02/12/1400 - 20:35
فروشگاه های آنلاین موبایل
هنگامی که برای خرید گوشی موبایل سری به وب‌سایت‌ها بزنید، احتمالا سردرگم شوید که کدام فروشگاه‌ها معتبر هستند؟! به همین خاطر در ادامه فروشگاه‌های آنلاین موبایل معتبر را به صورت کامل معرفی کرده و بخشی از خدمات و محصولاتشان را توضیح خواهیم داد. بنابراین برای آشنایی با بهترین فروشگاه های آنلاین موبایل تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

1606683296_1_0.gif

معرفی 7 فروشگاه آنلاین موبایل

زمانی که از فروشگاه‌های آنلاین اقدام به خرید گوشی کنید، وب‌سایت انتخابی، مهم‌ترین مورد است. بنابراین باید به مزایای ارائه شده از سمت مجموعه توجه کرد تا خریدی آسان و بی‌دغدغه را تجربه کنید. در ادامه ۷ فروشگاه فوق العاده کار درست را که به راحتی می‌توانید اقدام به خرید نمایید را معرفی خواهیم کرد.

۱. کالاتیک

کالاتیک از فروشگاه‌های کار درستی است که در سال ۹۶ تأسیس شده و محصولات دیجیتالی مختلفی را عرضه کرده است. این مجموعه گوشی موبایل برندهای مختلف از جمله اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و غیره را در وب‌سایت خود به فروش می‌رساند. البته افزون بر این موارد، محصولاتی اعم از تبلت، ساعت هوشمند، هدفون، لپ تاپ و غیره نیز موجود بوده و به راحتی می‌توانید خرید خود را انجام دهید. از مزایای این مجموعه به ارسال سریع کالا، ضمانت اصالت کالا و بازگشت وجه می‌توان اشاره کرد.

۲. تیمچه

یکی از فروشگاه‌های آنلاین موبایل که تنوع بسیار خوبی در محصولات خود دارد، تیمچه است. این مجموعه افزون‌بر فروش انواع کالای دیجیتال در زمینه فروش محصولات آرایشی بهداشتی، کتاب، طلا و غیره نیز فعال است. وجود فروشنده‌های مختلف بر روی وب‌سایت تیمچه سبب شده تا بهترین قیمت را از میان افراد انتخاب کرده و گوشی مدنظرتان را با قیمت معقولی خریداری کنید. همچنین وجود امکانات و مزایای گوناگونی اعم پشتیبانی، تضمین اصالت کالا و غیره سبب خریدی راحت و بی‌دغدغه خواهد شد. البته به دلیل وجود فروشنده‌های گوناگون در خرید خود نهایت دقت را داشته باشید تا بهترین فروشنده را از لیست انتخاب کنید.

۳. هیراد مارکت

از شرکت‌های واردکننده که برای خود فروشگاه آنلاین موبایل تأسیس کرده به همراه رایان سازان هیراد می‌توانیم اشاره کنیم.

هیراد مارکت تنوع بی‌نظیری در کالاهای خود، خصوصا گوشی موبایل داشته و محصولات برندهای مختلف از جمله اپل، سامسونگ، شیائومی، وان پلاس، موتورولا، هواوی و غیره را موجود دارد. به دلیل وارد کننده بودن این مجموعه، قیمت‌های آن نسبت به سایر مجموعه‌ها مناسب‌تر بوده و همچنین امکان خرید اقساطی نیز به خرید هر چه آسان‌تر کالاهای دیجیتال بسیار کمک کرده است.

این مجموعه چندین سال در زمینه واردات انواع کالای دیجیتال فعالیت کرده و سرانجام در سال ۱۳۹۹ فروشگاه اینترنتی خود را به نام هیراد مارکت تأسیس کرده است. 

از سایر مزایا و ویژگی‌های هیراد مارکت به پشتیبانی عالی، ضمانت بازگشت وجه، تضمین اصالت کالا، ارسال اکسپرس و غیره می‌توان اشاره کرد. همچنین این مجموعه به دلیل واردکننده بودن، جدیدترین محصولات معرفی شده در دنیای فناوری را به سرعت در فروشگاه خود موجود کرده و به فروش می‌رساند. بنابراین به راحتی می‌توانید محصولات روز برندهای مطرح را خریداری و از کار با آن‌ها لذت ببرید.

