گوشی‌های همراه
29/10/1400 - 14:48
گوشی سامسونگ
امروزه با فراگیر شدن استفاده از گوشی‌های همراه، بسیاری از افراد در رده‌های سنی مختلف به دنبال تهیه این نوع از گجت‌های هوشمند هستند. به همین دلیل در حال حاضر می توان بازار تهیه و تولید گوشی‌های همراه را یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین بازارهای موجود در دنیا به شمار آورد که هر ساله بر وسعت و فراگیری آن افزوده می‌شود.

1606683296_1_0.gif

گوشی سامسونگ

در این میان شرکت­‌های بزرگ تولیدکننده تلفن های همراه نظیر سامسونگ، اپل و شیائومی سعی دارند تا با تولید محصولات بیشتر و ارتقای کیفیت آنها سهم بیشتری را از این بازار کسب کنند. گوشی سامسونگ نیز که یکی از شاخص‌­ترین و پرطرفدارترین محصولات شرکت سامسونگ است، هر ساله در سری­‌های متنوع و در تعداد زیادی روانه بازارهای جهانی می شود.   

تاریخچه برند و گوشی پرطرفدار سامسونگ

شرکت کره­ای سامسونگ، در سال ۱۹۳۸ توسط آقای لی بیونگ چول تاسیس شد که در آغاز به عنوان صادرکننده ماهی­های مختلف، صیفی­‌جات و میوه­‌جات به کشور چین فعالیت می­‌کرد. این شرکت با گذر زمان تنوع محصولات خود را بیشتر کرده و وارد بازارهای پردرآمدی نظیر صنایع پتروشیمی، محصولات الکترونیکی، کشتی‌سازی، صفحات نمایش دیجیتال، مخابرات و در نهایت گوشی‌های موبایل شد. در حال حاضر نیز بخش محصولات الکترونیک و گوشی سامسونگ به عنوان پردرآمدترین حوزه‌­های این شرکت شناخته می­شود که به نوعی وظیفه تامین بودجه و هزینه‌­های شرکت سامسونگ بر عهده آنها است.

گوشی سامسونگ و اپل، رقبایی جدا نشدنی

کمپانی اپل و سامسونگ در حال حاضر به عنوان دو برند بین­‌المللی تولید کننده موبایل شناخته می‌­شوند که ضمن رقابت با یکدیگر، دارای همکاری­‌های تنگاتنگی نیز هستند. به عنوان مثال کمپانی گوشی سامسونگ از مهم‌­ترین و اصلی­‌ترین تامین­ کننده‌­های لوازم و قطعات گوشی­‌های اپل به شمار می­رود؛ به طوری که تراشه‌­های سخت­افزاری، نمایشگرهای اولد و حافظه مورد استفاده در جدیدترین گوشی‌­های اپل همگی توسط سامسونگ تولید و عرضه شده­اند. البته باید این نکته را نیز در نظر گرفت که شرکت سامسونگ در زمینه طراحی، نرم­‌افزار و سخت­‌افزار گاهی از ایده­‌های شرکت اپل استفاده و الگوبرداری می­کند که این موضوع در برخی گوشی­‌های سامسونگ به خوبی دیده می­شود.

گوشی­‌های محبوب سامسونگ در سال­‌های اخیر

گوشی سامسونگ گلکسی A51

در دسامبر سال 2019 گوشی a51 به بازار عرضه شد و توانست در مدت کوتاهی عنوان پرفروش‌­ترین و پرطرفدارترین گوشی سامسونگ را به دست آورد. لازم به ذکر است که این گوشی سامسونگ پس از گوشی آیفون 11 و ردمی نوت 8 شرکت شیائومی توانست در رتبه سوم پرفروش‌­ترین موبایل­های دنیا قرار بگیرد. علت این محبوبیت و فروش بالا را می­توان در عواملی نظیر قیمت مناسب، طراحی زیبا، نمایشگر بزرگ و دوربین‌­های قدرتمند جستجو کرد که به گفته منتقدین و بسیاری از کاربران به عنوان نقاط قوت این برند نیز به شمار می روند.

