03/09/1400 - 12:17
آسیا دُر؛ بهترین زمان خرید کرکره برقی، چه زمانی است؟
در  این چند سال گذشته یکی از مهمترین موضوعات در بحث کرکره برقی، بهترین زمان برای خرید کرکره برقی است؛ به همین دلیل ما در این مقاله از تجربیات شرکت فنی و مهندسی آسیا دُر قصد داریم بهترین زمان خرید کرکره برقی را برای شما مشتریان محترم باز گویی کنیم .

1606683296_1_0.gif

قطعاً وقتی که قصد خرید کرکره برقی یا خرید یک کرکره اتوماتیک جدید را داشته باشید، یکی از مهمترین پرسش هایی که در ذهن شما نقش خواهد بست این‌ است که بهترین زمان خرید کرکره برقی چه زمانی خواهد بود ؟ جواب به این سوال به فاکتورهای مختلفی همچون وضعیت قیمت ارز، میزان تقاضای بازار، فصل مورد نظر و زمان نصب بستگی دارد. 

با توجه به اینکه در بازار درب اتوماتیک ما کرکره برقی به یک کالای ضروری تبدیل شده است و نقش یک وسیله امنیتی و آسایشی را برای بیشتر خریداران ایفا می‌کند، آگاهی از بهترین زمان برای خرید کرکره برقی می‌تواند تاثیر بسزایی در قیمت و  کیفیت تیغه و موتور کرکره برقی داشته باشد؛ لذا از شما خریدار یا مصرف کننده گرامی دعوت می‌کنیم که تا پایان این نوشته در کنار ما همراه باشید. 

بهترین زمان خرید کرکره برقی

هم اکنون وقت آن رسیده است که به بحث اصلی یعنی بهترین زمان انتخاب و خرید کرکره برقی بپردازیم تا با شناخت کافی و علم کامل بتوانید در زمان مناسب کرکره مورد نیاز خود را انتخاب و خریداری نمایید.  بسیاری از مشتریان کرکره برقی فکر می‌کنند که برای خرید کرکره برقی از آسیا دُر تنها دو شرط لازم و ضروری است؛ اول آن که تیغه کرکره قیمت عادلانه باشد و دوم آن ‌که قیمت موتور کرکره منطقی تعیین شده باشد، اما چند نکته دیگر نیز در خرید موفقیت آمیز کرکره برقی تاثیرگذار می باشند که کمتر به آنها توجه شده است.

در ادامه این مطلب آموزشی سعی ما بر این است که به بررسی تاثیرگذارترین عوامل در خرید و فروش کرکره برقی بپردازیم تا به شما کمک کنیم بدون هیچ مشکلی، کرکره مورد نیاز با کاربری خود را انتخاب یا در زمان مناسب و با بهترین قیمت کرکره برقی مورد نظرتان را خریداری کنید.

 از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- فصل مناسب برای خرید کرکره برقی

کارشناسان متخصص در حوزه فروش کرکره برقی بر این عقیده اند که انتخاب فصل مناسب برای خرید کرکره برقی تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت نهایی کرکره برقی دارد که بهترین زمان خرید این درب اتوماتیک،  فصل پاییز و دو ماه اول فصل زمستان یعنی دی و بهمن است.

تاثیر فصل بر روی قیمت کرکره برقی این است که در بعضی از ماه‌های سال، تعداد سفارش هایی که برای خرید کرکره برقی گذاشته می‌شوند، افزایش پیدا کرده و در نتیجه بازار با افزایش قیمت کرکره برقی مواجه می‌شود که البته این اتفاق برای فروشندگان خوشایند و دل‌چسب است.

 در فصل سرما به‌ خصوص اواخر فصل زمستان یعنی اسفند ماه که اکثر مردم مشغول خرید عید نوروز و مهیا شدن برای سال جدید و همچنین سفرهای نوروزی هستند، آن‌ قدر به فکر نوسازی و امنیت محل کار و زندگی خود می باشند که تقاضای خرید کرکره برقی برای امنیت بیشتر درب پارکینگ، مغازه، پنجره ها، تراس یا بالکن و انباری ها بیشتر می شود.

البته درصد بسیار زیادی که قصد مسافرت داشته باشند این ‌کار را می‌کنند، همچنین در فصل بهار و تابستان که ساختمان سازها در پی مهیا شدن برای شروع کردن ساختن هستند یا عده خیلی زیادی نیز  تصمیم به شروع نوسازی و باز سازی ساختمان خود را کنند سبب افزایش تقاضای خرید کرکره برقی می شود.

2- توجه به وضعیت تقاضا در کرکره برقی

در چند وقت گذشته، قیمت کرکره برقی و تجهیزات وابسته به آن دچار نوسانات فراوانی شده است که احتمالاً نیز این روند افزایشی قیمت خرید کرکره برقی ادامه پیدا خواهد کرد؛ بنابراین تعداد زیادی از افرادی که قصد خرید کرکره برقی را دارند در زمان ارزانی شروع به خریداری می کنند. افزایش تعداد سفارش  برای خرید کرکره برقی و اشباع نشدن شدن بازار از مشتری، نهایتاً نتیجه‌ای جز افزایش ارزش کرکره برقی نخواهد داشت.

بهتر است که بازار خرید و فروش کرکره برقی را زیر نظر داشته باشید و زمانی اقدام به خرید کرکره برقی برای محل زندگی یا محل کار خود کنید که تقاضا برای آن کم شده باشد، نه زمانی که به‌دلیل افزایش تقاضا بازار کرکره  برقی قیمت آن افزایشه یافته باشد.