وبسایت: https://hiradmarket.com

تلفن: 021-66716831

۴. مقداد آی تی

یکی دیگر از فروشگاه‌های معتبر و باسابقه برای خرید موبایل، مقداد آی تی بوده که از چندین سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه انواع برندهای گوشی موبایل را اعم از اپل، سامسونگ، هواوی و غیره را با قیمتی مناسب موجود دارد. افزون‌بر گوشی موبایل، سایر کالاهای دیجیتال اعم از تبلت، سرور، ساعت هوشمند و غیره نیز در این فروشگاه آماده فروش است. از مزایای این مجموعه به تضمین اصالت کالا، ارسال سریع، ضمانت بازگشت وجه و غیره می‌توان اشاره کرد.

۵. گوشی شاپ

فروشگاه آنلاین موبایلی که توانسته در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت خوبی بین مردم برسد، فروشگاه گوشی شاپ است. فروش اصلی این مجموعه انواع گوشی‌های موبایل بوده که به همین سبب با توجه به بودجه خود می‌توانید بهترین دستگاه را انتخاب و خریداری نمایید. از برندهای مطرحی که در گوشی شاپ موجود است به اپل، سامسونگ، شیائومی، ال جی، هواوی، ایسوس، آنر، گوگل و غیره می‌توان اشاره کرد. این مجموعه برای مشتریان خود مزایایی اعم از ضمانت اصالت کالا، بازگشت وجه، ارسال سریع و غیره را در نظر گرفته است.

۶. دیجی دو

دیجی دو از دیگر فروشگاه‌های فروش موبایل بوده که توانسته در مدت زمان تقریبا کمی به محبوبیت خوبی در بین مردم برسد. در این فروشگاه آنلاین گوشی موبایل برندهای مختلف به فروش می‌رسد که به همین سبب تنوع بالایی از محصولات به چشم می‌خورد. همچنین نوشته شدن اطلاعات کامل تمامی تلفن‌های همراه سبب خریدی آسان شده و در نتیجه به راحتی می‌توانید محصول مدنظر خود را تهیه کنید. البته افزون‌بر گوشی موبایل محصولات دیگری نیز شامل کنسول بازی، هندزفری، لپ تاپ، تبلت و غیره نیز موجود بوده و تنها کافیست محصول دل‌خواهتان را انتخاب و خریداری کنید.

۷. لیپک

در آخرین مورد از معرفی فروشگاه های آنلاین موبایل به لیپک می‌رسیم که فعالیت خود را از تابستان سال ۹۹ آغاز کرده است. این مجموعه با توجه به سابقه کار تقریبا کم خود توانسته به موفقیت خوبی دست پیدا کند و محبوبیت بالایی در بین کاربران به دست آورد. از برندهای مختلف موجود در لیپک به اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی، ریلمی، آنر، نوکیا و غیره اشاره کرد. همچنین این مجموعه برای راحتی بیشتر مشتریان خود امکاناتی اعم از تحویل سریع، خدمات پس از فروش، ضمانت بازگشت وجه و غیره قرار داده است.

جمع بندی

خرید گوشی به صورت آنلاین مزایای خاصی خود را دارد که نمی‌توان آن را جایگزین حضوری کرد. اما مهم‌ترین نکته، انتخاب فروشگاه مناسب است که در این مقاله به صورت کامل بهترین فروشگاه های آنلاین موبایل را به همراه مزایای‌شان معرفی کردیم. این مجموعه‌ها شامل کالاتیک، تیمچه، هیراد مارکت، مقداد آی تی، گوشی شاپ، دیجی دو و لیپک بوده که هر کدام با توجه به مزایای خاص خود جزو بهترین فروشگاه‌ها برای خرید هستند. برای مثال هیراد مارکت واردکننده محصولات دیجیتال بوده و به همین سبب قیمت مناسب‌تری را نسبت به سایر مجموعه‌ها برای مشتریان در نظر می‌گیرد. به طور کلی تمامی این فروشگاه‌ها گوشی‌های به‌روز را موجود داشته و به راحتی می‌توانید خرید خود را انجام دهید. با مقایسه مزایا و قیمت هر کدام از این فروشگاه‌ها می‌توانید مناسب‌ترین مجموعه را انتخاب کرده و محصول مدنظرتان را تهیه کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