02/09/1400 - 12:05
تلفن بی سیم پاناسونیک
تمام دنیا با برند پاناسونیک آشنایی دارند، که کیفیت عالی و با دوام محصولات محبوبیت این شرکت را بیشتر کرده است. این کمپانی اولین برند جهانی در تولید تلفن ­های بی سیم بوده و در رفع نیاز مشتریان تمرکز دارد.

1606683296_1_0.gif

امروزه تلفن­ های بی سیم با فناوری های پیشرفته و ادغام با تلفن­های همراه ارتباطی نوین و گسترده را ایجاد می­ کنند. تلفن ­های بی­سیم دارای مدل ها و ویژگی های متفاوتی هستند که باید بسته به نیاز شما انتخاب شوند. مجموعه عصرارتباطات نماینده رسمی پاناسونیک در ایران است که بهترین سیستم های ارتباطی را برای مشتریان ارائه می ­دهد. تلفن­ های بی سیم از ضروری ترین تجهیزات ارتباطی درمنازل محسوب می­شود. عصرارتباطات مفتخر است تا با فروش محصولات مخابراتی پاناسونیک نیازهای ارتباطی را برآورده کند.

تلفن بی سیم دارای فناوری رادیویی می باشد که دارای فرستنده/ و گیرنده فرکانس می­ باشد. محصولات مخابراتی امروزی معمولا دارای پردازنده های هوشمند هستند که از ارتباط قوی و بدون نویز برخوردار هستند. این تلفن­ ها به طور معمول دارای یک پایه و یک گوشی بی سیم می­ باشند. پایه علاوه بر اتصال به پریز برق و شارژ دهی به خط تلفن نیز متصل می­ شود. تماس­های دریافتی را از طریق خط دریافت می ­کند، آن را ابتدا تبدیل به سیگنال رادیویی FM می­ کند. گوشی بی سیم سیگنال رادیویی را از پایه دریافت و آن را به سیگنال الکتریکی تبدیل می­ کنند. سیگنال به بلندگوها فرستاده می­ شود و اینگونه صدای مخاطب را می­ شنود. همچنین وقتی شما صحبت می­کنید، گوشی صدای شما را از طریق سیگنال رادیویی FM دوم به پایه باز می ­گرداند. پایه سیگنال صوتی شما را دریافت می­ کند، آن را به سیگنال الکتریکی تبدیل و سیگنال را از طریق خط تلفن به طرف مقابل می ­فرستد.

یک تلفن بیسیم از اجزای مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از:

  1. برد اصلی: ارسال و دریافت فرکانس­های رادیویی FM و قطعات داخلی به آن متصل هستند.
  2. بلندگو: سیگنال­های الکتریکی را به صدایی که می­شنوید تبدیل می ­کند.
  3. میکروفون: صدای شما را می گیرد و آن را به سیگنال­های الکتریکی تغییر می ­دهد.
  4. صفحه کلید: وارد کردن شماره و کلید­های پاسخ، قطع و ....
  5. نمایشگرهای LCD یا LED: اطلاعات تلفن، شماره و نام مخاطبین نمایش می ­دهد.
  6. چراغ های نشانگر: تماس­های ورودی و درحال شارژ بودن گوشی اطلاع می ­دهد.
  7. باتری قابل شارژ مجدد: برق گوشی را تا مدت زمان طولانی تامین می ­کند.

خصوصیات بهترین تلفن بی سیم پاناسونیک

دنیا هر روز در حال پیشرفت در عصرارتباطات می­باشد که این پیشرفت شامل محصلات مخابراتی نیز می ­شود. در ابتدا تلفن ­ها دارای هیچ ویژگی­ای نبوده­ اند اما امروزه دارای تکنولوژی پیشرفته ­ای می ­باشند. به طور مثال تماس با استفاده از فناوری بلوتوث با پشتیبانی دو خطی سبب سهولت در برقراری ارتباط می ­شوند. اگر در هنگام خرید تلفن بی سیم پاناسونیک دچار تردید شده ­اید ، فقط با یک تماس با مجموعه عصرارتباطات بهترین انتخاب را داشته باشید. این مجموعه با آموزش حرفه ای به کارشناسان خود تلاش می­ کند تا مشاوره و خدمات عالی را به مشتریان ارائه دهد.

