04/10/1400 - 22:09
قیمت فلش تبلیغاتی عمده با چاپ فلش تبلیغاتی- گیفتو

1606683296_1_0.gif

راهنمای خرید فلش تبلیغاتی

شاید بتوان فلش تبلیغاتی را سوگلی کالاهای تکنولوژیکی چند دهه اخیر دانست که به واسطه آن می توان به ذخیره اطلاعات پرداخت، اگردر زمان های دورحافظه شفاهی انسان و همین اواخر آلبوم عکس و نوار کاست و ویدیو یا فلاپی درایو و سی دی و ... محل ثبت و ضبط خاطرات و علاقه ها و اطلاعات مهم و دوس داشتنی ما بود و جای زیادی هم می گرفت، امروزه جایش را به فلش تبلیغاتی داده و در شکل و اندازه های بسیار کوچک اما با ظرفیت های بالا و قیمت های واقعا ارزان به ابزاری کاربردی برای نگهداری اطلاعات ما تبدیل شده است. امروز به این سوگلی تکنولوژیکی ارزشمند لباس تبلیغات هم پوشانده می شود و تحت عنوان فلش تبلیغاتی تبلیغاتی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

فلش تبلیغاتی؛ کاربردی ترین کالای تکنولوژیکی برای تبلیغات

اینکه دست بگذارید روی یک هدیه تبلیغاتی پرکاربرد که تقریبا مورد استفاده عموم مردم است، طبیعتا دایره شمول مخاطبانتان هم به همان گستردگی توسعه می یابد و بعضا چون محل نگهداری اطلاعات مهم و ارزشمند آنهاست به خوبی و با دقت نگهداری می شود. فلش تبلیغاتی بر خلاف هارد به جهت اینکه هیچ قطعه مکانیکی ندارد تقریبا از عمری طولانی برخوردار است و شاید هم بخاطر همین قضیه بعضا با گارانتی های مادام العمر عرضه می شود، لذا این نکته مهم و کاربردی سبب می شود تا آنچه از تبلیغات بر روی فلش تبلیغاتی درج شده است تا سالیان سال و حتی مادام العمر نقش عضو تبلیغاتی برند شما را بازی کند.

فلش تبلیغاتی با طرح و شکل سفارشی

یکی از دلایلی که فلش تبلیغاتی تبلیغاتی را تبدیل به یک کالای خاص تبلیغاتی کرده است، انواع متنوع طرح و شکلش با امکان سفارشی سازی راحت آن می باشد، حتی شما می توانید طرح فلش تبلیغاتی تبلیغاتی را بر اساس آنچه دلبخواه شماست سفارش دهید. از انواع پرکاربرد فلش تبلیغاتی تبلیغاتی می توان به فلش تبلیغاتی با روکش چرمی، فلش تبلیغاتی کارتی که نوع محبوبی است، فلش تبلیغاتی به شکل کلید، فلش تبلیغاتی فلزی و... نام برد همچنین شما می توانید علاوه بر طرح و شکل سفارشی فلش تبلیغاتی، طرح و لوگوی دلبخواه خود را بر روی این محصولات چاپ یا حک نمایید.

مزایای فلش تبلیغاتی

  1. بسیار پرکاربرد و مخاطبان بسیاری دارد
  2. کم حجم و براحتی قابل حمل است
  3. از عمر و دوام طولانی برخوردار است
  4. یک رسانه تبلیغاتی محیطی بعضا متحرک است( انتقال اطلاعات از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر مستلزم حمل و نقل فلش تبلیغاتی است که در این بین اطلاعات تبلیغی درج شده بر رویش را از مکانی به مکان دیگر به نمایش می گذارد)
  5. امکان چاپ و حکاکی تبلیغات روی آن به صورت سفارشی و دلبخواه
  6. امکان تولید طرح و شکل سفارشی فلش تبلیغاتی تبلیغاتی
  7. توجیه اقتصادی بالای تبلیغاتی در مقایسه با دیگر اقلام تبلیغاتی دارای کاربرد مشابه چون سی دی که با وجود ارزانتر بودن اما عمر کمی دارند و در درازمدت هزینه کرد به نفع فلش تبلیغاتی تغییر می کند.
  8. هدیه تبلیغاتی ارزشمند و خاصی است که باعث ایجاد نوعی تمایز تبلیغاتی می شود.