گوشی سامسونگ گلکسی A10s

گوشی a10s، پس از گوشی سامسونگ a51 به عنوان پرفروش‌­ترین گوشی سامسونگ شناخته شده است. طبق آمارها و نظرات کاربران، آنچه که در نگاه اول از این گوشی سامسونگ به چشم می­آید شامل طراحی زیبا، ظریف و منحصر به فرد آن است که توانسته است درصد بالایی از رضایت مخاطبین را کسب نماید. در نگاه­‌های تخصصی ­تر می­توان به ویژگی‌­هایی نظیر نمایشگر بزرگ، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، لنز واید ۲۸ میلی‌متری و قابلیت فوکوس خودکار اشاره نمود. قیمت گوشی سامسونگ a10s نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و تعداد زیادی از کارشناسان حوزه موبایل آن را در رده گوشی های اقتصادی با کیفیت قرار می­دهند.

گوشی گلکسی A20s

پس از گوشی سامسونگ  a51وa10s ، گوشی سامسونگ a20s در جایگاه سومین گوشی پرفروش سامسونگ در سال 2020 قرار می­گیرد. این گوشی که طبق اظهارات شرکت سامسونگ مدل ارتقا یافته گوشی سامسونگ a20 است، ضمن برخورداری از طراحی قوی و مناسب، وزن سبکی نیز دارد که در خوش دستی و کارایی آن می­‌تواند تاثیر به سزایی داشته باشد. همچنین کیفیت نمایشگر و لنزهای دوربین این گوشی بسیار مطلوب است و توانسته عملکرد خوبی را داشته باشد.

قیمت گوشی سامسونگ در بازار

بازار گوشی‌­های هوشمند و لوازم جانبی مربوط به آن نیز مانند بسیاری از بازارهای دیگر به شدت به نرخ ارز و نوسانات آن وابسته است. به طوری که هر تغییر به ظاهر کوچکی در قیمت آن می‌­تواند تاثیر چشمگیری در قیمت گوشی­‌های هوشمند داشته باشد. در ایران نیز به علت نوسانات شدید ارز ممکن است که قیمت گوشی­‌های سامسونگ به طور دائم تغییر کند. البته طبق آخرین برآوردها در سال­‌های اخیر، به طور میانگین گوشی­‌های سامسونگ در بازه قیمتی 4 تا 25 میلیون تومان قرار گرفته­اند و بسته به امکانات و گارانتی­ هایشان دارای قیمت­‌های متفاوتی هستند.

درباره همه چی آنلاین

امروزه بیشتر افراد از گوشی‌­های هوشمند استفاده می­‌کنند چرا که تمامی نیازهای آنها از جمله مکالمه، عکاسی، گشت و گذار در اینترنت و ... را برطرف می­‌نماید. به همین دلیل، طیف وسیعی از این گوشی­‌ها توسط شرکت‌­های معتبری همچون اپل، سامسونگ و شیائومی عرضه می­‌شوند که انتخاب بهترین مدل با توجه به نوسان قیمت­‌ها کار دشواری است. بنابراین هنگام خرید گوشی باید دقت کافی را داشته باشید تا بتوانید مدل مدنظرتان را تهیه نمائید. در همین راستا، فروشگاه همه چی آنلاین ایجاد شده تا کاربران بتوانند گوشی­‌های هوشمند را با بهتر­ین قیمت بازار خریداری نمایند؛ این فروشگاه با تکیه بر تجربه 10 ساله در بازار سنتی، فعالیت خود را از سال 98 در حوزه فروش آنلاین شروع نموده است و این اطمینان خاطر را برای کاربران فراهم کرده که گوشی­‌های هوشمند را با کمترین قیمت بازار به همراه ارسال سریع ارائه می‌­کند.

ایسوس

نظر شما چیست؟