04/09/1400 - 16:40
با شرکت در دوره آموزش سئو، هزینه های سئو سایت را کاهش دهید!
برای مدیریت کردن سایت و بهبود ببخشیدن عملکرد آن لازم است روی سئوی آن کار کنید. بنابراین شرکت در دوره آموزش سئو می‌تواند شما را برای قدم گذاشتن در این مسیر آماده نماید و از اینکه بخواهید صفر تا صد سئوی سایت خود را به دیگران بسپارید بی‌نیاز نماید. عموما در دوره‌های آموزش سئو، با مفاهیم پایه سئو به همراه آموزش‌هایی برای انجام سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال و همچنین الگوریتم‌های گوگل و .. که می‌توانند روی سئو سایت شما تاثیر داشته باشند، آشنا خواهید شد. به این ترتیب می‌توانید تا حد زیادی در هزینه سئو سایت صرفه جویی نمایید. ما در این مطلب به موارد مهم سئو که در دوره‌های آموزشی باید فراگیرید اشاره کرده و در انتها مجموعه‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که می‌تواند در مسیر یادگیری سئو به شما کمک نماید.

1606683296_1_0.gif

 سئو چیست؟

سئو به معنای بهبود محتوا و عملکرد وب سایت مطابق استانداردهای گوگل جهت افزایش رتبه سایت در موتور جست و جوی گوگل و در نهایت افزایش بازدید وب سایت است. استانداردهای گوگل به طور مداوم به سمت فاکتورهای انسانی که همان کاربران گوگل هستند، حرکت کرده است. گوگل همواره سعی در ارائه بهترین پاسخ در کمترین زمان ممکن به کاربران خود است و سایت هایی که بتوانند خود را به این سطح نزدیک کنند، شانس بالاتری برای کسب رتبه های برتر گوگل خواهند داشت. به طور کلی برای موفقیت در سئو نیاز به محتوای جامع، ارجاع از معتبرترین منابع و یک طراحی سایت عالی است.

همان طور که پیشتر اشاره کردیم موضوعات مختلفی در این امر دخیلند که شامل کلمات، عنوان‌ها، نوع محتوا و همچنین لینک‌های ورودی از سایت‌های دیگر و .. می‌شوند که همگی کمک می‌کنند تا سایت شما در اولین نتایج جستجو در بین موتورهای جستجوگر مختلف نشان داده شود.

مفاهیم پایه سئو

یک سری کارها در  سئو سایت وجود دارد که به مثلث سئو معروف است و انجام آن‌ها در کنار هم کمک می‌کند سایت شما پیشرفت بسیار خوبی داشته باشد و دیده شود از جمله این کارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تولید محتوا

اولین و مهم‌ترین مورد در سئو سایت که در دوره‌های آموزش سئو به آن پرداخته می‌شود تولید محتواست و لازم است که شما بتوانید مطالبی را مرتبط با موضوع فعالیت خود تولید کرده و در سایت قرار دهید به طوری که این محتوا خاص و منحصربفرد باشد و از سایت‌های دیگری کپی نشده باشد. یکی از مفاهیم پایه سئو که در این دوره به شما آموخته می‌شود این است که بتوانید محتواهای گوناگون شامل محتوای متنی، تصویری و ویدئویی و .. تولید نمایید.

برای محتواها عنوان صفحه Page Title  با کلمات کلیدی مناسب انتخاب کنید.

در قسمت تگ توضیحات Meta Description از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید زیرا گوگل به این مورد توجه داشته و شاید یکی از مفاهیم پایه سئو همین مورد باشد که در سئو داخلی سایت بسیار موثر است.

علاوه بر موارد بالا در دوره آموزش سئو یاد خواهید گرفت که محتواهای متنی شما باید دارای عنوان‌های داخلی از تگ‌های H1 تا H6 باشد و این مورد در سئوی سایت شما نقش مهمی خواهد داشت. نکته مهم‌تر آن که باید مطالب و مقالاتی نیز به صورت روزانه و یا هفتگی یعنی در طی یک بازه زمانی مشخص در سایت‌تان قرار دهید. اینکه محتوای شما دارای کلمات کلیدی مرتبط باشد و یا عنوانی که برای مطلب، عکس و یا ویدئو در نظر می‌گیرید شامل کلمات کلیدی مرتبطی باشد می‌توانید به سئو سایت شما کمک کرده و شما را به راحتی از پرداخت هزینه سئو سایت به متخصصان این حوزه بی‌نیاز نماید.

لینک سازی داخلی و خارجی

در مسیر یادگیری سئو شما یاد خواهید گرفت که سایت از صفحات مختلفی تشکیل یافته و دقیقا مانند یک کتاب است. و چنانچه شما بتوانید هر صفحه را به طور مجزا سئو کرده و آن‌ها را از طریق لینک سازی به یکدیگر مرتبط نمایید در سئوی سایت شما بسیار اثرگذار خواهد بود. نکته دیگر در آموزش سئو این است که مبحث لینک سازی تنها به همین جا ختم نمی‌شود و نوعی از لینک سازی با عنوان لینک سازی خارجی هم وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید سایت خود را در سایت‌های دیگر معرفی نمایید. همچنین در مسیر یادگیری سئو خارجی سایت شما یاد خواهید گرفت که چگونه با ارتباط دادن سایت خود به سایر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، گوگل پلاس، لینکدین، توییتر و فیسبوک می‌توانید بیشتر دیده شوید و با کاربران و مشتریان هدف خود در ارتباط باشید.

سئو تکنیکال

از دیگر مواردی که در دوره آموزش سئو به آن پرداخته می‌شود سئو تکنیکال است. این بخش شاید به مهارت و دقت بیشتری نیاز داشته باشد، زیرا مرتبط با موضوع کدنویسی و طراحی سایت می‌شود و باید به صورت درست و استاندارد انجام شود. تنظیم سرعت عملکرد سایت و همچنین طراحی منو سایت و اینکه کاربر بتواند با استفاده از تمامی دستگاه‌ها مانند لپ تاپ، تبلت و گوشی موبایل به سایت شما دسترسی داشته باشد از جمله مواردی است که در سئو تکنیکال به آن پرداخته می‌شود.

اکنون که به طور خلاصه به مفاهیم پایه سئو اشاره کردیم شما متوجه شده‌اید که انجام دادن این دسته از کارها سختی چندانی ندارد و تنها با دقت در تولید انواع محتواها و رعایت یکسری از جزئیات و ظرافت‌ها و همچنین لینک کردن سایت به سایت های دیگر و .. می‌توانید به راحتی سایت خود را سئو کنید و هزینه سئو سایت خود را کمتر نمایید زیرا همان طور که می‌دانید در حال حاضر کارشناسان سئو سایت می‌توانند به دو صورت کار سئو سایت شما را بپذیرند، یا به شما مشاوره دهند و یا با ارائه خدمات سئو صفر تا صد سئوی سایت شما را به دست گیرند که طبیعتا انتخاب مورد دوم می‌تواند هزینه سئو سایت شما را افزایش دهد. اما بهترین کار شرکت در دوره آموزش سئو است که توسط کارشناسان و متخصصان این امر برگزار می‌شود و می‌تواند مسیر یادگیری سئو و انجام آن را برای شما ساده نماید.

ایسوس

نظر شما چیست؟