 فلش تبلیغاتی ارزان

شاید یکی از علت هایی که با وجود مزایای بسیار فلش تبلیغاتی تبلیغاتی باز برخی صاحبان کسب و کارها پیدا می شوند که ترجیح  بدهند از این کالای تبلیغاتی پرطرفدار استفاده نکنند همین قیمت نسبتا بالای آن باشد که البته بنابر آنچه گفتیم در درازمدت و  با توجه به عمر طولانی ای که دارد، هزینه به نفع فلش تبلیغاتی تمام می شود و مقرون به صرفه تر است. هرچند لازم به ذکر است که بگوییم مجموعه گیفتو در این راستا یعنی تولید و ارائه ارزان تر فلش تبلیغاتی تبلیغاتی به نسبت سایر فعالان این حوزه بیکار ننشسته و تمام محصولاتش از جمله فلش تبلیغاتی تبلیغاتی را با قیمت های کاملا رقابتی عرضه می کند.   

قیمت انواع فلش تبلیغاتی

فلش تبلیغاتی ها که ممکن است در هر زمان و مکانی مورد نیاز باشند، امروزه به دلیل سهولت استفاده به یکی از محبوب ترین محصولات تبلیغاتی بازاریابان بدل گشته اند. همچنین مدل های فلش تبلیغاتی جدا از مزایای بسیاری که در زندگی تجاری دارند، با طراحی های بی‌نظیر خود جلب توجه می کنند. شاید اینطور بتوان گفت که فعالیت تبلیغات در حوزه فلش تبلیغاتی، توام با خلاقیتی است که حد و مرز نمی شناسد. یعنی می توان فلش تبلیغاتی را با طرح و شکل های مختلف به صورت سفارشی ایجاد نمود. مثلا برای یک شرکت تولید کننده لوازم التحریر می توان طراحی فلش تبلیغاتی را به صورت خودکار در نظر گرفت و از این دست موارد که به نوبه خود قابل توجه است. اصولا فلش تبلیغاتی علاوه بر طراحی، دارای انواع مختلفی به لحاظ ویژگی های فنی است که قیمت انواع فلش تبلیغاتی نیز بر همین اساس تعیین می گردد.

وقتی قیمت انواع فلش تبلیغاتی را با توجه به امکانات و ویژگی ها و نیاز گسترده به آنها در نظر می گیریم، به محصولاتی ویژه و برتر در حوزه محصولات تبلیغاتی بدل می گردند. امروز فلش تبلیغاتی در نوک پیکان  محصولات تبلیغاتی ای قرار دارد که قرار است به عنوان هدیه تبلیغاتی برای مخاطبان و مشتریان در نظر گرفته شود که بسیار هم طرفدار دارد. فاکتورهایی چون ظرفیت، سرعت انتقال، جنس ساخت، نوع اتصال اعم از USB یا OTG USB و حتی طراحی اتصال دوگانه USB و OTG USB یا برند سازنده چیپست آن و... که می توانند در قیمت انواع فلش تبلیغاتی موثر باشند. با اینحال عموما در حوزه تبلیغات از آن دسته از فلش تبلیغاتی استفاده می گردد که از قیمت و طراحی مناسبی برای استفاده در حوزه تبلیغات برخوردار هستند.

