21/09/1400 - 19:40
چگونه کم‌ هزینه به کیش سفر کنیم
کیش جزیره‌ای در خلیج فارس است. جزیره یک خشکی میان آب است. سفر به جزیره کیش که میان آب‌های خلیج فارس قرار گرفته 2 راه خواهد داشت.

1606683296_1_0.gif

اولین راه برای سفر به جزیره کیش انتخاب هواپیما است. مبدا شما هر شهر ایران که بوده باشد برای رسیدن به جزیره کیش فقط چند ساعت وقت لازم دارید. سفر هوایی به جزیره کیش راحت‌ترین راه برای یک سفر خواهد بود.

راه بعدی برای رسیدن به جزیره کیش راه‌های زمینی است. قطار، اتوبوس یا ماشین شخصی شما را به نزدیک‌ترین بندر به جزیره کیش خواهد رساند. بندرعباس یا بندر چارک را برای ادامه سفر خود به جزیره کیش می‌توانید انتخاب کنید. مسافرت از بندر به سمت جزیره کیش یک سفر دریایی خواهد بود.

هتل ارزان در جزیره کیش

جزیره کیش سالانه چند میلیون مسافر را در خود خواهد پذیرفت. این تعداد مسافران اقامتگاه‌های مختلفی را برای خود انتخاب می‌کنند. کیش با تمامی لوکس و مجلل بودنش اما می‌تواند برای شما یک سفر کم هزینه و عالی باشد. این اتفاق با وجود جاباما غیر ممکن نخواهد بود.

اگر جزیره کیش را برای سفر انتخاب می‌کنید نگران اقامتگاه برای خود نباشید. این جزیره اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی نیز دارد. این جزیره چند هتل ارزان دارد که با بودجه شما هم‌خوانی و هماهنگی خواهد داشت.

سایت جاباما تمامی این هتل‌های اقتصادی و اکونومی را برای ارائه به مسافران در خود جای داده است. هتل کیش در سامانه جاباما به راحتی رزرو خواهد شد و شما با خیال راحت می‌توانید به این جزیره سفر کنید.

هتل آرامیس پلاس یکی از هتل‌هایی است که شما در جاباما می‌توانید اتاقی را در آن رزرو کنید و بدون دغدغه اقامتگاه به این هتل راهی شوید. 

هتل سیمرغ کیش گزینه دیگری برای شما است. فضای این هتل بسیار دل‌انگیز است. اتاق‌ها چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارند و شما با قیمت کاملا مناسب اتاقی از این هتل را برای سفر چند روزه خود خواهید داشت. این هتل به ساحل خلیج فاصله خیلی کمی دارد. این هتل یک ساحل برای مسافران خود اختصاص داده است. هتل سیمرغ در زمره هتل‌هایی قرار دارد که شما با کمک و یاری سایت جاباما می‌توانید رزرو آنلاین کنید.

سوئیت‌های کوچک و اختصاصی

بیشتر زمان یک سفر به گشت و گذار و تفریح سپری خواهد شد. اقامتگاه نقش یک خوابگاه را برای مسافر ایفا می‌کند. این مساله به شما یادآوری می‌کند که زمان مسافرت به اقامتگاه‌های خیلی بزرگ و مجلل نیاز نخواهید داشت.

جاباما به شما کمک خواهد کرد که یک سوئیت اختصاصی برای خود رزرو کنید و اقامت خوبی را در آن داشته باشید. این نوع اقامتگاه‌ها هزینه‌های کمتری برای شما خواهد داشت. اجاره و رزرو سوئیت از سامانه  جاباما باعث خواهد شد شما سفری کم هزینه به کیش داشته باشید. اجاره سوئیت در کیش با وجود جاباما راحت و ساده خواهد بود.

یک سوئیت تمامی امکانات مورد نیاز شما را دارد. با اقامت در این نوع اقامتگاه شما احساس خواهید کرد در خانه خود هستید. یک جمله معروف هست که می‌گوید هیچ کجا خانه خود آدم نمی‌شود؛ رزرو سوئیت در کیش به شما این امکان را خواهد داد.