5 مورد زیر تعیین کننده یک تلفن بی سیم ایده­ آل برای استفاده می ­باشد:

  1. قدرت انتقال صدا
  2. وضوح مکالمه
  3. عمر باتری
  4. اندازه صفحه نمایش
  5. تعدادی گوشی قابل اتصال

تلفن های پاناسونیک دارای ویژگی­های بسیار زیادی می­باشند که ما در اینجا تنها چند مورد آن را نام خواهیم برد شما می توانید برای اطلاعات بیشتر از این ویژگی ها به سایت عصرارتباطات مراجعه نمایید. این سایت مرجع اصلی کامل­ترین اطلاعات در مورد تمامی محصولات پاناسونیک ازجمله: تلفن­ های سانترال، دستگاه­ های سانترال، تلفن­ های رومیزی می باشد.

حال به عواملی می پردازیم که هنگام خرید تلفن بی سیم باید به آن توجه داشته باشیم

وضوح صدا

  • تلفنی که دارای برنامه ریزی قدرتمند صدا و یک بلندگوی با کیفیت می ­باشد تمام نیاز های یک دفتر اداری را نیز برآورده می­ کند. یک سیستم صوتی مرغوب با ویژگی کاهش نویز پیشرفته، تجربه یک مکالمه ای بی نظیر را به همراه دارد. فناوری کاهش نویز صدای پس زمینه اطراف مخاطب تماس گیرنده را کاهش می ­دهد و همزمان صدای او را تقویت می ­کند. اینگونه صدای که به گوش شما می ­رسد بسیار واضح است و کار را برای افرار مسن و کم شنوا آسان می ­کند.

سیستم دیجیتال

  • محصولات مخابراتی برای دست یابی به حداثر مزایا باید در هر شرایطی به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. دسترسی از راه دور با فرکانس تعریف شده قوی، یک تلفن بیسیم را از سایر رقبای موجود در بازار متمایز می ‌کند. اکثر تلفن­ های پاناسونیک دارای سیستم توسعه یافتهDECT  و یک ریپیتر دوربرد هستند تا برد عملکرد دستگاه را افزایش دهند. DECT سیستم آنتن منحصر به فرد برای دریافت بهینه و وضوح با کاهش خطاهای چند مسیری است که برد بیشتری را در اختیار شما قرار می­ دهد.

همگام سازی به تلفن همراه

  • اکنون برخی از تلفن­های بیسیم پاناسونیک را می­توانید به گوشی ­های هوشمند از طریق بلوتوث متصل کنید. Link-to-Cell با استفاده از قدرت بلوتوث، قابلیت­ های گوشی همراه را با تلفن خانگی ترکیب می ­کند. در بعضی مناطق آنتن دهی گوشی­های همراه به شدت ضعیف است و دسترسی به شبکه امکان پذیر نمی­باشد. گوشی همراه خود در جایی که دریافت آنتن بهترین است قراردهید و بدون تخلیه باتری به تماس ها پاسخ دهید. با استفاده از گوشی بی ­سیم به وضوح در هر نقطه از خانه می­ توانید ارتباط برقرار کنید. همچنین این عملکرد شامل ویژگی هشدار پیام متنی است که هنگام دریافت پیامی بر روی گوشی هوشمند به تلفن خانه سیگنال می ­دهد.

قابلیت کنفرانس

  • تماس کنفرانسی به معنای اشتراک گذاری تماس بین چند مخاطب می باشد. کاربران دیگر را می توانید به مکالمه تلفنی اضافه کنید و در آن همه طرفین می توانند صحبت کنند و سخنان دیگران را بشنوند. این قابلیت برای برگزاری جلسات فوری در ادارات و تبادل اطلاعات بسیار مفید می باشد. بحث های که همه می توانند در آن شرکت کنند و بدون نیاز به دور هم جمع شدن و از راه دور بهترین تصمیم گفته شود.

هدست

  • استفاده از هدفون و مکالمه با میکروفون در بعضی از مکان ها بسیار ضروری می باشد. کارشناسان فروش که به طور مداوم در حال صحبت هستند، در دست گرفت گوشی برای آن را بسیار دشوار است. بنابراین نیاز به استفاده از هدفون جهت انجام امور تلفنی خود دارند. یا در منزل زمانی که مشغول انجام کاری هستید می توانید از طریق هدست به راحتی مکالمه کنید.

انتظار تماس

  • گاهی صحبت با یک مخاطب طولانی می شود و تماس افراد دیگر را از دست می ­دهد. مخصوصا اگر منتظر یک تماس خیلی ضروری باشید. عملکرد انتظار تماس یک سرویس اطلاع رسانی از تماس های دریافتی در حین مکالمه می باشد. این ویژگی به شما این امکان را می ­دهد تا همیشه برای دریافت تماس مهم در دسترس باشید. همچنین می توانید تماس های خود را اولویت بندی و مدیریت کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