14/10/1400 - 22:23
خرید سرور HP به سادگی آب خوردن
اگر قصد خرید سرور HP را دارید میتوانید با مراجعه به وب سایت HPTIME.NET این کار را به راحتی آب خوردن انجام دهید و همچنین از مزایای این فروشگاه نیز بهره مند شوید.

1606683296_1_0.gif

مراحل خرید سرور اچ پی در HPTIME چگونه است؟

اگر قصد خرید سرور HP را دارید میتوانید با مراجعه به وب سایت HPTIME.NET این کار را به راحتی آب خوردن انجام دهید و همچنین از مزایای این فروشگاه نیز بهره مند شوید.

مراحل کار بسیار ساده است، کافیست بعد از ورود به وبسایت ما از منوی اصلی، روی گزینه خرید سرور HP و یا دکمه "شروع فرآیند خرید" در پایین صفحه کلیک کنید، پس از آن صفحه ای برای شما گشوده خواهد (تصویر زیر) شد که شما میتوانید با توجه به نیاز خود، آن را انتخاب کنید.

بعنوان مثال اگر شما لیست خریدی در دست دارید که مشخص کننده نوع سرور HP درخواستی ، نوع پردازنده، رم و هارد آن میباشد، میتوانید به راحتی با انتخاب گزینه آپلود لیست خرید، آن را برای ما ارسال کنید.

کارشناسان فروش ما، در همان لحظه لیست خرید شما را مورد بررسی قرار داده و با شما تماس خواهند گرفت. فایلهایی که مجاز به آپلود آنها هستید شامل تمامی فرمت های تصویری از جمله JPG,PNG,BMP ، فایل های Word و Excel و همچنین فایلهای PDF میباشد. حداکثر حجم مجاز فایلها نیز 5MB میباشد.

اگر لیست خریدی در دست ندارید، و قصد دارید تا با کارشناسان فروش، یا کارشناسان فنی صحبت کنید، در همین قسمت میتوانید گزینه تماس با کارشناسان را انتخاب کنید. در این حالت شما میتوانید نیاز خود را با کارشناسان ما مطرح نموده و با همکاری آنها سرور HP مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

ساعات کاری ما شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنجشنبه ها از ساعت 9 الی 14 میباشد. همچنین زمان پاسخگویی از طریق شبکه های اجتماعی از ساعت 9 الی 23 میباشد.

  • آدرس دفتر مرکزی : تهران – خ کریمخان – خ عضدی جنوبی – جنب بیمارستان آبان پ 40 واحد 701
  • تلفن تماس : 91003011-021 ( 10 خط همزمان )
  • تلگرام/واتساپ : 09191444699 ( از ساعت 9 الی 23 )
  • اینستاگرام : hptime_net ( از ساعت 9 الی 23 )

و اما جالب تر از همه این موارد، گزینه پیکربندی دستی سرور HP میباشد که شاید شما را کمی سردرگم کند!!

با استفاده از این گزینه صفحه ای برای شما باز خواهد شد که تصویر آن را مشاهده میکنید:

پس از انتخاب سرور HP مورد نظر میتوانید CPU هایی که مناسب این شاسی هستند را مشاهده کنید، علاوه بر آن مدل RAM و هارد دیسک های مربوط به سرور انتخابی شما نیز مشخص خواهند شد. در اینجا شما میتوانید سرور خود را دستی پیکربندی کنید، پس از انتخاب CPU, RAM,HDD میتوانید نوع پاور، نوع رید کنترلر و سایر موارد را نیز انتخاب کنید. پس از آن نوع گارانتی سرور HP خود را انتخاب کرده و دکمه صدور پیشفاکتور را بزنید.  در این حالت به راحتی میتوانید حدود قیمت سرور HP مورد نیاز خود را نیز به راحتی بدست آورید.

ولی اگر قصد خرید تجهیزات جانبی سرور HP را دارید، تنها راه خرید آنها تماس با کارشناسان فروش مجموعه HPTIME میباشد. این اتفاق به دلیل نداشتن زیرساخت برای فروش قطعات نمیباشد. بلکه دلیل دیگری برای نداشتن زیرساخت وجود دارد.

بعنوان مثال مشتری قصد خرید یک مدل RAM برای سرور خود را دارد، قبلا از طریق فروشگاه آنلاین قطعه خود را انتخاب کرده و خرید را انجام میداد، سپس با کارشناسان مجموعه ما تماس گرفته و اذعان داشت که این مدل RAM به سرور من نمیخورد و سازگار نیست!!! حال آیا RAM خریداری شده مشکل داشته یا سرور HP مشتری ایراد دارد؟

جواب مشخص است!! هیچ کدام از قطعات مشکل ندارند، فقط نوع RAM خریداری شده با RAM های قبلی که روی سرور وجود دارد، متفاوت است. در این حالت طبیعتا سرور بالا نخواهد آمد و ارور Miss Match برای Memory ها خواهد داد. به همین منظور فروش قطعات جانبی سرور، همانند رم سرور HP  ، هارد سرور HP ، پاور سرور HP ، پردازنده یا همان CPU سرور HP ، و سایر قطعات جانبی با هماهنگی کارشناسان فروش مجموعه انجام پذیر خواهد بود.

ایسوس

نظر شما چیست؟