سوئیت‌های کیش خیلی کوچک نیست. سوئیت فضایی شبیه به یک آپارتمان دارد اما کمی جمع و جور و خلاصه‌تر است. شما تمام روز در کیش گشت و گذار خواهید کرد و سرگرم تفریحات این جزیره می‌شوید. خستگی روزتان را با اقامت در یک سوئیت اختصاصی می‌توانید برطرف کنید.

امکانات سوئیت شامل تخت‌خواب یا رخت‌خواب سنتی، حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه با لوازم پخت و پز، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون‌ و گیرنده دیجیتال و... خواهد بود. این تجهیزات به شما این امکان را خواهد داد که یک سفر راحت و خوب داشته باشید.

کافیست اقامتگاه خود را از سایت جاباما رزرو کنید این سامانه خدماتی را برای کاربران خود تدارک دیده است.

جاباما و کاهش هزینه‌ها

جزیره کیش به دلیل منطقه آزاد بودن جزیره‌ای لاکچری و مجلل است. این جلال و جبروت را در ساختمان‌های تجاری و اقتصادی آن به وضوح خواهید دید. مسافران زیادی برای تجارت و داد و ستد به این جزیره رفت و آمد خواهند داشت.

جاباما برای هر سطح درآمد و بودجه‌ای پیشنهاد و گزینه مناسبی معرفی خواهد کرد. اگر قصد شما از سفر به کیش یک سفر کم‌هزینه و ارزان قیمت است جاباما این قصد شما را به واقعیت تبدیل خواهد کرد. خرید از جزیره کیش همیشه هزینه زیادی خواهد داشت شاید شما نتوانید در خرید از جزیره هزینه‌ای را کاهش دهید اما در مورد اقامتگاه حتما خواهید توانست.

جاباما هزینه‌های اقامتی شما را کاهش می‌دهد. پیشنهادهای اقامتی این سامانه برای شما مناسب است. کمک و راهنمایی جاباما را از دست ندهید. واحد پشتیبانی در تمامی ساعات همراه شما خواهد بود تا بتوانید یک اقامتگاه مناسب با بودجه و درآمد خود پیدا کنید.

آپارتمان یا خانه مبله

برای اقامت در جزیره کیش آپارتمان و خانه مبله هم می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. خانه‌های مبله امکانات خوبی دارد. این امکانات با تعداد افرادی که ظرفیت اقامتگاه را تشکیل خواهد داد، مطابقت دارد. شما با قیمت‌های مناسبی این نوع اقامتگاه‌ها را در جاباما خواهید یافت. رزرو آپارتمان مبله از سایت جاباما به‌صرفه و اقتصادی است.

جاباما برای رزرو اقامتگاه‌هایی که در سایت خود قرار داده است تخفیف‌هایی را در نظر گرفته است. این تخفیف با تعداد روزی که شما آپارتمان را اجاره کرده باشید لحاظ خواهد شد. تعداد روز اجاره اقامتگاه درصد تخفیف را افزایش می‌دهد.

وجود سایت جاباما هزینه‌های شما را در سفر کاهش خواهد داد. شما دیگر نیاز نیست هزینه‌های گزاف و سرسام‎آوری را برای اقامتگاه بپردازید. جاباما حساب جیب و کارت بانکی شما را دارد. این خدمات جاباما به مسافران و گردشگران لازمه یک سفر و تفریح است.

سفر دریایی شما به جزیره کیش از بندرهای مختلف زمان‌های متفاوتی دارد. از بعضی از بنادر برای رسیدن به  جزیره کیش باید از لندی گراف استفاده کنید. کشتی و شناورهای دیگری نیز به مقصد کیش هستند که می‌توانید با خرید بلیط از آنها استفاده کنید.

 اگر شما از مبدا با ماشین شخصی خود آمده باشید شناورها برای ماشین شما هم مناسب خواهند بود. کیش جزیره‌ای بزرگ با جاذبه‌های گردشگری زیادی است. سفر به این جزیره همیشه در خاطر شما خواهد ماند.     

ایسوس

نظر شما چیست؟