سفر به این شهر اواسط زمستان و فصل بهار است. بنابراین اگر قصد دارید در تعطیلات سال نو به دبی سفر کنید می توانید با خرید تور نوروزی دبی، سفری اقتصادی و لذت بخش را تجربه نمایید.

ایسوس

نظر شما چیست؟