3- کرکره برقی را با تغییر نیاز عوض کنید

یکی ‌دیگر از عوامل بهترین زمان خرید کرکره برقی، زمانی است که نیازهای شما تغییر کند. عواملی چون تغییر نوع کاربری، تعداد تردد، نوع جنس، تغییر کیفیت می‌توانند به‌طور کلی نیازهای شما و انتظاراتی که از یک کرکره برقی دارید را تغییر دهد. احتمالاً با خود فکر می‌کنید که بهتر است کمی صبر کرده و بعداً کرکره خود را تغییر دهید، ولی حقیقت این است که هرچقدر بیشتر در خرید کرکره برقی پارکینگ یا خرید کرکره برقی مغازه  خود تعلل کنید، قیمت خرید کرکره مناسب نیاز شما با توجه به تورم روزانه که در ایران به وجود می آید افزایش خواهد یافت.

4- خرید کرکره برقی در زمان فرسوده شدن آن

افراد زیادی هستند که صبر می‌کنند تا کرکره قدیمی خود دچار آسیب‌های فنی شود و بعد برای تعمیر تا تعویض آن اقدام می‌کنند. این تفکر یکی از اشتباهات بزرگ است که هنگام خرید کرکره برقی می‌تواند به ذهن هر کسی برسد. بهترین زمان خرید کرکره برقی برای درب پارکینگ یا درب مغازه زمانی است که تعمیرات پی در پی آن هزینه های زیادی را بر دوش ما می گذارد و ارزشی هم ندارد.

 هنگام خرید کرکره برقی، سالم بودن تجهیزات کرکره قبلی تاثیر زیادی بر روی کاهش قیمت کرکره برقی گذاشته و برای خریداران منصفانه تر به نظر می‌رسد که کرکره برقی جدید که به تعمیرات و هزینه های اضافه ندارد را خریداری کنند.اگر علائمی از استهلاک در تیغه کرکره یا موتور کرکره خود مشاهده کردید، سریعاً و بدون اتلاف وقت برای تعمیر یا تعویض آن اقدام کرده تا بدون دردسر و با قیمت مناسب نیاز خود را بر طرف کنید.

مدرن‌ترین و مطمئن‌ترین روش خرید کرکره برقی در ایران

آسیا دُر، بزرگ‌ترین مرجع خرید و فروش آنلاین کرکره برقی و درب اتوماتیک است که با کارشناسان مجرب خود، می‌تواند بهترین زمان و مناسب ترین قیمت را برای خرید کرکره برقی را به شما اعلام کند. با استفاده از روش خرید سفارشی کرکره برقی توسط سایت از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد:

  • مشاوره ،راهنمایی و پاسخ گویی به سوالات مشتریان بدون هزینه
  • بررسی و انتخاب تیغه کرکره برقی مناسب با نوع کاربری شما
  • بررسی و انتخاب موتور کرکره برقی مناسب با تعداد تردد شما
  • عدم مواجهه با دلالان یا واسطه در خرید کرکره برقی
  • صرفه‌جویی در زمان و جلوگیری از بازدیدهای غیرضروری
  • خرید کرکره برقی به بهترین قیمت
  • تنظیم و عقد قرارداد جهت خرید مطمئن

چگونه کرکره برقی مناسب کاربری خود را توسط آسیا دُر، انتخاب کنیم؟

  • برای استفاده از خدمات خرید و سفارشی اینترنتی کرکره برقی کافی است به نشانی https://asiadoor.co/roller-shutters مراجعه کرده و کرکره خود را ثبت کنید.
  • پس از ثبت سفارش در سایت آسیا دُر، کارشناسان با شما تماس می‌گیرند.
  • کارشناسان فروش حرفه‌ای آسیا دُر به مشتریان مشاوره های لازم را می دهند.
  • کارشناسان فروش ابتدا در مورد نوع کاربری و قصد شما از خرید کرکره برقی را سوال خواهند کرد.
  • سپس در مورد مشخصات تیغه و موتور کرکره برقی به صورت رایگان به شما اطلاعات ارائه خواهند کرد.
  • پیشنهاد قیمت همراه با مشخصات فنی به همراه تمامی اقدامات لازم برای نصب را به شما ارائه می کنند.
  • پس از بررسی و تایید اولیه پیش فاکتور توسط خریدار، کارشناسان برای اندازه گیری دقیق و بازدید محل نصب اقدام به مراجعه حضوری خواهند کرد.
  • کارشناسان فنی و فروش آسیا دُر تا آخرین مرحله تنظیم و عقد قرارداد همراه شما بوده و مشاوره می‌دهند.

پس از تایید نهایی و عقد قرار داد در صورت پیش پرداخت شرکت آسیا دُر اقدام به سفارش گذاری و نصب کرکره برقی خواهند کرد.

پس از نصب و تایید کرکره برقی نصب شده توسط کارفرما تسویه نهایی انجام خواهد گرفت.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر مرتضی
مرتضی

سلام ممنونم از اطلاعات خوب و دقیقتون خیلی از سوالات ذهنم پاسخ داده شد و الان میتونم راحت تر کرکره ای که نیاز من رو برطرف میکنه خریداری کنم ممنونم از سایت و مطلب کامل آسیادر .


تصویر بنیامین میران
بنیامین میران

با درود و احترام

بسیار عالی و کامل است. مطلب آموزشی خیلی مفید بود.