و اما نکته مهم دیگری که شاید بتوان آن را مهمترین بخش یک هدیه تبلیغاتی دانست، تبلیغاتی است که قرار است بر روی محصول مورد نظر صورت بگیرید که معمولا حاوی متن و پیام اختصاصی یا آرم و لوگوی شرکت ها است. هر چقدر این عملیات چاپ یا حکاکی تبلیغات بر روی فلش تبلیغاتی چون انواع فلش تبلیغاتی با کیفیت تر و بادوام تر باشد، ماندگاری بیشتری داشته و زمان بیشتری می تواند برند و تبلیغات شما را به نمایش بگذارد. بعضا چاپ با کیفیت و استفاده از روش های چاپ برگزیده در قیمت انواع فلش تبلیغاتی موثر است. مجموعه هدایای تبلیغاتی گیفتو با برخورداری از مجموعه متنوعی از انواع فلش تبلیغاتی و تجهیز به کارگاه اختصاصی چاپ و حکاکی بر روی هدایای تبلیغاتی، این امکان را برای مخاطبان و مشتریانش فراهم آورده تا بهترین انواع فلش تبلیغاتی را با قیمت های مناسب از وب سایت این مجموعه تهیه نمایند.

قیمت فلش کارتی تبلیغاتی

فلش کارتی تبلیغاتی یک نوع حافظه است که در کلاس EEPROM قرار می گیرد که یک فناوری ذخیره سازی است. آنها در ظرفیت های مختلف و با امکانات و ویژگی های متفاوت که در سرعت انتقال یا جنس ساخت آنها خلاصه می شود، تولید می گردند. معمولا قیمت فلش کارتی تبلیغاتی نیز بر اساس همین خصوصیات و ویژگی ها و ظرفیت آنها تعیین می گردد.  آنها می توانند داده ها را اعم از فیلم و عکس و موسیقی یا حتی اسناد و فایل های ورد را بدون نیاز به انرژی ذخیره کنند. یعنی در مواقعی که نیاز به ذخیره سازی داده ها باشد، شبیه به نوعی رم کار می کنند.

اما تفاوت بین آنها با رم زمانی رخ می دهد که برق قطع شود. رم ها که به عنوان پل ارتباطی بین پردازنده و هارد دیسک در سیستم عمل می کنند، دائما داده ها را مبادله می کنند و داده های پردازش شده حتی زمانی که رایانه ما روشن است در رم ها نگهداری می شود. اما وقتی کامپیوتر را خاموش یا راه اندازی مجدد می کنیم، آنگاه برق از سیستم گرفته می شود و تمام اطلاعات حافظه رم ها پاک می شود. این در صورتی است که ذخیره سازی داده ها در فلش مموری ها با قطع برق از بین نمی رود.

دسته های از فلش تبلیغاتی چون فلش کارتی تبلیغاتی هستند که در حوزه تبلیغات توجه ویژه ای به آنها می شود که این توجه بخاطر ساختار خاص و طراحی ویژه آنهاست. آنها از طرفی شکلی شبیه کارت ویزیت ها دارند و می توانند به بهترین شکل حامل تبلیغات کسب و کارها باشند و از طرف دیگر طراحی آنها اجازه می دهد که در کیف و جاکارتی به راحتی حمل و نگهداری شوند. به علاوه در زندگی روزمره ما که با تکنولوژی پیوند خورده، پراستفاده و محبوب هستتد. اما فرای تمام محاسن و ویژگی هایی که فلش کارتی تبلیغاتی از آن برخوردار است، یک چیز حیاتی در حوزه تبلیغات وجود دارد و آن قیمت فلش کارتی تبلیغاتی است. یعنی اگرکه یک محصول از صرفه اقتصادی برخوردار نباشد، به هیچ وجه شانس تبدیل شدن به یک محصول تبلیغاتی را نمی یابد.

 

گروه هدیه تبلیغاتی گیفتو فروش انواع فلش تبلیغاتی

با خدمات چاپ فلش تبلیغاتی با برند شما

gifto.biz

02163429000 - 66593659 - 66593660 - 66593661

66903053 - شماره تلگرام و واتساپ هدیه تبلیغاتی گیفتو 09021012930

ایسوس

نظر شما چیست؟